Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post

Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 06.08.2003, 15:26   #1
krakadzil
Nowy na forum

Data rejestracji: 28.07.2003
krakadzil w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Unhappy Jeżeli tylko możesz pomóc...

Jestem świeżym absolwentem policalnego studium informatycznego, otrzymałem ocenę bardzodobrą z egzaminu zawodowego, jestem technikiem informatykiem. Nie zamierzam jednak na tym poprzestać, marzę o studiach, niestety wiąże się to z kosztami na które nie moge sobie pozwolić(w grę wchodzą tylko studia zaoczne=płatne)...PROSZĘ WIĘC O POMOC W ZNALEZIENIU PRACY. Mieszkam w Poznaniu i mam 21 lat.

Nie jest też tak że idę na łatwiznę i sam nie szukam pracy, niestety wszędzie poszukują ludzi z doświadczeniem, a ja moge się tylko pochwalić miesięcznym starzem w GUS'ie i miesięczną pracą w prywatnej firmie.
Według indeksu: oprogramoiwanie biurowe - celujący, systemy operacyjne - bardzodobry, sieci - bardzo dobry, grafika komputerowa - bardzodobry, itp (nie ma ani jednej tróji)...wiem że to nie są jakieś niezwykłe osiągniecia, ale od czegoś trzeba zacząć. Poszukuje pracy w której bede mógł zdobyć doświadczenie i przy okazji zarobić na studia.
Niestety miejsc pracy brakuje i chyba zostanie mi układanie palet w marketach...no chyba że możesz mi pomóc krakadzil@wp.pl
krakadzil jest offline   Odpowiedz cytując ten post

#ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec

Data rejestracji: 29.12.2008

CDRinfo.pl is online  
Stary 06.08.2003, 17:39   #2
Grzegorz75
Wyjadacz ;)

Data rejestracji: 13.01.2003
Grzegorz75 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Bez obrazy. Ale poczytaj /tylko napewno/ może się przyda.

Praca dla informatyka_1
oraz