Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 29.08.2004, 12:12   #1
Zakrn
Q
 
Data rejestracji: 03.08.2003
Posty: 39
Zakrn w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Jak do serwisu?

Trochę się wstydzę... Ale mam takie pytanie. Chciałem oddać swojego nowego Lite-ONa do serwisu, robię to pierwszy raz i mam kilka pytań:

1. Czy nagrywarkę muszę odesłać do sklepu, w którym ją kupiłem, czy mogę odesłać do autoryzowanego dealera firmy bliżej mojego miejsca zamieszkania, albo jeszcze gdzieś indziej?
2. Jak dobrze uzasadnić odesłanie nagrywarki? Co dołączyć?
3. Czy można zasugerować wymianę na inny model lub na ten sam model, tylko, że nowy?
4. Czy można ew. wymienić nagrywarkę na model innej firmy (oczywiście za dopłatą)?
5. Czy jeśli zakupiłem model black, to może się zdarzyć, że po serwisowaniu dostanę do ręki zwykły biały?

Z góry dzięki za odpowiedzi!
__________________
LiteON SOHW-832s VS0B; Nero 6.3.1.17; Alcohol 120% 1.9.2.1705
Zakrn jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 29.08.2004, 20:50   #2
Zakrn
Q
 
Data rejestracji: 03.08.2003
Posty: 39
Zakrn w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Proszę o pomoc raz jeszcze...
__________________
LiteON SOHW-832s VS0B; Nero 6.3.1.17; Alcohol 120% 1.9.2.1705
Zakrn jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 29.08.2004, 21:37   #3
grzeniu
XV1100
 
Avatar użytkownika grzeniu
 
Data rejestracji: 19.02.2002
Posty: 33,249
grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Ad1. Mozesz sprzet dostarczyc do autoryzowanego serwisu, mysle ze wtedy bedzie to krocej trwalo niz przez sklep.
AD2. Piszesz/mowisz co sie dzieje, tak zeby cie zrozumieli
Ad4-6. Takie opcje mozesz wyjasniac dopiero gdy serwis uzna ze nie da sie naprawic i zapoda wymiane sprzetu. Watpie zeby serwis dal ci nagryware innej firmy niz twoja, przeciez to nie w ich interesie, taki wariant latwiej przewalczyc w sklepie bo im wsio ryba (jesli wyrownasz ewent. roznice w cenie).
__________________
Pozdr./Grzeniu
grzeniu jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 08:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.