![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#16 |
XV1100
![]() Data rejestracji: 19.02.2002
Posty: 33,378
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Siena 1,6 i 13l/100 to stanowczo za duzo. Tyle to palil kiedys polonez mojego ojca jak dojezdzal 5km do roboty, z czego 4 to byly na ssaniu.
Skoro niedawno kupiles to auto, to warto jednak przejechac sie do serwisu i niech zrobia diagnostyke silnika. Mozliwe ze cos trzeba bedzie wyregulowac, czasem tez firmy wypuszczaja nowe oprogramowanie do komputera sterujacego wtryskiem. Takie rzeczy warto zrobic na poczatku zebys pozniej wiedzial co w twoim aucie "siedzi". Poza tym oni beda dobrze wiedziec ile te auta powinny palic. Oczywiscie biezace przeglady czy naprawy nie musisz robic w serwisie bo wiadomo ze drogo wychodzi. Te zuzycia paliwa ktore podajecie to moim zdaniem nie ma sensu podawac ile pali w korkach, bo to nic nie daje. Przeciez mozna stac w korku pol dnia i co chwile posuwac sie po pare metrow i wtedy kazdy wynik jest mozliwy, silnik chodzi caly czas a kilometrow nie przybywa. Kiedys producenci podawali normy zuzycia przy 90/120/cykl miejski i to byly moim zdaniem dosc wiarygodne dane, ja zawsze swobodnie sie w nich miescilem. Za to teraz podaja jakies cos w cyklu mieszanym, niby mozna sie doszukac ze iles % po miescie a iles % w trasie ale nic poza tym i praktyka jest taka ze ma sie to nijak do rzeczywistego zyzucia naszego auta. Najczesciej pali wiecej niz te normy, serwis stwierdza ze wszystko w aucie miesci sie idealnie w zalozeniach fabrycznych i tlumacza nam ze mamy za ciezka noge. |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Dziadek
Zlotowicz
Data rejestracji: 24.06.2002
Lokalizacja: dolnośląskie
Posty: 6,054
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Moja octavka 1,9 TDi ma średnią w granicach 5,6 - 6,0 w jeździe mieszanej. Zasuwam po Poznaniu. Na autobanie w Niemczech srednie spalanie rzędu ok 8l/100km ale tam prędkości przelotowe są ok.160 - 170km/h. Przy prędkośći (oczywiście licznikowej) 180km/h komputer pokazywał 9,0 - 9,6l.
Co do "ściemy" jak nazwał ładnie @ed 13 to faktycznie sporo i warto zagladnąć do warsztatu. Moze auto jest cały czas na ssaniu?
__________________
czechoj APLIKATOR _ REKULTYWATOR ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Czepek - od czepiania sie
Data rejestracji: 04.03.2004
Lokalizacja: Górny Śląsk
Posty: 1,472
![]() |
a jak Ci chodzi to cudo?
ma kopyto czy raczej mozna odczuc ze sie meczy? wiem, ze to smieszne, ale chyba nie masz tam oponek 255? tez mam 1.6 w golfie 3, zzera na trasie 7.5, w cyklu mieszanym max 9, a na gazie lyka 9-10, noge mam b. ciezka tylko auto slabe
__________________
UWAGA: nie mylic z MODeratorem! . |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
mów mi więcej :P
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 17.02.2003
Lokalizacja: TORUŃ
Posty: 5,244
![]() ![]() |
Cytat:
![]() ![]() Zakochałem się w tej Hondzie, samochód ma troszku lat, ale powalają mnie rozwiązania techniczne i komfort jazdy. Mogę się założyc, że gdybyśmy porównali ten sam rocznik jakiegoś Golfa albo Astre/Kadeta chowały by się one przed Hondą patrząc na wnętrze/elektryke i właściwości jezdne. Japoniec to Japoniec Honda tym bardziej.
__________________
![]() nie załatwi wszystkiego "FLOTA", tak myślącego uważam za przegranego! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
.:Obey Your Master:.
Data rejestracji: 18.12.2003
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 2,930
![]() |
Mojemu koledze Panda (nowa wersja) pali po mieście 12 l
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
XV1100
![]() Data rejestracji: 19.02.2002
Posty: 33,378
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ciapek - mialem civica z tym silnikiem, ale w civicu mial on 130KM i autko palilo 5-8 l/100. Z tym ze na trasie palilo tyle co w miescie jesli pozwolilo mu sie jechac tyle ile ono chce i nie patrzylo sie na licznik. Przy ciezkiej nodze mozna sie bylo zdziwic, ale przyspieszenia to mialo ze hej. To byly silniki z CRX-a a nie z accorda ale w concerto troche przytlumione.
Ech do dzis wzdycham jak widze to autko, sprzedalem kumplowi. Silnik - na nim nawet kurz sie nie osadzal, nie mowiac o jakimkolwiek zatluszczeniu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
to tak samo jak Citroen/Peugeot HDi. miałem okazę jechać Berlingo HDi - za******a jak dobra benzyna a silnik 2.0 HDi w Peugeot 206 to jest dobiero coś - 90 KM pszy takim autku daje możliwości (przy małym spalaniu o co nam tu choszi). dla oszczędnych wersja 1.4 HDi |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Wymiatacz
Data rejestracji: 30.01.2004
Posty: 586
![]() |
Cytat:
Jezdze na normalnych oponach 175/65/14 - takie jakie producent kazal uzywac i tyle. A czy rozrzad ma cos wspolnego ze spalaniem? Np pasek juz powoli sie psuje i dlatego duzo pali? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|