![]() |
Czy ktoś korzystał z pakietów assistance dołączanych do kont bankowych? np. pomoc domowa (ślusarz itp), lekarska, drogowa (holowanie lub naprawa na miejscu)?
|
mBank dzwoni z tym do wszystkich i naprawde ciężko ich odgonić :sciana:
Bo nagle przecież mogą przylecieć ufoludki gdy będę absolutnie sam na środku pustyni. Muszę przyznac, że mogą. A wtedy za jedyne niewiarygodne 15zł miesięcznie otrzymam pomoc. I to nic ze nigdy nie potrzebowałem takiej pomocy. To nic ze sam jestem ufoludkiem. Ale to wspaniała oferta. I muszę z niej skorzystać. |
no co jak co ale holowanie lub naprawa auta na miejscu to nawet sie opłaca zaplacic te 10zł miesiecznie (PEKAO) Jest również wiele innych ciekawych usług ;)
Jestem ciekaw jak to wyglada w praktyce. |
Ja z reguły odpowiadam takim, że jak coś potrzebuję, to sobie to sam zamawiam,
a skoro tego nie mam, to jest mi to zbędne, dziękuję byebye. :P |
Cytat:
Cytat:
|
Cytat:
Można też przerwać i powiedzieć "nie marnujmy sobie nawzajem czasu..." ;) Po drugie, zgadzałeś się na otrzymywanie wiadomości marketingowych ? Bo ja się nie zgodziłem. ;) |
Cytat:
Do tego po co 5 ubezpieczeń na to samo w jednym samochodzie? Niech takie ubezpieczenie kupi właściciel auta (i zazwyczaj to robi, jak ma rozum i w miarę nowe auto). Usługi może są i ciekawe - jak o nich opowiadają sprzedawcy. A jak na chłodno pomyślisz i zapytasz, czy tego już nie masz kupionego gdzie indziej (albo właściciel auta/mieszkania) to się okazuje, że to zbędne. Albo ubezpieczasz coś, co możesz przetestować raz na rok (np. holowanie za granicą czy nocleg za granicą w przypadku awarii auta). |
Cytat:
Odpowiedz: ale przecież w internecie nie ma napisane nic więcej niż ja mogę powiedzieć, ja jestem najlepszą opcją, mogę zadzwonić w sobotę??? |
Cytat:
rzepy się odrywa bo same nie zejdą :P Ja już tak kilka numerów na czarną listę wpisałem, dla nich jest wiecznie linia zajęta, widzę to tyko w logach :haha: |
Nie lubie być niegrzeczny, po prostu powiedziałem że nie ma potrzeby dalszego dzwonienia, a nawet dałem do zrozumienia, że będzie to bezcelowe ;).
Oczywiście nie pomogło od razu, ale jednak pomogło ;) |
Janu Suzinu też tak mówisz?
|
sobrus, oni mają za zadanie zagadywać do zesrania;
on: witam, czy (...) ja: nie dziękuję... on: ale (...) ja: nie jestem zainteresowany... on: ale (...) ja: to bezcelowe... on: ale (...) ja: nie mam na to czasu... on: ale (...) zadzwonię w sobotę... ja: nie chcę... on: ale... [ rozłączam się ] A za 2 dni dzwoni inny, nie mam ochoty każdemu osobno tłumaczyć, bo to syzyfowa robota jest, a mi za tłumaczenia nie płacą. PS Z banku mi na szczęście nie dzwonią, bo się na to nie zgodziłem w formularzu. Za to gdy ja dzwonię do nich, bo się coś nie zgadza/nie działa/itp. to pod koniec nieudolnie proponują mi jakiś kredyt... :szczerb: normalnie nie uwolnisz się od tego do końca. |
Przed chwilą i do mnie z mBanku zadzwonili. Trochę się zdziwiłem bo w erze mam włączoną blokadę od osób z włączonym ukrywaniem numeru...
Chyba trzeba będzie przedzwonić do BOKu T-Mobile i to wyjaśnić. |
mbank zaliczyl u mnie kolejna wpadke - po zliwidowaniu lokaty nie moglem zalozyc kolejnej (pojawialo sie info, ze promocja dotyczy tylko klientow, ktorzy spelnili warunki...)
po kontkacie z bokiem okazalo sie, ze system im nie wyrabia i musza mi ta lokate zalozyc recznie przez telefon niby nic, ale trace czas, polaczenie kilkuminutowe tez za darmo nie jest i oczywiscie, tradycyjnie, brak jakiejkolwiek informacji o przerwie technicznej na stronie tudziez w mailingu grr a w temacie super ubezpieczen od wszystkiego za pare zlotych miesiecznie: jakis czas temu do mej malzonki zglosila sie przedstawicielka mbanku z propozycja doubezpieczenia medycznego za smieszna kwote gwarantowala przyjazd lekarza na kazde wezwanie w dowolne miejsce o dowolnej porze dnia, jezeli bedzie potrzeba to takze karetki super - malzonka zaczela drazyc jaki jest czas dotarcia, co w przypadku nieuzasadnionego wezwania i czy sa jakies ograniczenia - przedstawicielka mbanku twierdzila, ze nie ma zadnych tego typu minusow po paru dniach kolejny telefon, tym razem facet, i na te same pytania okazalo sie, ze przyjazd na wezwanie jest mozliwy tylko 2 razy do roku i pare jeszcze ogranicznen podsumowujac - przez celowa lub wynikajaca z niedouczenia niewiedze reprezentantow przy zawieraniu umowy wprowadzaja w blad klienta to ja, delikatnie mowiac, dziekuje takiej firmie |
Mi się to już wydało podejrzane, że od razu chcą to zakładać.
Przeciez logiczne jest że chce przeczytać co podpisuje. Ale nie. Najlepiej nic nie czytać i sie na wszystko zgadzać. A potem jak wyjdzie jakiś haczyk, to mi odtworzą nagranie, ze sie przecież zgodziłem! Na szybko, niedoinformowany, zagadany potokiem słów i bez zastanowienia, czy to mi w ogóle potrzebne. mBank zszedł na psy. Kiedyś w ogóle do mnie nie dzwonili i tak było najlepiej. A teraz mam wrażenie że chcą mnie wydoić na każdym kroku. Bank to poważna instytucja. Powinna być. A nie handel obwoźny i mango gdynia. edit: ale już wiem, następnym razem powiem że nie życzę sobie żadnych telefonów w sprawie nowych ofert. Bo i tak jest wszystko w internecie. I to też niech sobie nagrają ;) |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 21:48. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.