![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Guru
Data rejestracji: 22.08.2004
Lokalizacja: Chojnów
Posty: 8,809
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Reklamacje w komputroniku
Właśnie okazało się, że moja ulubiona myszka Logitech Performance Mouse MX zaczęła odmawiać posłuszeństwa:
- Problem z zaznaczeniem folderów i ich przeciąganiem - Problem z rolką (przybliżenia w programach 3D - nagle ogromny skok przy przybliżaniu) - Problem z farbą która się starła przy rolce Okazuje się, że ma 3 lata gwarancji - czyli 2 w zapasie ![]() Postanowiłem oddać ją na gwarancje i teraz pytanie czy komputronik robi problemy? Ktoś już coś tam reklamował?
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
XV1100
![]() Data rejestracji: 19.02.2002
Posty: 33,339
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Reklamowałem u nich nagrywarki, w tym jedną nawet w ostatnim dniu gwarancji. Nie było żadnych problemów, wręcz pomagali klientowi.
Jeśli nic się u nich nie zmieniło, to się ciesz że masz od nich sprzęt. Właśnie dla tych bezproblemowych reklamacji warto u nich kupić przepłacając nawet kilka zeta. Zwłaszcza sprzęty, które są podatne na awarie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pingwin specjalista.
Data rejestracji: 22.06.2002
Lokalizacja: Central Park
Posty: 15,089
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Czemu nie uderzysz do producenta? Komputronik i tak do niego uderzy, a Ty będziesz czekać dłużej.
Logitech ma podpisaną umową z firmą FixIt, więc użyj ich RMA. http://www.fixit.pl/?zasady-reklamacji-logitech,9 Edit. grzeniu z tym przepłacaniem dla nich (komputronik) to bym uważał, agito i morele tańsze i równie dobre, tańsze dlatego, że nie mają sklepów z przepychem (np. w galeriach handlowych). Edit2. Mi na mojego logitecha gwarancja się kończy, też miałem problem z przeciąganiem i zaznaczaniem folderów (drag&drop) itd. Samodzielnie wymieniłem mikroswitch pod lewym przyciskiem i cieszę się sprawną myszką. Gdybyś szukał oryginalny part to OMRON D2FC-F-7N, serwis i tak taki by mi wlutował, więc szkoda mi było czasu na RMA...
__________________
amiga500site Ostatnio zmieniany przez Patrix : 14.12.2014 o godz. 16:46 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guru
Data rejestracji: 22.08.2004
Lokalizacja: Chojnów
Posty: 8,809
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
No to trochę się uspokoiłem
![]() Mam nadzieję, że będzie tak jak i w twoim przypadku - bez problemowo. Myszka była dosyć droga - szkoda by było ją wywalać - jak by nie uwzględnili reklamacji ![]() EDIT @Patrix kurde nie wiedziałem, już za późno, zgłosiłem reklamację przez komputronik i mam już kuriera zamówionego na poniedziałek... Myszka kupiona w komputroniku, bo ani w morele ani agito jej nie mieli - a uparłem się na ten konkretny model...
__________________
![]() Ostatnio zmieniany przez mgit : 14.12.2014 o godz. 16:47 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
XV1100
![]() Data rejestracji: 19.02.2002
Posty: 33,339
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nie wiem jak z logitechem, ale czegoś (już nie pamiętam po latach czego) nie dało się inaczej niż przez komputronik. Mimo teoretycznej możliwości jak piszesz.
Komputronik wysyła to praktycznie natychmiast i tak samo cię powiadamia od razu po otrzymaniu towaru. Z ich strony nie ma zbędnych opóźnień. Edit: Przypomniałem sobie - chodziło wtedy o reklamację zasilacza Topower. Wtedy markowy, ładny i całkiem drogi. Ostatnio zmieniany przez grzeniu : 14.12.2014 o godz. 16:52 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pingwin specjalista.
Data rejestracji: 22.06.2002
Lokalizacja: Central Park
Posty: 15,089
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
grzeniu, tak masz rację, to zależy od sprzętu, ale gdy się da zawsze warto uderzać do producenta, gdy jest ciężko to wtedy przydaje się sklep.
__________________
amiga500site |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Siostrzeńcowi składali w Komputroniku blaszaka, okazało się, że jest trochę za ciepły (blok, stoi pod biurkiem...), bez problemu wymienili chłodzenie, dołożyli wentylatory do obudowy, policzyli tylko za różnicę w cenie części. Koszt był taki, że musiał 2 razy wydać po 15 złotych na taryfę, bo się leniowi nie chciało autobusem targać tego.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guru
Data rejestracji: 22.08.2004
Lokalizacja: Chojnów
Posty: 8,809
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ciekawe czy starta farba z przycisków koło rolki też podpada pod reklamację?
Jakiś dłoni z kwasem nie mam, co by wyżarły farbę - myszka nawet całego roku nie ma... o ile farbę można przeboleć, to walniętych mikro styków już nie....
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guru
Data rejestracji: 22.08.2004
Lokalizacja: Chojnów
Posty: 8,809
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
O ciekawe...
Najbardziej nie zawodną myszką jaką miałem to logitech anywhere MX - nie do zajechania z kolei myszka z zestawu MK320 porysowała się, ale nie starła farba... A myszka Performance Mouse MX tyle wyróżnień, niby produkt flagowy na tamte czasy a taka wtopa z farbą ![]() Czas pracy na baterii też nie zachwyca, w modelu anywhere działa miesiąc... a Performance Mouse MX tylko 1,5 tygodnia
__________________
![]() Ostatnio zmieniany przez mgit : 14.12.2014 o godz. 17:15 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
***1022; ***1023;
Zlotowicz
![]() Data rejestracji: 15.05.2004
Lokalizacja: W domu.
Posty: 38,400
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
A choćby temu, że kupując towar w sklepie umowę zawierasz ze sklepem właśnie.
![]()
__________________
Pozdrawiam i zapraszam na www.joujoujou.com - całkiem nową galerię zdjęć z Irlandii. ![]() Moje filmy są tutaj. Forum ZielonaIrlandia. ![]() Problemy i porady wyłącznie na forum.
Prywatne wiadomości lub przez komunikatory będą ignorowane. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guru
Data rejestracji: 22.08.2004
Lokalizacja: Chojnów
Posty: 8,809
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
Koszt cześć - no i wtedy trzeba dokupić nowe ślizgacze - bo jak je zdejmę to już ich nie założę a tam są śrubki pod nimi... Jak nie uwzględnią gwarancji - to trzeba będzie naprawiać samemu - puki co działam na myszce od ultrabooka - logitech anywhere MX (którą również bardzo lubię) -> więc w oczekiwaniu nie ma tragedii ![]()
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Pingwin specjalista.
Data rejestracji: 22.06.2002
Lokalizacja: Central Park
Posty: 15,089
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
![]() Jw @jou napisałem, ma być wygodnie dla Ciebie, mnie to kosztowało 3zł. Gwarancję nadal mam bo część jest identyczna jak ta zepsuta, a luty są idealnie zrobione. Plomb nie było.
__________________
amiga500site |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guru
Data rejestracji: 22.08.2004
Lokalizacja: Chojnów
Posty: 8,809
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dla mnie to by było średnio wygodne...
Części trzeba by zamówić na allegro bo - w mojej miejscowości takowych nie posiadają - dochodzi koszt przesyłki, wolę już poczekać nawet i trzy tygodnie, byle naprawili - jak nie naprawią - to niestety odżałuję na części - bo myszki szkoda ![]() Z ciekawości zapytam: lutowałeś na stacji lutowniczej, czy zwykłej oporowej
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Forumator
Data rejestracji: 11.09.2006
Lokalizacja: łódzkie/śląskie
Posty: 884
![]() ![]() |
Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
Jest już w Komputroniku Lite-On 52/32/52 | para | Napędy optyczne CD | 7 | 25.03.2003 15:29 |
Ceny w Komputroniku!!!!! HE HE!!!!! | kizio | Off topic | 14 | 28.02.2003 21:08 |