![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Wyjadacz ;)
Data rejestracji: 28.02.2002
Posty: 214
![]() |
![]()
Czy ktoś mi może to wyjaśnić?
Miałem podpisaną 2 letnią umowe na korzystanie z SDI i właśnie mija ten okres, a ja już dostałem rachunek z tepsy uwzględniający tylko rachunek telefoniczny, bez opłaty za SDI. Czy to oznacza że od stycznia pozostane bez neta?? Nie przysłano mi żadnej informacji na temat zerwania umowy, a w regulaminie wyraźnie jest napisane i tu cytat: "§ 11 1. Umowa o Świadczenie Usługi zawierana jest na czas nieokreślony lub czas określony. 2. Świadczenie Usługi na czas określony, uważane będzie za przedłużone na czas nieokreślony, o ile Klient nie wyrazi innego oświadczenia woli w terminie 30 dni przed upływem terminu, określonego w Umowie. " z góry za jakieś wyjaśnienia dziękuje |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
|
|