Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

 
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 11.10.2005, 10:57   #34
memorando
Młody żonkoś
 
Data rejestracji: 02.02.2003
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 3,324
memorando zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez Smartek
zycze powodzenia, ja za to walcze o rozpatrzenie gwarancji mojego odtwarzacza mp3..
a wygladalo to tak, ze kilkanascie dni temu nawalil mi - nie wiem dlaczego, wiec wyslalem go do siriusa (kupowalem jednak za posrednictwem allegro - ktorys z pracownikow allegro wystawil zen'a taniej, niz w sklepie). Serwisant siriusa stwierdzil, ze usterka faktycznie istnieje i wyslal go do producenta (creative'a). Dzisiaj (dokladnie po 2 tygodniach od wyslania go do wadowic) skontaktowalem sie z serwisantem i dowiedzialem sie, ze moge wybrac sobie inny model i ew. doplacic roznice w cenie przy odbiorze.. i teraz niezle jaja, bo.. - dalem 750zl przez allegro (ze siriusa!) a kosztuje 825zl i wychodzi na to, ze musialbym zaplacic (jakby za gwarancje! LOL!), ale okazalo sie, ze tego modelu juz nie maja w swojej ofercie i musze wybrac inny (co mnie wcale nie uszczesliwilo, poniewaz nic innego w podobnej cenie z podobnymi parametrami nie znajde..). Klocilem sie chyba z godzine i udalo mi sie uzgodnic, ze - jesli nie znajda takiego samego modelu to oddadza mi kase (i wtedy kupie sobie [prawdopodobnie jakiegos iRiver'ka] na allegro). Cale szczescie, ze udalo mi sie go przekonac.. i tak czy siak - wyjde na swoje i bede mial nowke
pozdro
nic niekupujcie w siriusie..... jechałem do gdańska z palmtopem asusa zakupionym w siriusie..... Słuchałem muzy, Palmtop był w futerale. Raptem zaczął wyć wyłaczyłem go, właczam patrzę.....rozlany wyświetlacz....Dałem do serwisu ich , po 14 dniach stwierdzili że wina klienta pękł. Wiec wymienili, Dostałem oryginalny, patrzę zero rysek zero pęknięć , z tyłu zaś metalem zabezpieczony i też nie pęknięty. Jeden serwisant mówił od nich że to normalne
__________________
Dotyk idący daleko poza definicję słowa instynkt...Julio Cortazar
memorando jest offline   Odpowiedz cytując ten post
 


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 18:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.