![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Internet Addict na odwyku
Data rejestracji: 03.10.2002
Lokalizacja: Ostrołęka/Warszawa
Posty: 743
![]() |
![]()
Wpadlem do domciu na jeden dzien (i do tego mam problem, ale o tym pozniej) wiec mnie nie zbywac
![]() Padl mi dysk w kompie ponad 2 tygodnie temu (teraz pisze z wysepionego laptopa...kochani rodzice... ![]() Jaki jest czas po ktorym musza mi dac w sklepie nowy (chociaz wolalbym ten stary, padla chyba elektronika wiec dane moze bym odzyskal...) ? Jest jakis "deadline" dla sklepu ? Bo tylko jutro moge sie tam wybrac, potem znowu wracam do wawy studiowac... Blagam pomozcie ! Musze zrobic projekt na ZUK a nie mam jak...
__________________
Duron 1600MHz@2000MHz 1.625V | Abit NF7-S rev.2.0 | 1GB Geil DDR400 | Radeon 9800 SE@PRO 380/600@450/750 | Barracuda 160GB 8MB 7.7200 | LTR-40125S | SOHW-1693S |LCD 15" Sony SDM-X52 | Chieftec Matrix HiFi + PSU 360W DF |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zalezy od tego, czy oddajac twardy dysk, skorzystaliscie z gwarancji, czy rekojmii. W tym drugim przypadku, sklep ma 14 dni na naprawe usterki. W przypadku gwarancji, wszystko zalezy od umowy gwarancyjnej. Sadze jednak, ze Twoi rodzice (czy ten, kto oddawal dysk) skorzystali z gwarancji, wiec przeczytaj po prostu jej zasady.
__________________
neverending path to perfection.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Internet Addict na odwyku
Data rejestracji: 03.10.2002
Lokalizacja: Ostrołęka/Warszawa
Posty: 743
![]() |
Problem w tym ze ja nic takego (gwarancji) nie otrzymalem (druczku). Poprostu dostalem fakture za zakup dysku i wsio.
Trudno, pojde jutro do nich i opie...porozmawiam, kulturalnie oczywiscie... Jak nic nie uda mi sie zalatwic, to co ? Dysk jest mi potrzebny...
__________________
Duron 1600MHz@2000MHz 1.625V | Abit NF7-S rev.2.0 | 1GB Geil DDR400 | Radeon 9800 SE@PRO 380/600@450/750 | Barracuda 160GB 8MB 7.7200 | LTR-40125S | SOHW-1693S |LCD 15" Sony SDM-X52 | Chieftec Matrix HiFi + PSU 360W DF |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
αρχή
Data rejestracji: 16.06.2001
Lokalizacja: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Posty: 4,911
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jezeli nie podpisales gwarancji, obejmuja cie nowe zasady dotyczace reklamacji.
sprzedawca musi w ciągu czternastu dni ustosunkowac się do twoich żądań, jesli tego nie zrobi, to zgodnie z ustawą waża się, że uznał je za uzasadnione. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|