Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Telewizja na kartę (https://forum.cdrinfo.pl/f5/telewizja-karte-81294/)

Kris 11.06.2011 12:31

Z tego co widzę, masz tylko tuner naziemnej cyfrowej, czyli DVB-T. Moduł CI w tym przypadku służyć powinien do dekodowania programów cyfrowych zakodowanych i przesyłanych przez multipleksy. Nie ma szans na TNK.
Kup zewnętrzny dekoder, który obsługuje karty TNK. U mnie stoi Golden Interstar. Polecam.

jesi 11.06.2011 12:44

Cytat:

Napisany przez Kris (Post 1165810)
Moduł CI w tym przypadku służyć powinien do dekodowania programów cyfrowych zakodowanych i przesyłanych przez multipleksy.

Możesz jaśniej? ;) Jestem laik w tematach telewizji cyfrowej. Podaj jeżeli możesz konkretny przykład wykorzystania tego gniazda CI.

W takim razie dodatkowe pudełko pod TV niezbędne. Jako, że na tunerach się nie znam to czy jest jakiś sposób na rozdzielenie sygnału TNK na 2 TV? Widziałem taki tuner Opticum Multiroom, jakoś tak to się nazywało? Chyba, że jest coś innego? W każdym bądź razie jak najtańsze rozwiązanie ;)

Patrix 11.06.2011 12:52

Cytat:

Napisany przez jesi (Post 1165814)
czy jest jakiś sposób na rozdzielenie sygnału TNK na 2 TV?

Aby było można oglądać 2 różne kanały ? Nie można.
Potrzebujesz wtedy konwerter twin, dwa dekodery i dwie karty.

Przy jednym dekoderze, możesz zrobić tylko podgląd na drugi (to samo na dwóch TV).

frog 11.06.2011 12:58

@Patrix a o flaszke sie zalozysz ?;> Na wspomnianym wyzej tunerze mozna ;P I karta TNK bedzie dzialac. Jedyna wada ze tuner nie ma zadnego HDMI czy DVI itp wiec raczej pasuje do starych kineskopowych TV. Na nowych nie do konca bedzie to COOL QUALITY

jesi 11.06.2011 12:58

Cytat:

Napisany przez Patrix (Post 1165816)
Aby było można oglądać 2 różne kanały ? Nie można.
Potrzebujesz wtedy konwerter twin, dwa dekodery i dwie karty.