Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Informatyka w Warszawie (https://forum.cdrinfo.pl/f5/informatyka-warszawie-50965/)

-Sid-The-Rat=> 15.04.2005 16:43

uczelnia? jaka?
skoro zadajesz takie pytania to w sumie bez znaczenia - ludzie, którzy do czegoś chcą dojść takie pytania zadają pare lat wcześniej

ale powiem - polecane tak uczelnie państwowe nie są tak złe jak się o nich mówi, jednak nie są też tak dobre, jak te uczelnie chcą żeby o nich mówiono

PJWSTK jest uczelnią na którą trafiają ludzie którzy wylecieli z mojego wydziału, nie zdaża się, żeby kierunek był odwrotny
pewnie to samo można powiedzieć o tym Wcośtam tak zachwalanym przez bombastica - ja studiuję sobie grzecznie [a raczej zimuję bo mi się nigdzie nie spieszy] na EiTi na PW - bardzo mi się tam podoba, ale każdemu po jakimś czasie wszędzie dobrze

wiem jedno, z uczelni prywatnej wylecieć bardzo trudno, czasem bardzo bardzo trudno, z państwowej - łatwiej, analogicznie z pracą - praktykanci jakimi się czasem zajmuję są dowodem na przepaść jaka najczęściej istnieje pomiędzy 'państwowym' a 'prywatnym' - wiedzą mogą się nie różnić, ale prywatnemu jeszcze pracy nie zapropowaliśmy a państwowym owszem

informa na UW owszem, owszem, ale to tylko wtedy jeśli WIESZ, że chcesz klepać kod - to uczelnia ściśle kierunkująca, mogą być problemy z przekwalifikowaniem, choć nie mówię, że to niemożliwe

powodzenia w wyborze - a co ważniejsze, w egzaminach, to już niedługo

Edwardo 17.04.2005 16:43

Sid: zgadazam sie z Toba :)

w szczegolnosci z klepaniem kodu i UW.
tzn wogole trzeba dodac to ze informatyka na uniwerkach jest inna niz na polibudach.
na uniwerkach jest wiekszosc teori, no a na technicznych uczelniach to jak sama nazwa mowi...

pawelblu 18.04.2005 01:54

Cytat:

Napisany przez Edwardo
Sid: zgadazam sie z Toba :)

w szczegolnosci z klepaniem kodu i UW.