![]() |
znajac zycie, to jutro pojde rozwiazac umowe,
Era naliczy mi kare UKE naliczy kare PTC PTC sie odwola do Strasburga wygra i.... a moze jestem pesymista... |
Przysz***322;o pisemko - Era straszy kar***261; 500PLN za telefon. Dalej twierdz***261;, ***380;e uzupe***322;nienie to nie zmiana ROTFL
Zaprzyja***378;niona firma te***380; skorzysta***322;a z tej promocji - prawnik im opracowa***322; pisemko. Dok***322;adnie takie samo, jak to, do kt***243;rego linki podawa***322;em na pocz***261;tku. I jeszcze za to kas***281; bierze :\ Zobaczymy, co im powiedz***261; ;) |
Chyba jako jeden z nielicznych tutaj mam ORANGE. Place 120zl ABO i mam w tym 50zl do wygadania na WSZYSTKO i WSZYSTKICH + Codziennie od 20-9 oraz cale WEEKENDY FREE na ORANGE i STACJONARNE + DARMOWY NUMEREK ALAWAYS do NAJBLIZSZEJ MI OSOBKI. A ze rozmawiam okolo godzinke dziennie, smsuje sporo to na rachunkach przychodza mi kwoty rzedu 1tys. zl wygadane. Oczywiscie ja place 120zl. Takze jak dla mnie BOMBA :> Zobaczymy co mi zaoferuja w Listopadzie jak bedzie koniec lojalki...
|
Cytat:
Porażka pod wieloma względami. Pomijam fakt, że tanio, bo firma duża i wynegocjowała, to i tak niewiele taniej niż w Play, to stabilność sieci bliska zeru (przy poruszaniu się zarówno GPRS jak i rozmowy zrywa), uruchomienie 3G wymaga wymiany karty (rocznej - w Erze trzyletnia karta nie wymagała wymiany). Na zachodzie w ramach korporacji Orange nie ma roamingu (rozmowy jak lokalne) - nie dotyczy Orange PL. Generalnie pod względem telekomów daleko nam do murzynów. |
Mi sie marzy zasieg 3G w calej Polsce.
Pewnie troche sobie poczekam.. |
Cytat:
Dzieki temu ta oferta jest dla mnie dobra. W innym przypadku oferta ORANGE niestety się nie opłaca, poprostu mają za drogo w porównaniu do konkurencji... |
Mamy kolejną odsłonę "konfliktu" : http://www.mobility.com.pl/17,teleko...n=more&id=6714
Wygląda na to że klienci będą górą .:) |
Ma***322;y update sprawy.
Rozwi***261;zanie um***243;w na dwa telefony - identyczne pisemka (r***243;***380;ni***261;ce si***281; nr telefonu) z***322;o***380;one razem. W pisemku wyra***378;nie (jak we wspomnianych na pocz***261;tku wzorach) pro***347;ba o przeniesienie do TakTaka. Jeden telefon dzia***322;a i naliczaj***261; op***322;aty po staremu. Drugi telefon nie odpowiada (dopiero na partyline powiedzieli, ***380;e nie ma mo***380;liwo***347;ci przeniesienia do TT - ale nie uprzedzili o tym, ***380;e wypowiedzenie uwzgl***281;dni***261; cz***281;***347;ciowo). Na partyline twierdz***261;, ***380;e kara zosta***322;***261; naliczona - ale nie przys***322;ali ***380;adnej noty, na koncie w iBOA nie wida***263;, na fakturze te***380; nie ma tej kwoty. Generalnie wygl***261;da na to, ***380;e sami nie wiedz***261; co robi***263; w sytuacji w jak***261; si***281; zap***281;dzili i nie maj***261; ustalonych procedur i zasad post***281;powania. |
Kolejny update
Era na "stanie konta" uwzgl***281;dnia kar***281; za jeden telefon, natomiast ci***261;gle nie przys***322;ali ***380;adnego pisemka w tej sprawie (a to o tyle istotne, ***380;e obydwa telefony "rozwi***261;zane" by***322;y zarejestrowane na firm***281; - wi***281;c konieczny jest jaki***347; dokument do zaksi***281;gowania). Drugi telefon (wypowiedziany razem z tym "rozwi***261;zanym", razem z nim, takim samym pismem) ci***261;gle dzia***322;a i ci***261;gle naliczaj***261; abonament. Czyli maj***261; ba***322;agan. Co do by***263; mo***380;e i zgodnych z regulaminem, ale ma***322;o sympatycznych praktyk. Jakie***347; 3 tygodnie temu rozwi***261;za***322;em z nimi umow***281; na trzeci telefon wraz z ko***324;cem okresu, na jaki zosta***322;a zawarta umowa. Przy rozwi***261;zywaniu po raz trzeci chcia***322;em zam***243;wi***263; co***347; za punkty Era Premia. Po raz trzeci nie by***322;o nic sensownego (czytaj tylko kupony TakTaka mog***322;em wzi***261;***263; - nic materialnego). Konsultantka powiedzia***322;a, "nie ma problemu - mo***380;e Pan nagrod***281; zam***243;wi***263; p***243;***378;niej, jak b***281;d***261; na magazynie). Dzisiaj chcia***322;em zam***243;wi***263; - nic z tego. 22 dni przed wyga***347;ni***281;ciem umowy nie mo***380;na. Nawet nabi***263; tego numeru, kt***243;ry przechodzi na TT nie mog***322;em. Wi***281;c po raz drugi przepadaj***261; mi punkty (poprzednio jak przemianowywali Stokrotk***281; na Era Premia). Punkty chcia***322;em wymieni***263; od d***322;u***380;szego czasu - bo szybciej mi si***281; przeterminowywa***322;y i przepada***322;y, ni***380; przybywa***322;y. Chyba jasne, ***380;e przy takim traktowaniu sta***322;ego klienta (8 lat, przez d***322;ugi czas 3 telefony, lub nawet 4) przechodz***281; do konkurencji (najprawdopodobniej Play). Uwa***380;ajcie i strze***380;cie si***281; Ery. ***321;ami***261; prawo (wg stanowiska UKE) i roluj***261; klienta. W moim, subiektywnym uczuciu na maksa - nawet jak inni to robi***261;, to trudno im pobi***263; pod tym wzgl***281;dem Er***281;. |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 12:47. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.