Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

 
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 07.11.2004, 22:48   #13
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Cytat:
Napisany przez Remix
Witam!

To nie jest umowa, a jedynie potwierdzenie przyjecia zamowienia - nie jest ono zobowiazujace dla sklepu do wykonania danego zamowienia - moga zawsze odmowic wykonania zamowienia.

Po drugie to co pisal Bartez o cenie.

I wreszcie po trzecie... czy naprawde jestescie tak naiwnia, aby sadzic, ze ktokolwiek otrzyma cokolwiek od tego sklepu za darmo?
Ludzi opamietajcie sie bo powoli robicie z siebie posmiewisko... mozecie zakladac sprawy w sadzie, ale i tak je przegracie i stracicie tylko kase i czas.
NIKT nie dostanie ZADNEGO sprzetu od komputronika ZA DARMO i NIC na to NIE PORADZICIE.
Nie jest naiwnym ktoś, kto oczekuje, że inna osoba weźmie odpowiedzialność za błędy, które popełniła. Być może macie rację jeśli chodzi o cenę i potwierdzenie zamówienia (chociaż nie wiem, jak jest naprawdę), ale nie widzę naiwności w tym, że ktoś chce walczyć o swoje. Zwłaszcza już po takim mailu, jaki osoby zamawiające dostały. Podanie jako przyczyny: "Z oczywistych względów" przyznam, że trochę mnie zdenerwowało i dopiero teraz zacząłbym rzeczywiście się zastanawiać, jak można by dalej poprowadzić sprawę. Co innego gdyby sklep do każdego klienta wysłał imiennego maila z wyjaśnieniem i przeprosinami. Ale że tak nie zrozbił, to jestem za tym, aby poniósł konsekwencje za swoje błędy.
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
 


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 17:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.