![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Q
Data rejestracji: 03.08.2003
Posty: 39
![]() |
Jak do serwisu?
Trochę się wstydzę...
![]() 1. Czy nagrywarkę muszę odesłać do sklepu, w którym ją kupiłem, czy mogę odesłać do autoryzowanego dealera firmy bliżej mojego miejsca zamieszkania, albo jeszcze gdzieś indziej? 2. Jak dobrze uzasadnić odesłanie nagrywarki? Co dołączyć? 3. Czy można zasugerować wymianę na inny model lub na ten sam model, tylko, że nowy? 4. Czy można ew. wymienić nagrywarkę na model innej firmy (oczywiście za dopłatą)? 5. Czy jeśli zakupiłem model black, to może się zdarzyć, że po serwisowaniu dostanę do ręki zwykły biały? Z góry dzięki za odpowiedzi!
__________________
LiteON SOHW-832s VS0B; Nero 6.3.1.17; Alcohol 120% 1.9.2.1705 |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
|
|