Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Jezeli sluchasz Hip-Hopu to wejdz. (https://forum.cdrinfo.pl/f5/jezeli-sluchasz-hip-hopu-wejdz-11638/)

brzuszki 18.10.2002 20:56

Cytat:

sayan napisa***322;(a)
HWDP .. już oczymś znaczy :)
A Regina Pisarek,a Waldemar Kocoń,a Tercet Egzotyczny?
Nie można mieć tak wąskich zainteresowań.
Brzuszek

Laser 18.10.2002 20:59

Witam !

@brzuszki - z Pl muzy moze być "Łzy"/"ONA"/Perfekt/ ... tesh nie są źli .. jak jush powiedziałem jestem wszechmuzykostronny !;)

Adik 18.10.2002 22:23

Cytat:

GOLOMB666 napisa***322;(a)
ADIK nierozumiem czemu namnie najechałeś w takim tonie to jest moja opinia i nikogo nie obraziłem. Więc jednym słowem masz u mnie minus.
nie chciałem na Ciebie najechać- po prostu wnerwia mnie jak ktoś, kto nie słucha (chyba ze sie myle) HipHop'u mówi, ze HH jest najgorszy, bo MC sobie bluzgają i mówią o tym co im lezy na sercu. Ja sam nie gustuje w HH z "dolnej półki" (co słowo to k..., i cały czas płacz, że politycy są wszystkiemu winni)- ale w Polsce są nie tylko takie składy- są również ludzie mający zupełnie inny styl- radosny, przepełniony optymizmem, niosący ze sobą głębsze przesłanie, taki HipHop jest po prostu życiem- nie moja wina, że Ty akurat nienawidzisz HH, bo nie podobają Ci sie teksty...

jeżeli czujesz sie dotknięty moimi słowami to sorka- nie to było miom zamiarem

GOLOMB 18.10.2002 22:24

Cytat:

Yahol napisa***322;(a)
Powiem wam cos: JA NIE SLUCHAM HIP-HOP-u!!!
Powiem wiecej - nie lubie go!!!
Powiem jeszcze wiecej - przy kazdej nadazajacej sie okazji zakazuje sluchania tej muzyki!!!!
I powiem wam dlaczego - bo jest to bunt dla buntu, brak jakichkolwiek pozytywnych relacji, wzorow...itd...
To jest tak jak z czarnym Rap-em, to muzyka buntu i destrukcji, potrzebuje czasu na znalezienie sobie miejsca - ale wtedy bedzie juz komercyjna.

PODPISUJE SIĘ POD TWOJĄ OPINIĄ YAHOL. MAM TAKIE SAMO ZDANIE JAK TY.

GOLOMB 18.10.2002 22:25