Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post

Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 05.03.2005, 20:20   #1
KarolluZ
Guru

Data rejestracji: 29.06.2002
KarolluZ zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Procek i ram...

Od razu na wstępie uprzedzam, że jestem ciutke laikiem jeżeli chodzi o zaawansowane pojęcia..zatem wybaczcie jak coś po przekręcam...

Sprawa dotyczy jak w temacie ramu i procka. Słyszałem [bądź czytałem tutaj na forum] odnośnie tego, że jak procek pracuje na magistrali 400 mhz [mam amd 3.0 na s754] to, aby wszystko było w normie to należy zrobić aby pamięć też była taktowana 400mhz [mam 2x256 kingston /400mhz, a płyte msi k8n neo platinum]. Czy jak tego nie zmieniałem w biosie, a zmienię [chociaż nie wiem po co] to coś mi w ogóle to da ?

Tak sietego czepiłem, bo się wkurzam, bo gierka lineage2 mi skacze..to znaczy dysk mi strasznie młuci, a dwa dni temu robiłem defragmentacje oo defragiem... i sam sięzastanawiam czy to wina grafy, czy łącza, czy zapchanego systemu...

#ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec

Data rejestracji: 29.12.2008

CDRinfo.pl is online  
Stary 05.03.2005, 20:25   #2
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP

Data rejestracji: 08.12.2002
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>