Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

 
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.12.2010, 22:48   #11
ed hunter
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
 
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993
ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Cytat:
Napisany przez ed hunter Podgląd Wiadomości
Buuuu...

A hamulce to mi też blokują z tyłu z rana, znaczy za mocno tył bierze, nie blokują w czasie jazdy, po przejechaniu 3 kilometrów jest już OK, czyli jak się rozgrzeją, jestem na poniedziałek umówiony, mam nadzieję, że mnie pozytywnie podliczą na mniej...
Strach padł najpierw na szefa garażu, że to będzie jakiś większy problem z hamulcami (jakieś tam sprawy z reduktorami, pompą, czy czymś tam, potem młodszy najważniejszy po szefie i bogu powiedział, że to chyba blokowanie z powodu syfu nazbieranego przez lata, i wilgoci, która się w nim dobrze ma, szczęka przymarza a druga bierze wtedy jak głupia, wyczyścili pięknie, przeszlifowali od środka bębny w miejscu, gdzie mogły się blokować (urok odlewu, nad którym nikt nie popracował od nowości), po tych zabiegach hamulce biorą idealnie jak w nówce sztuce.
Okazało się, że mam jeszcze okładzin z tyłu i klocków z przodu na jakieś 30 do 40 tysięcy kilometrów
W tym czasie trwała walka z wymianą pompki spryskiwaczy, sama wymiana, to pikuś, ale trzeba się tam dostać zdejmując koło i co gorsza osłony. Gość poradził sobie z tym szybko i jest git,

Czyszczenie hamulców z tyłu: 2x25=50
Wymiana pompki spryskiwaczy: 50
Pompka spryskiwaczy: 100

Razem 200 i się cieszę, bo jakbym pojechał w inne miejsce w Warszawie, to mogło być drożej, a na co mogliby mnie naciągnąć...

Tutaj robią solidnie i bez naciągania, tacy ludzie, cen nie mają niskich, średnie, ale to zupełnie dobrze jak się nie płaci za ściemę.
ed hunter jest offline   Odpowiedz cytując ten post
 


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 12:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.