![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
|
![]() |
#1 |
Wymiatacz
Data rejestracji: 01.08.2005
Lokalizacja: Kielce
Posty: 575
![]() |
Niezgodność towaru z umową obowiązuje wyłącznie pomiędzy sprzedawcą(sklepem) a konsumentem(w znaczeniu kupująca osoba fizyczna - nieprowadząca działalności gospodarczej!).
Pomiędzy podmiotami gospodarczymi występuje pojęcie rękojmi. Faktycznie sklep może dochodzić swoich praw wobec producenta i nieraz producent pomimo 1 rocznej gwarancji naprawi bezpłatnie sprzęt po np. półtora roku użytkowania. Co do liczby sklepów - zmniejsza się ona znacznie - głównie przez nas samych - kupujemy w marketach i sklepach internetowych - ma to swoje zalety (cena) ale i wady. Ileż to razy przychodził do mnie klient z problemem "panie pomóż pan bo nie działa, nie umiem ustawić, jak to podłączyć..." Odpowiadam zawsze: "Oczywiście pomogę Panu ale gdzież to zakupił Pan ten przecudowny towar." "Ano w internecie bo taniej" "Taniej bo nie płacił Pan za moją obsługę, za ekspozycję towaru, za prąd itp...zaoszczędził pan 40zł to teraz moja pomoc będzie kosztowała 50zł za godzinę". Mina klientów bezcenna. Oczywiście jestem zły i niedobry, ale czy Wy wszyscy pracujecie za darmo? Przecież sprzedaż i obsługa posprzedażna klienta to moja praca. Co mam powiedzieć dziecku : "Nie będzie danonka bo dzisiaj obsługiwałem cwaniaczków ze sklepu internetowego, którzy dali zarobić komuś innemu, ale przychodzą z problemami do mnie." Oczywiście przyszłość to i tak sklepy internetowe. Tylko gdzie wtedy poogląda się w realu(nomen omen) towar?
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
|
|