![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Q
Data rejestracji: 03.08.2003
Posty: 39
![]() |
Jak do serwisu?
Trochę się wstydzę...
![]() 1. Czy nagrywarkę muszę odesłać do sklepu, w którym ją kupiłem, czy mogę odesłać do autoryzowanego dealera firmy bliżej mojego miejsca zamieszkania, albo jeszcze gdzieś indziej? 2. Jak dobrze uzasadnić odesłanie nagrywarki? Co dołączyć? 3. Czy można zasugerować wymianę na inny model lub na ten sam model, tylko, że nowy? 4. Czy można ew. wymienić nagrywarkę na model innej firmy (oczywiście za dopłatą)? 5. Czy jeśli zakupiłem model black, to może się zdarzyć, że po serwisowaniu dostanę do ręki zwykły biały? Z góry dzięki za odpowiedzi!
__________________
LiteON SOHW-832s VS0B; Nero 6.3.1.17; Alcohol 120% 1.9.2.1705 |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Q
Data rejestracji: 03.08.2003
Posty: 39
![]() |
Proszę o pomoc raz jeszcze...
__________________
LiteON SOHW-832s VS0B; Nero 6.3.1.17; Alcohol 120% 1.9.2.1705 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
XV1100
![]() Data rejestracji: 19.02.2002
Posty: 33,249
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ad1. Mozesz sprzet dostarczyc do autoryzowanego serwisu, mysle ze wtedy bedzie to krocej trwalo niz przez sklep.
AD2. Piszesz/mowisz co sie dzieje, tak zeby cie zrozumieli Ad4-6. Takie opcje mozesz wyjasniac dopiero gdy serwis uzna ze nie da sie naprawic i zapoda wymiane sprzetu. Watpie zeby serwis dal ci nagryware innej firmy niz twoja, przeciez to nie w ich interesie, taki wariant latwiej przewalczyc w sklepie bo im wsio ryba (jesli wyrownasz ewent. roznice w cenie). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|