Dodam, ze Pomoc Techniczna home.pl stoi na najwyzszym poziomie, dla przykladu czekalem jakis czas temu na list od pewnej osoby. No i nie ma go, nie ma, nie ma, i tak przez kilka dni. Osoba deklarowala ze wyslala, i to nawet kilka razy. Odezwalem sie zatem do Pomocy Technicznej z prosba o wyjasnienie, gdzie poproszono mnie o dane uwierzytelniajace oraz adres email/domene, z ktorej oczekuje na list. W odpowiedzi podano mi dokladne daty oraz godziny wejscia tychze maili na serwery home.pl, przy czym byly one zaadresowane do kogos innego (blad literowy w adresie - byl w ksiazce adresowej nadawcy - stad kazdy z maili nie docieral do mnie) :)
Oprocz tego wyjasnilem tez kilka innych kwestii (dostepu przez wap, etc.)
Wlasnie molestuje ich o wprowadzenie powiadomienia SMSem o nowej poczcie za pomoca EraOmnix - moich darmowych kredytow :)
|