Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Czym będziesz jeździł? Wypowiedz się. (https://forum.cdrinfo.pl/f5/czym-bedziesz-jezdzil-wypowiedz-sie-45882/)

czechoj 30.12.2011 22:12

Cytat:

Napisany przez superrrmario (Post 1195077)
Lepiej naprawić starą za 5k5 niż kupić sprawną używkę za 3k !!:P

a jaką masz pewnośc że skrzynia bedzie sprawna? kupic używkę za 3k i zapłacic za remont 5k5 to dopiero frajda... :>

CIAPEK 31.12.2011 00:05

Cytat:

Napisany przez Oktawian89 (Post 1195067)
S6 -> TSI

To jak porównać malucha z V6 ...

Oczywiście bo Maluch 126p 23KM to jak Audi S-Line S6 340KM albo VW Scirocco 2.0 TSI 265KM

Gratulacje :)

sobrus 31.12.2011 13:26

To nie jest w takim razie zwykłe 2.0 TSI , ale Sirocco R?
Zwykłe 2.0 TSI ma 210KM i 6.9 do setki - czyli bez rewelacji w tej klasie.

Oktawian89 01.01.2012 22:53

Mowie odnośnie eksploatacji. 4.2 6 cyl a 2.0 4cyl ?
S bez problemu ssie na miescie 17 a TFSI nie .
No i mocy .

A tak poza tematem.

Z serii co ja patrzę ?! :szczerb:

Idę sobie dzisiaj a tutaj nagle w bramie :

http://www.carczesci.nets.pl/zdjecia...1012012205.jpg

CIAPEK 02.01.2012 09:36

Cytat:

Napisany przez sobrus (Post 1195198)
To nie jest w takim razie zwykłe 2.0 TSI , ale Sirocco R?
Zwykłe 2.0 TSI ma 210KM i 6.9 do setki - czyli bez rewelacji w tej klasie.

tak najmocniejsza wersja TSI czyli wersja R

210KM tez by styknęło :)
A Scirocco auto moich marzeń :)

DejaVu 17.01.2012 20:01

Cytat:

Napisany przez superrrmario (Post 1194132)
Jeśli Ci się powtórzy taki efekt, to sprawdź. Może masz niedrożne odpowietrzenie zbiornika paliwa, tworzy się podciśnienie i pompa nie jest w stanie uciągnąć.

No i wykrakałeś :rozga: Dziś to samo rano do pracy normalnie -6* przez cały dzień , więc spoko - paliwo jest oryginalne z CPN :taktak: dziś tankowane pół baka , po robocie przez miasto ok , słychać tylko takie cichutkie brzęczenie jak wtedy - ja ciągle myślę że to przekaźnik od pompy-lecz mogę się mylić :> za miastem jadę osiemdziesiątką i nagle golfa dopada niemoc-redukcja -jadę-redukcja-się toczę - biały dym z tłumika i zdechł :( i to przy domu kolegi u którego nie byłem z rok lub dłużej :fiu: Więc ja kręcę on patrzy- idzie paliwo lecz nie załapuje i paliwo się cofa .Pogadaliśmy z pól godziny , odpaliłem i ujechałem może z 3km.znowu zdycha , odczekałem parę minut i znów podjechałem z kilometr może więcej .Znów stoję i czekam , potem odpala ale już jak gazuję to się dusi nie wchodzi na obroty-świecę więc latarką na przewód z filtra do silnika a tam wali powietrze z pianą :wow: dzwonię więc do drugiego kolegi z mojej wioski który holuje mnie do domu.
Rozpalam w kominku , jem i za jakąś godzinę chcę odpalić aby w cofać do garażu - odpala ale nie wchodzi na obroty tak że nie mogę ruszyć - odkręcam więc takie ustrojstwo co trzyma filtr paliwa i jak podnoszę go do góry to słychać syk powietrza k***aodkręcam śrubę spustową od dołu i spuszczam 100g czegoś co kolorem nie przypomina ropę :nie: potem kręcę parę razy ale dupa golf nie odpala a w przewodzie nie widać paliwa-chyba qurva się zapowietrzył.
Proszę o rady co mam począć :help: jutro jadę pociągiem po filtr i z litr ropy bo z baku to nie dam rady spuścić! Jak wleję do filtra ropy(jak to tam wlać) to golf odpali?? czy trzeba coś odpowietrzać?!

grzeniu 17.01.2012 21:59

Jak się pompa zapowietrzyła, co raczej się stało, to poluzuj rurki na wtryskach. Niech pompa wypchnie powietrze, bo nie zassie paliwa. Gdy zacznie już podawać paliwo, to podokręcaj.
Oczywiście wczesniej filtr zalej do pełna paliwem.

Może też być zatkany ssak paliwa w baku i zwyczajnie nie udaje się pompie zaciągnąć paliwa. Może śmieciami, a może jest woda w zbiorniku i przymarza. W takim wypadku bak do wyczyszczenia.

PS Jest zimno - może ci nie starczyć akumulatora na dłuższe piłowanie.

icemac 18.01.2012 10:08

UWAGA - może trumniarka wyjedzie z garażu w tym miesiącu :jupi:

demek 18.01.2012 10:12

narazie jezdze eLka :D

DejaVu 18.01.2012 14:07

Kupiłem filtr zamocowałem go i zalałem trochę ropy-nie miałem czym więc więcej się wylało-chwilkę pokręciłem i zapalił,zaczął wchodzić na obroty,ale idzie pełno powietrza, pomyślałem więc że się przejadę-zgasiłem więc go i poszedłem pochować narzędzia-no i już nie chciał zapalić :sciana: kręciłem kręciłem i dupa .Zalałem znowu filtr ale dalej nic-postawiłem aku do ładowania.
To co wczoraj wylałem ze starego filtra to przez noc zamarzło w chlewku :wow: boję się że to samo jest w baku-widocznie rano jak tankowałem oryginalną ropę w CPN to kupiłem jakieś gówno.Sam teraz nie wiem co robić , w fiacie to była śruba spustowa w baku-wylał bym to gówno i by było ok. Ni wiem też jak odpowietrzyć diesla i czy dało by radę zapalić podłączając wężyk z bańki?

sobrus 18.01.2012 14:16

Uroki diesla :szczerb:
Jak to nie jakiś wypas common rail to dolej benzyny (max 10%)
albo specjalnego dodatku do ropy, bo przecież jest tylko -5 a to gówno już zamarza :w00t:
Strach myśleć co będzie jak zima przyjdzie.

PS. Niektórzy mówią ze można dolać nawet 30% benzyny, ale nie wiem, nigdy nie miałem diesla. Lepiej uważać.

DejaVu 18.01.2012 14:20

To jest najzwyklejszy diesel na pompie , kupując filtr kupiłem również ten dodatek i wlałem 150ml.na pół baku ,ale nie wiem jak się odpowietrza diesla.Potem jeszcze spróbuję raz pokręcić :sciana:

sobrus 18.01.2012 14:24

Jak parafina pozatykała układ paliwowy to dolewanie do baku może wiele nie pomóc. Ja bym troche benzyny dolał. Ale lepiej niech sie wypowie ktoś kto diesla posiada.

grzeniu 18.01.2012 14:26

Ewentualna woda w baku mogła się gromadzić od długiego czasu, a teraz akurat na mrozie ci to wyszło.
Nie wiem jak jest w VW, ale na dole filtra powinna być śruba, którą co jakiś czas powinno się spuszczać wodę i syf z filtra. Jest to ważne zwłaszcza przed zimą, bo zamarzająca w filtrze woda uszkodzi wkład filtra i cały ten syf pójdzie na pompę i wtedy najczęściej pompę szlag trafia. Pompa jest smarowana paliwem i wtedy często ukręca się wałek. Praktycznie nie do naprawy, a nowa kosztuje parę koła.

Filtr musisz zalać do pełna! Bo za chwilę zaciągnie kolejne powietrze z niepełnego filtra.

Jak odpowietrzyć, to ci napisałem już wcześniej. Tam chyba nie ma ręcznej pompki zasilającej?

PS Możesz mu podać paliwa z bańki, jeśli uda ci się jakoś podłączyć wężyk. Spróbuj też jakoś zaciągnąć paliwo z baku, żeby sprawdzić drożność przewodów. Może da efekt na krótką metę przedmuchanie rurki do baku.

Kris 18.01.2012 14:26

A nie masz gdzieś pod maską ręcznej pompki żeby ręcznie podpompować paliwo?

Jeśli uważasz, że paliwo stężało od temperatury, to może spróbuj samochód gdzieś wepchnąć do garażu czy stodoły. Może jak odtaja, to zapali.


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 23:45.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.