Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 20.11.2003, 11:46   #1
lukiluki
Bywalec
 
Data rejestracji: 12.05.2003
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 36
lukiluki w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Question Jaka nagrywarka

Witam i pytam
Jestem laikiem i nie wiej jaki i dlaczego. Pytanie dość banalne. Chciałbym kupić nagrywarkę i chciałbym sie poradzić co kupić jaki model - czy to ważne że kompatybilny z safe diskiem czy nie.
Widze że koledzy na forum są bardziej wtajemniczeni i mogą pomóc. Nie wiem czy te nagrywarki mogą przegrywać zabezpieczone płyty czy nie. Pomóżcie i doradźcie.
Z góry dzięki

Łukasz
lukiluki jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 20.11.2003, 11:52   #2
kizio
Wyrejestrowany
 
Avatar użytkownika kizio
 
Data rejestracji: 10.07.2002
Lokalizacja: Rybnik
Posty: 3,521
kizio zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Powiem stanowczo to co zawsze: Bierz LiteOn'a 52246S albo 52327S albo jakiegokolwiek innego LiteOn'a. A dlaczego polecam Ci LiteOn'a

Bo:
1. Jest tani
2. Jest bardzo dobry
3. Skopiuje ci prawie każde zabezpieczenie
4. Ma dobrą korekcje błędów


Bierz LiteOn'a tylko z końcową literką "S" lub w ostateczności "K"

Jak masz jakieś pytanie to wal na maila (patryk@rybnet.pl)
lub na gg: 1069054
__________________


kiziopl na gmail
JID: kizio na jabster.pl
Zapraszam na http://blog.xitenet.pl

Ostatnio zmieniany przez kizio : 20.11.2003 o godz. 11:58 Powód: maly blad
kizio jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 20.11.2003, 11:53   #3
CIAPEK