![]() |
Cytat:
|
Cytat:
Gratulacje :) |
To nie jest w takim razie zwykłe 2.0 TSI , ale Sirocco R?
Zwykłe 2.0 TSI ma 210KM i 6.9 do setki - czyli bez rewelacji w tej klasie. |
Mowie odnośnie eksploatacji. 4.2 6 cyl a 2.0 4cyl ?
S bez problemu ssie na miescie 17 a TFSI nie . No i mocy . A tak poza tematem. Z serii co ja patrzę ?! :szczerb: Idę sobie dzisiaj a tutaj nagle w bramie : http://www.carczesci.nets.pl/zdjecia...1012012205.jpg |
Cytat:
210KM tez by styknęło :) A Scirocco auto moich marzeń :) |
Cytat:
Rozpalam w kominku , jem i za jakąś godzinę chcę odpalić aby w cofać do garażu - odpala ale nie wchodzi na obroty tak że nie mogę ruszyć - odkręcam więc takie ustrojstwo co trzyma filtr paliwa i jak podnoszę go do góry to słychać syk powietrza k***aodkręcam śrubę spustową od dołu i spuszczam 100g czegoś co kolorem nie przypomina ropę :nie: potem kręcę parę razy ale dupa golf nie odpala a w przewodzie nie widać paliwa-chyba qurva się zapowietrzył. Proszę o rady co mam począć :help: jutro jadę pociągiem po filtr i z litr ropy bo z baku to nie dam rady spuścić! Jak wleję do filtra ropy(jak to tam wlać) to golf odpali?? czy trzeba coś odpowietrzać?! |
Jak się pompa zapowietrzyła, co raczej się stało, to poluzuj rurki na wtryskach. Niech pompa wypchnie powietrze, bo nie zassie paliwa. Gdy zacznie już podawać paliwo, to podokręcaj.
Oczywiście wczesniej filtr zalej do pełna paliwem. Może też być zatkany ssak paliwa w baku i zwyczajnie nie udaje się pompie zaciągnąć paliwa. Może śmieciami, a może jest woda w zbiorniku i przymarza. W takim wypadku bak do wyczyszczenia. PS Jest zimno - może ci nie starczyć akumulatora na dłuższe piłowanie. |
UWAGA - może trumniarka wyjedzie z garażu w tym miesiącu :jupi:
|
narazie jezdze eLka :D
|
Kupiłem filtr zamocowałem go i zalałem trochę ropy-nie miałem czym więc więcej się wylało-chwilkę pokręciłem i zapalił,zaczął wchodzić na obroty,ale idzie pełno powietrza, pomyślałem więc że się przejadę-zgasiłem więc go i poszedłem pochować narzędzia-no i już nie chciał zapalić :sciana: kręciłem kręciłem i dupa .Zalałem znowu filtr ale dalej nic-postawiłem aku do ładowania.
To co wczoraj wylałem ze starego filtra to przez noc zamarzło w chlewku :wow: boję się że to samo jest w baku-widocznie rano jak tankowałem oryginalną ropę w CPN to kupiłem jakieś gówno.Sam teraz nie wiem co robić , w fiacie to była śruba spustowa w baku-wylał bym to gówno i by było ok. Ni wiem też jak odpowietrzyć diesla i czy dało by radę zapalić podłączając wężyk z bańki? |
Uroki diesla :szczerb:
Jak to nie jakiś wypas common rail to dolej benzyny (max 10%) albo specjalnego dodatku do ropy, bo przecież jest tylko -5 a to gówno już zamarza :w00t: Strach myśleć co będzie jak zima przyjdzie. PS. Niektórzy mówią ze można dolać nawet 30% benzyny, ale nie wiem, nigdy nie miałem diesla. Lepiej uważać. |
To jest najzwyklejszy diesel na pompie , kupując filtr kupiłem również ten dodatek i wlałem 150ml.na pół baku ,ale nie wiem jak się odpowietrza diesla.Potem jeszcze spróbuję raz pokręcić :sciana:
|
Jak parafina pozatykała układ paliwowy to dolewanie do baku może wiele nie pomóc. Ja bym troche benzyny dolał. Ale lepiej niech sie wypowie ktoś kto diesla posiada.
|
Ewentualna woda w baku mogła się gromadzić od długiego czasu, a teraz akurat na mrozie ci to wyszło.
Nie wiem jak jest w VW, ale na dole filtra powinna być śruba, którą co jakiś czas powinno się spuszczać wodę i syf z filtra. Jest to ważne zwłaszcza przed zimą, bo zamarzająca w filtrze woda uszkodzi wkład filtra i cały ten syf pójdzie na pompę i wtedy najczęściej pompę szlag trafia. Pompa jest smarowana paliwem i wtedy często ukręca się wałek. Praktycznie nie do naprawy, a nowa kosztuje parę koła. Filtr musisz zalać do pełna! Bo za chwilę zaciągnie kolejne powietrze z niepełnego filtra. Jak odpowietrzyć, to ci napisałem już wcześniej. Tam chyba nie ma ręcznej pompki zasilającej? PS Możesz mu podać paliwa z bańki, jeśli uda ci się jakoś podłączyć wężyk. Spróbuj też jakoś zaciągnąć paliwo z baku, żeby sprawdzić drożność przewodów. Może da efekt na krótką metę przedmuchanie rurki do baku. |
A nie masz gdzieś pod maską ręcznej pompki żeby ręcznie podpompować paliwo?
Jeśli uważasz, że paliwo stężało od temperatury, to może spróbuj samochód gdzieś wepchnąć do garażu czy stodoły. Może jak odtaja, to zapali. |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 23:45. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.