![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#32 |
Internet Addict na odwyku
Data rejestracji: 03.10.2002
Lokalizacja: Ostrołęka/Warszawa
Posty: 743
![]() |
A ja mam takie pytanko: padla mi w poniedzialek Barracuda 80GB 7.7200 i odrazu zanioslem ja do sklepu (mialem dysk 2 miesiace i teraz juz wiem ze od poczatku byl walniety).
Jaki maja termin zeby oddac mi dysk naprawiony/nowy ? Ile to jest dni roboczych i od jakiej daty sie to liczy ? Od dnia oddania do sklepu czy wysylki do serwisu ? Moge na nich jakos wymoc danie nowego dysku jesli sie nie wyrobia w terminie ? Sklep prowadzi znajomy kumpla i glupio byloby mi leciec do niego z morda i Rzecznikiem Praw Konsumenta straszyc.
__________________
Duron 1600MHz@2000MHz 1.625V | Abit NF7-S rev.2.0 | 1GB Geil DDR400 | Radeon 9800 SE@PRO 380/600@450/750 | Barracuda 160GB 8MB 7.7200 | LTR-40125S | SOHW-1693S |LCD 15" Sony SDM-X52 | Chieftec Matrix HiFi + PSU 360W DF |
![]() |
![]() |
|
|