![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Team Member
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 15.07.2002
Posty: 2,210
![]() |
MX 700 i luszczaca sie farba
Hej,
Wiele uzytkownikow myszy Logiteh MX700 pisalo o tym, ze srebrna farba na ich myszy oblazi albo wyciera sie. W sieci mozna znalezc sporo fotek myszek z roznego stadium uzywania i wszystkie wygladaja koszmarnie. Mnie rowniez spotkal taki problem i moj MX700 po blisko 2 lata uzywania nadawal sie tylko do smieci. Mysz ma 5 lat gwarancji (zakupiona w Vobisie) i z tego powodu postanowilem zareklamowac farbe. Najpierw napisalem do Logitech Polska i tam dostalem informacje, ze opisana przeze mnie wada podlega reklamacji i mysz zostanie wymieniona. Dostalem adres strony WWW na ktorej musialem wypisac zgloszenie reklamacji (po angielski). Ponizej link strony: http://www.logitech.com/index.cfm/su...DE/EN,CRID=323 Po wypelnieniu formularza i uplywie 1 czy 2 dni przyszla odpowiedz z centrali z ktorej jasno wynikalo, ze mysz mam dodac w sklepie w ktorym ja kupilem. Jezeli beda jakies problemy to nalezy o tym poinformowac centrale. Udalem sie z myszka, gwarancja oraz dowodem zakupu do Vobisu. Dodatkowo wydrukowalem odpowiedz jaka przyszla z centrali. Oczywiscie mysz przyjeto chodz dziwieli sie czemu reklamuje sprawny technicznie produkt. Po uplywie 3 tygodni otrzymalem fabrycznie nowa mysz. Uwagi koncowe: 1. konieczny jest dowod zakupu 2. konieczna jest gwarancja 3. przydaje sie oryginalne opakowanie (ale to zalezy od sprzedawcy). Na koniec zycze wszystkim powodzenia w reklamowaniu swoich MXow.
__________________
Bartosz Danowski - Literatura informatyczna Książki: Nagrywanie płyt :: Windows 7 |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
|
|