Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Pytanie dotyczące "praw konsumenta" (https://forum.cdrinfo.pl/f5/pytanie-dotyczace-praw-konsumenta-45358/)

Kris 03.09.2007 14:39

Cytat:

Napisany przez Reetou (Post 829614)
Trochę stare, ale...

Kupiłem sobie ekspres do herbaty, przelewowy, Electrolux KF 4000. Niby działa, ale mimo przepuszczenia przez niego już z 10 razy czystej wody cały czas śmierdzi plastikiem - co więcej, herbata zrobiona po tym "płukaniu" w smaku przypomina rozwodniony plastik, a nie herbatę. Krótko mówiąc nie nadaje się do picia...

I zastanawiam się jak się pozbyć tego g... urządzenia. Niezgodność towaru z umową? Niby parzy tą herbatę kurcze, ale...

A napisz do Electroluxa, niech Ci odpowiedzą...

Jakby co, to na Allegro...

:D

ksviper 03.09.2007 14:53

Cytat:

Napisany przez Reetou (Post 829614)
Trochę stare, ale...

Kupiłem sobie ekspres do herbaty, przelewowy, Electrolux KF 4000. Niby działa, ale mimo przepuszczenia przez niego już z 10 razy czystej wody cały czas śmierdzi plastikiem - co więcej, herbata zrobiona po tym "płukaniu" w smaku przypomina rozwodniony plastik, a nie herbatę. Krótko mówiąc nie nadaje się do picia...

I zastanawiam się jak się pozbyć tego g... urządzenia. Niezgodność towaru z umową? Niby parzy tą herbatę kurcze, ale...

pewnie ekspres przestraszył się wielkości Twojego kubka :D

dwozny 03.09.2007 15:30

a ja mam takie pytanie, ile średnio serwisowi lite-on zajmuje naprawa/wymiana nagrywarki?

Reetou 04.09.2007 13:49

Uda***322;o si***281; odda***263; ten z***322;om :) Co prawda jak wcze***347;niej dzwoni***322;em, to powiedzieli, ***380;e nie przyjmuj***261; zwrot***243;w, ale dzisiaj wybra***322;em si***281; tam osobi***347;cie i bez specjalnych problem***243;w po moich wyja***347;nieniach oddali pieni***261;dze. A***380; si***281; zdziwi***322;em - Electroworld zyska***322; u mnie plusa... ;)

nimal 05.09.2007 00:12

Cytat:

Napisany przez dwozny (Post 829705)
a ja mam takie pytanie, ile ***347;rednio serwisowi lite-on zajmuje naprawa/wymiana nagrywarki?

nie wiem jak teraz, bo ostatniego z moich LiteOnow pozbylem sie ponad rok temu, ale kiedys bylo to max tydzien, zawsze byla to wymiana na nowke sztuke

mjez 05.09.2007 14:11

Na to czy powoływać sie na ustawę konsumencką czy na gwarancje zależy tylko i wyłącznie od kupującego. W przypadku gwarancji producenta czy sklepu dostaje się warunki gwarancji na papierze albo jest info o warunkach gwarancji np. na stronie internetowej producenta bądź pod adresem infolinii(tak jest np. z Panasonikiem).Co do ustawy konsumenckiej zawsze można reklamować go w miejscu zakupu do 2 lat od daty zakupu , trzeba jednak poinformować sprzedawcę o niezgodności w ciagu 2 miesięcy od zauważenia takiej niezgodności.Co do ustawy to sklep ma 14 dni na poinformowanie co dalej ze sprzętem (tzn. czy będą go naprawiać czy np. oddadzą pieniądze) natomiast nie muszą podawać w jakim terminie to zrobią. Gwarancja ma natomiast określoną liczbę dni na naprawę choć coraz więcej producentów tego nie podaje np. Nokia.
Do 6 miesięcy najlepiej reklamować towar na Ustawę bo jest zapis w ustawie ze jeśli wada wystąpiła w okresie do 6 miesięcy od daty zakupu to domniema się że wada była w dniu zakupu i tutaj możemy żądać wymiany towaru na nowy(jedyny minus tego to jeśli sklep nie ma takiego samego sprzętu to rozwiązuje z nami umowę kupna-sprzedaży i odda nam pieniądze co nie zawsze jest opłacalne dla nas).Co do gwarancji to sklep nie odpowiada za czas realizacji naprawy bo jest tylko pośrednikiem.

loki7777 09.09.2007 18:31

to ja sie pozale na komputronik. moje mobo asrocka trzymaja juz ok 20 dni do 21 wrzesnia minie ich smieszne 28 dni i niech oddadza kase. z ich serwisem zawsze sa takie dlugie "kolejki"


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 06:26.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.