Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
09.12.2009, 12:24 | #76 |
Pingwin specjalista.
Data rejestracji: 22.06.2002
Lokalizacja: Central Park
Posty: 15,084
|
W zasadzie nic się nie dowiedziałem nowego, kolo powiedział, że na miejscu wyniknie jak to będzie wyglądać. Eh.
__________________
amiga500site |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
11.12.2009, 17:17 | #77 |
Pingwin specjalista.
Data rejestracji: 22.06.2002
Lokalizacja: Central Park
Posty: 15,084
|
Byłem wymienili od ręki. Kolejny plus dla pro line +
__________________
amiga500site |
06.09.2015, 21:21 | #78 | |
Odnowiony Cyfrowo
Data rejestracji: 23.05.2006
Lokalizacja: A.D 2019
Posty: 5,057
|
Hejka.
Opiszę swój problem, który jutro się rozwiąże albo ... W poniedziałek 31 zakupiłem zlewozmywak w dużym e-sklepie za kwotę 450zł, za pobraniem. W środę zjawił się kurier, po otwarciu okazało się że worek z syfonem jest rozdarty i wszystkie części latają. Jako że miałem montaż nowej kuchni umówiony na piątek postanowiłem zaryzykować i przyjąć paczkę.W końcu zawsze mogę częsci do syfonu dokupić. Sklep natychmiast został poinformowany o rozdartym worku, i prosił o kontakt jakby czegoś brakowało więc pomyślałem sobie luzzz . W piatek - sobotę firma montowała mi kuchnie na wymiar i tam parę innych mebli. Siedzę sobie w pracy a tu mi dzwoni szef firmy monterskiej w sobotę o 15 żebym przyjechał do domu . Okazało się że kilka części syfonu brakowało ,kilka jest z innego zestawu i nie da się go kupić w markecie budowlanym bo jest dedykowany ale to nic... pokazuje mi zlewozmywak który przymierzył do wyciętego w blacie otworu no i patrze a on na połowie swojej długości odstaje od blatu ,nawet o 1cm krzywy odlew żywiczny , podobno zdarza się , nie zastawiając się kazałem zlew poskładać i spakować do oryginalnego kartonu. Następnie pojechałem do marketu i kupiłem inny zlew tzn kolor - firma i typ ten sam - ten na szczęście pasuje idealnie. Napisałem do sklepu , opisałem cała sytuacje ,pisze że chce zwrócić zlew i odzyskać kasę. No i zaczęło się... Pani chce fotki krzywego zlewu tłumacze że nie jestem w stanie już ich wykonać bo mam nowy dobry zlew, ona jak katarynka to samo. no i wqrwiłem się .. sklep akceptuje odstąpienie od umowy wiec ściąłem z ich strony Cytat:
Jakieś rady z waszej strony bo nie wiem czego się spodziewać ... |
|
06.09.2015, 21:50 | #79 |
logged out
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
|
Towar zakupiony przez internet można zwrócić do 10 dni bez podania przyczyny.
|
06.09.2015, 21:55 | #80 |
Pa rampamer
Zlotowicz
Data rejestracji: 24.10.2006
Lokalizacja: Zachlajki
Posty: 9,255
|
Sklep nie ma nic do akceptowania lub nie akceptowania. Masz 14 dni (do końca zeszłego roku było 10) na odstąpienie od umowy bez podania przyczyn. Tak że tu nie ma żadnej dyskusji, czy towar spełniał normy czy nie - to musiałbyś zastosować gdybyś np. był na urlopie gdy przyszła paczka i zobaczyłbyś wadę za późno - w tym przypadku możesz odstąpić od umowy "bo tak". Jeśli mieścisz się w 14-tu dniach, możesz kupić na odległość jacht, a potem go zwrócić bo przypomniałeś sobie, że na podwórku nie masz morza
Inna sprawa to koszt przesyłki - nie jestem pewien czy nie jest tak, że zwracając bez podania przyczyny bierzesz go na siebie (a zlewozmywak jest raczej spory i paczka pewnie kosztowała nieco), natomiast udowadniając sklepowi wadę to on ponosi wszelkie koszty. W takim razie nie trzeba jednak montować zlewozmywaku z powrotem - przecież równie dobrze to Ty mógłbyś mieć krzywy blat - wystarczy moim zdaniem, że wykonasz zdjęcia przedmiotu z przyłożoną do niego miarką.
__________________
|
06.09.2015, 22:06 | #81 | ||
Ͼ Ͽ
Zlotowicz
Data rejestracji: 15.05.2004
Lokalizacja: W domu.
Posty: 37,435
|
Cytat:
Cytat:
__________________
Pozdrawiam i zapraszam na www.joujoujou.com - całkiem nową galerię zdjęć z Irlandii. Moje filmy są tutaj. Forum ZielonaIrlandia. Problemy i porady wyłącznie na forum.
Prywatne wiadomości lub przez komunikatory będą ignorowane. |
||
06.09.2015, 22:43 | #82 |
logged out
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
|
Byłem o 5 minut szybszy :-P
|
06.09.2015, 22:44 | #83 |
Pa rampamer
Zlotowicz
Data rejestracji: 24.10.2006
Lokalizacja: Zachlajki
Posty: 9,255
|
Za długo się grzebałem
__________________
|
06.09.2015, 23:19 | #84 |
ZnakJaworznickiegoBikera
Data rejestracji: 22.03.2005
Lokalizacja: znowu Jaworzno
Posty: 9,673
|
Caly problem jaki tu wystapi to powod zwrotu. Kolega juz powiedzial, ze nie pasuje...
__________________
Tanie konta shell, www, php, sql - info priv Moj kanal Youtube /msg demek at freenode // Intel Pentium 4 630 3,0@5,6 GHZ --100% O/C CLUB 3Ghz@6750Mhz PISIOR - PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ I OJCIEC RYDZYK MEMORANDO - UZYTKOWNIK, KTOREGO DLA DOBRA WLASNEGO, DOBRA WLASNYCH PIENIEDZY I DOBRA WLASNYCH NERWOW NALEZY OMIJAC SZEROKIM LUKIEM |
07.09.2015, 06:15 | #85 |
Odnowiony Cyfrowo
Data rejestracji: 23.05.2006
Lokalizacja: A.D 2019
Posty: 5,057
|
|
07.09.2015, 08:25 | #86 |
Odnowiony Cyfrowo
Data rejestracji: 23.05.2006
Lokalizacja: A.D 2019
Posty: 5,057
|
Załatwione
jedyny problem to taki ,że muszę sam wysłać do nich kuriera i dołączyć uzupełnione pismo o rezygnacji , maja 14 dni od otrzymania paczki na wpłatę kasy na wskazane w piśmie konto na dodatek zwrócą mi koszt kuriera [30zł] jeśli okaże się na miejscu ,że zlew jest krzywy i niekompletny oczywiście nie załatwiałem tego z Panią od reklamacji bo ta dalej swoje tratatatattata.... |
23.05.2017, 06:09 | #87 |
egipski bóg
Data rejestracji: 28.02.2004
Lokalizacja: Gdańsk/Okolice
Posty: 2,957
|
Trochę nie na temat, ale mam takie szybkie pytanie i nie chce zakładać nowego tematu.
Czy jeżeli kupiłem coś ma stronie internetowej sklepu, a mieli błąd w cenie która była dla mnie korzystna, to mogą się wycofać że sprzedaży? Czy mogę walczyć o swoje? |
23.05.2017, 07:35 | #88 |
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993
|
Ja tak kupiłem dysk twardy, o 100 zeta taniej, nie robili problemów. Cena na stronie jest ofertą, więc jak się pomylili, to ich problem, więc powinni sprzedać, jak się zaprą, to zależy ile to kasy, czy warto się z nimi użerać.
Jak nie chcą dołożyć do interesu, to zazwyczaj odpisują, że zabrakło towaru, raz tak miałem. |
23.05.2017, 07:54 | #89 |
egipski bóg
Data rejestracji: 28.02.2004
Lokalizacja: Gdańsk/Okolice
Posty: 2,957
|
Były 73 sztuki dostępne hehe. Kupiłem baterię do zlewu, za 22 zł plus koszt wysyłki, dziś już cena 120 jest
|
23.05.2017, 13:27 | #90 |
Get a Mac!
Data rejestracji: 18.04.2003
Posty: 10,547
|
Zależy od sklepu. Na pewno na stronie jest informacja, że przedstawione ceny nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 par. 1 KC a są jedynie zaproszeniem do jej złożenia i wtedy sprzedawca z definicji jest kryty.
Ale coraz częściej spotyka się sytuacje w których kupujący wypisują informacje o sprawie w social mediach i sklep, jeśli różnica nie jest absurdalna (np. laptop za 150 PLN zamiast 15 000 PLN) to sklep idzie na rękę w ramach dobrego marketingowo finału i biorą stratę na siebie. Słowem - różnie to bywa ;-) |
|
|