Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Neostrada - instalacji i czas oczekiwania (https://forum.cdrinfo.pl/f5/neostrada-instalacji-czas-oczekiwania-27689/)

Fantomas 17.11.2003 17:02

Cytat:

Napisany przez kraluk
A ja mam inny numer niż ty podałeś i się mi łączy.
Pozdro;)

Pewnie masz 8,35 może też być * - gwiazdka.
Miłego dnia
PS. Dziś dostałem fakturę za modem Sagem. Teraz jak to zapłacić: osobno czy też przyjdzie z rachunkiem za telefon? Pewnie wtedy też będzie kwota za abonament.

andrzejj9 17.11.2003 22:08

Cytat:

Napisany przez Fantomas
Podejrzewam, że dostajesz komunikat 629 (w win98 i chyba 615 lub 619 pod 2k) - miałem tak przez kilka dni, aż się okazało, że "fachowiec" TPSA źle skrosował na centrali - pomógł w wykryciu tego jeden z chłopaków obsługujących w TPSA na Szerokiej w Toruniu - po kilku godzinach działało - ale 5 dni się naczekałem - najeździłem się po Toruniu jak głupi - TPSA- dom, kilka godzin wydzwaniałem do partyline 0 800 102 102 u nich i w biurze TPSA w Toruniu widniało, że wszystko jest zrobione dobrze - ino że na papierze/komputerze - rzeczywistość jednak była inna.

Teraz ładnie wszystko działa - padaczki od 30 września zauważyłem dwie: jedna kilkugodzinna i druga chwilowa.
Miłego dnia

Komunikat ma numer 680, ale to, co napisales, moze faktycznie miec miejsce. Probowalem zreszta dodzwonic sie do TP, zeby to wyjasnic, ale po raz kolejny juz stwierdzam, ze to graniczy z cudem. Ostatnio czekalem ponad godzine, az ktos sie raczy zglosic (wlaczony glosnik od telefonu i sluchalem sobie muzyczki). Dzisiaj czekalem dwadziescia minut i dalem sobie spokoj, bo musialem skorzystac z internetu.

Tak wiec modem dalej nie dziala, ja do Tepsy nie moge sie dodzwonic i tak to wszystko wyglada. I niech mi ktos jeszcze powie, ze ta firma nie jest monopolista...

Ricki 17.11.2003 23:57

Sprawdz jeszcze, czy masz dobrze dociśnięty kabel telefoniczny w mmodemie i gniazdku. Też miałem podobny komunikat, lecz wystarczyło dopchnąć kabelek w modemie.

woitas 18.11.2003 17:11

Cytat:

Napisany przez Fantomas
Pewnie masz 8,35 może też być * - gwiazdka.
Miłego dnia
PS. Dziś dostałem fakturę za modem Sagem. Teraz jak to zapłacić: osobno czy też przyjdzie z rachunkiem za telefon? Pewnie wtedy też będzie kwota za abonament.

na fakturze dostaniesz tylko za abonament (150 pln).
modem musisz zaplacic sobie sam.

jeszcze jedno: obojetne jest, jaki sie wpisze numer telefonu w opcjach polaczenia, zawsze was polaczy.

andrzejj9 19.11.2003 15:40

Cytat:

Napisany przez Ricki
Sprawdz jeszcze, czy masz dobrze dociśnięty kabel telefoniczny w mmodemie i gniazdku. Też miałem podobny komunikat, lecz wystarczyło dopchnąć kabelek w modemie.

Podlaczone wszystko jest dobrze. Ale wczoraj bedac w MediaMarkcie udalo mi sie pogadac z kims z TPSA (bo przez telefon nie jest to mozliwe) i dowiedzialem sie, ze teoretycznie maja 10 dni roboczych na podlaczenie mnie do sieci, i poki na modemie nie zaswieci sie odpowiednia dioda, mam czekac. No wiec czekam, po raz kolejny przekonujac sie, ze TPSA, jesli mozna, nalezy omijac baaaardzo szerokim lukiem...

Ricki 19.11.2003 23:32

Ja osobiscie miałem inne kłopoty z neo. Zamówiłem przez 0800102102 no i po 48 godzinach miałem być zweryfikowanya, a po 8 dniach mieć już modemik dostarczony przez kuriera. Czekałem 2, 3, 4, 5 dni i nic ciągle dzwoniłem i miałem info, że musze czekać bo mnie jeszcze weryfikują. Po 8 dniach zadzwoniłem ponownie, odebrała jakaś lala, która odziwo wiedziała o co chodzi przeprosiła kazała poczekać 5 minut i sprawe załatwiła. No i od tego momentu minął tydzień i modemik był dostarczony. Wniosek taki, że jak sie chce to sie da wszystko załatwić i to uprzejmie. Dodam tylko, że telefon na którym jes neo jest na ojca od 18 lat, co nic nie daje, bo i tak trzeba klienta weryfikować. Kumpel ma tel. może ze 3 lata i on nie musiał nic weryfikować. Ciekawa ta polityka TPSA. Dobrze,że jakoś im ta usługa działa ( nie licząc wczorajszej zwiechy). Pozdrawiam

-Sid-The-Rat=> 19.11.2003 23:59

a zwiecha wczorajsza byla niezla - koles z infolini mi powiedzial jasno: 80% kraju nie ma neta... a my nic nie wiemy...

lol - ale podziekowalem mu za szczerossc i nawet nie klalalem za glosno...

kraluk 20.11.2003 10:03

Cytat:

Napisany przez -Sid-The-Rat=>
a zwiecha wczorajsza byla niezla - koles z infolini mi powiedzial jasno: 80% kraju nie ma neta... a my nic nie wiemy...

lol - ale podziekowalem mu za szczerossc i nawet nie klalalem za glosno...

A ja wczoraj net miałem na Neo+.
Pozdro;)

Kasprzak 20.11.2003 10:20

Wczoraj dzwonilem i mowili ze zwiecha!
Wkurzylem sie bo musialem pisac referat!!!
Ale juz jest ok!
Ale przez 2 miechy nie bylo zwisu.Przynajmniej u mnie.
A ktos wie czy jest mozliwe przyspieszenie tak jak isdn (infojama.pl) neo? Chyba nie.Cos mi sie obilo chyba przez uszy

-Sid-The-Rat=> 20.11.2003 10:25

nie ma takiej mozliwosci

co do zwiechy - zwiecha dotyczyla tych ktorzy nie byli zalogowani - bo powalila sie autoryzacja - jesli byles zalogowany i cie nie wywalilo (mnie np wywalilo) to awarii mogles nie zauwazyc (poza tym ze dns3.tepnet.pl byl niedostepny przez pare godzin)

Kasprzak 20.11.2003 10:30

ja wlasnie resetowalem kompa.I po wlaczeniu ponownie.ZONK.Oby to sie nie zdarzalo wiecej

kraluk 20.11.2003 10:59

Cytat:

Napisany przez Kasprzak
...A ktos wie czy jest mozliwe przyspieszenie tak jak isdn (infojama.pl) neo? Chyba nie.Cos mi sie obilo chyba przez uszy

Da się przyśpieszyć.
Zobacz tu:
http://donkey.outs.pl/index.php?showtopic=9711
Programik jest do przyśpieszania ISDN'a i DSL'a.
Neo+ działa na DSL'u. Jak działa program to nie wiem. Jeszcze nie próbowałem.
Pozdro;)

andrzejj9 20.11.2003 12:45

Cytat:

Napisany przez -Sid-The-Rat=>
a zwiecha wczorajsza byla niezla - koles z infolini mi powiedzial jasno: 80% kraju nie ma neta... a my nic nie wiemy...

lol - ale podziekowalem mu za szczerossc i nawet nie klalalem za glosno...

No wlasnie ja sie tez dzisiaj dowiedzialem, ze byla potezna awaria i na razie nie przylaczaja nowych osob, tylko staraja sie zapewnic dzialajacy internet starym. No czyli opoznienia zaczynaja sie juz na starcie. Ale specjalnie mnie to nie martwic, bo i tak mam teraz malo czasu, zeby sie bawic netem i jeszcze testowac Neostrade. Ale jakby mi to na weekend wlaczyli, to byloby calkiem milo :)

Fantomas 20.11.2003 15:47

Dla zainteresowanych podaję drugi numer PartyLine TPSA:
9393. Numer jeden, to bezapelacyjnie 0800102102 :D
Miłego dnia

pawelblu 20.11.2003 16:20

Ja swoj modem-router resetowalem 3 dni temu i od tamtej pory nic sie nie dzialo ... (potwierdzalo by to ze problem byl tylko u osob ktore w tym czasie sie logowaly)


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 00:59.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.