![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#33 |
HDmaniak
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.10.2002
Lokalizacja: Łódź
Posty: 8,863
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
zycze powodzenia, ja za to walcze o rozpatrzenie gwarancji mojego odtwarzacza mp3..
a wygladalo to tak, ze kilkanascie dni temu nawalil mi - nie wiem dlaczego, wiec wyslalem go do siriusa (kupowalem jednak za posrednictwem allegro - ktorys z pracownikow allegro wystawil zen'a taniej, niz w sklepie). Serwisant siriusa stwierdzil, ze usterka faktycznie istnieje i wyslal go do producenta (creative'a). Dzisiaj (dokladnie po 2 tygodniach od wyslania go do wadowic) skontaktowalem sie z serwisantem i dowiedzialem sie, ze moge wybrac sobie inny model i ew. doplacic roznice w cenie przy odbiorze.. i teraz niezle jaja, bo.. - dalem 750zl przez allegro (ze siriusa!) a kosztuje 825zl i wychodzi na to, ze musialbym zaplacic (jakby za gwarancje! LOL!), ale okazalo sie, ze tego modelu juz nie maja w swojej ofercie i musze wybrac inny (co mnie wcale nie uszczesliwilo, poniewaz nic innego w podobnej cenie z podobnymi parametrami nie znajde..). Klocilem sie chyba z godzine i udalo mi sie uzgodnic, ze - jesli nie znajda takiego samego modelu to oddadza mi kase (i wtedy kupie sobie [prawdopodobnie jakiegos iRiver'ka] na allegro). Cale szczescie, ze udalo mi sie go przekonac.. i tak czy siak - wyjde na swoje i bede mial nowke ![]() pozdro ![]() |
![]() |
![]() |
|
|