![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 14.03.2003
Posty: 128
![]() |
Gwarancja
1,5 roku temu kupiłem zestaw komputerowy w miarę dobry , że tak ośmielę się napisać. Niestety w ubiegłym tygodniu stała się rzecz straszna - poczułem smrodek z kompa i było po zawodach. Okazuje się że spalił się :
- procesor ( Intel Pentium 1,6GHz ) kupiony w wersji box - płyta główna ABIT'a ( BD7II Raid ) Na jeden i drugi podzespół jest gwarancja 24miesiące Problem jednak polega na tym iż serwis "marnie to widzi" - załatwienie gwarancyjnej wymiany sprzętu z tej racji iż nigdy nie spotkali się z takim problemem , że spalił się procek i płyta tej klasy jednocześnie , że prawdopodbnym powodem jest podkręcenie procka - co nie miało miejsca , o tym Was zapewniam , a jeżeli nie podkręcanie to wina zasialacza który podał niewłaściwe napięcie. Jak Wy Wspaniałe Ludki to widzicie ? Jak mogę dochodzić swoich praw ? |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
|
|