![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#37 | ||
staruszek
Data rejestracji: 02.06.2001
Lokalizacja: warmińsko - mazurskie
Posty: 799
![]() |
Cytat:
nie biroe nic na gwarancji zewnetrzenej bo wtedy wylazi dluzej (dlatego m.in nie kupuje nic lg) a papierku gwarancyjnego nie musi otyrzmac. dostaje rachunek+sticker i gra (wtedy jest to niedotrzymanie war umowy jak sie klient pluje lub normalna gwara jeak nie skacze). ja np nie mam rzadnego rachunku na sprzet, gwarancja zawsze w formie stickera (niestety zawsze kortsza o pare dni - np na hdd mam 3 lata ale bez paru dni - po prostu dostaje tyle ile jest na fakturze z hurtowni) Cytat:
z rzecznikiem sie wstrzymaj na poczatke - lekko o nim nadpoomnij ze zawsze mozesz przez niego sprawe zalatwic ja kumpel bedzie sie ociagal. powiedz to ale nie trzasz go tym. chodzi tylko o swiadomosc ze mozesz to zrobic. a jak masz kumpli na sklepie to nie rozumiem w czy rzecz - mi jak cos sie sypie to czesto wymieniam za doplata na lepszy model a papierkowa robote (bajzel w firmmie) zostawiam kumplom. zreszta przyprowadzam i raz na miesiac - dwa miesiace kupca co zostawia 3000-4000 tysiace i przewaznie juz stale u niech bierze wiec samo sie rozumie.
__________________
Odrzucamy krolow, prezydentow oraz glosowanie. Wierzymy w zgode powszechna oraz kod wykonywalny D. Clark - Internet Wizard Ostatnio zmieniany przez Nikita_Bennet : 21.09.2003 o godz. 13:00 |
||
![]() |
![]() |
|
|