![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 | |
Zarejestrowany
![]() Data rejestracji: 18.05.2004
Posty: 9,589
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
UPC i standardy obsługi klienta
Cytat:
![]() Pewnego słonecznego poranka na początku października, wychodząc rano z domu, zauważyłem rozbabraną instalację kablową UPC i odłączone kable prowadzące do mojego mieszkania. Pomyślałem, że prowadzą jakieś prace konsewatorskie, bo żadnej awarii przecież nie było. Może zabierali się za wymianę 15 letnich kabli na coś bardziej współczesnego, myślałem? Gdy brak sygnału przeciągał się, w okolicach południa, wybrałem się na poszukiwania ekipy, by zasięgnąć języka, ile to jeszcze potrwa. Niestety nie znalazłem nikogo z serwisu UPC w całym budynku. Zadzwoniłem więc na party line UPC - niestety wraz z internetem umarł mój VOiP, więc musiałem posiłkować się komórką. A party line, jak to party line - "niestety żaden z pracowników nie jest w tej chwili dostępny, przybliżony czas oczekiwania na połączenie ok. 20 minut". Trochę to kosztowało... Na party line miła konsultantka sprawdziła, że w moim budynku nie są prowadzone żadne prace przez UPC i jedyne co może zrobić, to przyjęcie zgłoszenia o awarii oraz wysłanie w trybie ekspres serwisu, najwcześniej w dniu następnym, późnym wieczorem. A rozbabrana instalacja świadczy o jakimś wandalizmie. No, cóż, zdarza się... Oczywiście byłem na tyle sprytny, że po zgłoszeniu próbowałem sam przywrócić dostęp do usług łącząc kable - niestety bez żadnego efektu - brak dostępu do usług świecił się cały czas na dekoderze. Pozostało tylko czekać na serwis. Dnia następnego ok. 20-tej pojawił sympatyczny serwisant, który połączył rozbabraną instalację - tak jak się spodziewałem sygnału brak. Musieliśmy zejść piętro niżej, do skrzynki UPC, by tam sprawdzić sygnał. Dostęp do skrzynki jest odcięty kratą przez sąsiada, więc poprosiliśmy go o wpuszczenie. Trochę się zdziwił. Powiedział, że wczoraj też były prowadzone jakieś prace przez UPC przy skrzynce (!). Zostawili nawet po sobie końcówki przewodów i izolację zdjętą z kabli. Serwisant sprawdził, że na skrzynce jest prawidłowy sygnał do mojego mieszkania, dlaczego więc nie ma wyżej? Okazało się, że wbrew zapewnieniom na party line dnia poprzedniego serwis UPC wykonywał podłączenie innego klienta. Niestety miał uszkodzony łącznik kabla (tzw. beczkę), a nie miał zapasu, więc rozbabrał instalację piętro wyżej i "pożyczył" sobie działający łącznik, pech chciał, akurat z mojej instalacji, pozbawiając mnie dostępu do usług (cyfra TV + internet, a tym samym telefon stacjonarny) na 48 godzin. Szczyt wszystkiego! Ja rozumiem, że przy takiej infrastrukturze sieci mogą zdarzyć się nieprzewidziane awarie i jestem dość wyrozumiały w takich sytuacjach, ale nie w przypadku bezmyślnego działania serwisantów! Poprosiłem serwisanta o oświadczenie w tej sprawie, zrobiłem zdjęcia rozbabranej instalacji i zgłosiłem reklamację w UPC pisząc, że satysfakcjonuje mnie zwrot kosztów i jakiś jednorazowy upust na abonamencie. Otrzymałem automatem odpowiedź, że moje zgłoszenie zostało przyjęte i zostanie rozpatrzone w ciągu 7 dni. I... zapomniałem o sprawie ![]() Dopiero wczoraj (po 20 dniach!) UPC raczyło mi o tym przypomnieć przysyłając odpowiedź na reklamację. Stało w niej, że zbadali sprawę, i rzeczywiście takie zdarzenie miało miejsce, za co serdecznie przepraszają i dołożą wszelkich starań, żeby sytuacja się nie powtórzyła. I tu powinni skończyć i zapomniał bym o tym tak, jak zapomniałem za pierwszym razem. Natomiast oni postanowili ustosunkować się do do moich oczekiwań. Napisali, że jeśli bardzo będę chciał, to mogą mi uwzględnić brak usług przez dwa dni w jednym z kolejnych abonamentów, natomiast nie poczuwają się do zwrotu kosztów i jakiejkolwiek rekompensaty i mogę ich pozwać do sądu, hehe. Oczywiście może ktoś powiedzieć, że naoglądałem się za dużo zachodnich filmów, gdzie firma w takich sytuacjach całuje klienta równym maczkiem w tyłek. Problem w tym, że sam od 20 lat pracuję w obsłudze klienta i takich tyłków już się nacałowałem. A tu proszę, taka duża firma, a maluczkich po prostu olewa. A wystarczyło zaproponować obniżkę nie za dwa, a np. za 4 dni, co pokryło by mi koszty i poczułbym się dopieszczony. Tak, polecałem firmę UPC i, o dziwo, dalej będę polecał. Jeśli chodzi o ofertę programowo/cenową należą do czołówki. Także przez te kilka lat, to była dopiero 3 "awaria", więc na jakoś sygnału także nie można narzekać. A jakość obsługi? No, cóż, Andrzej powtarza to w co drugim poście - żyjemy przecież w Polsce, powinienem się przyzwyczaić ![]() |
|
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guru
Zlotowicz
Data rejestracji: 16.01.2002
Lokalizacja: szczecin
Posty: 10,422
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pokochaj VECTRĘ...Kurwamać...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany
![]() Data rejestracji: 18.05.2004
Posty: 9,589
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
No właśnie, nie napisałem. Za pół roku kończy mi się okres zobowiązania w UPC i wtedy na pewno rozejrzę się dokładnie w ofercie innych dostawców biorąc pod uwagę powyższe zdarzenie. A na szczęście mogę w tej chwili wybierać z oferty 4 konkurentów
![]() Jest jeszcze jedna rzecz nie tak w UPC, skoro już zacząłem temat. Wcześniej miałem Astera i mimo, że miałem do nich inne zastrzeżenia, to przyzwyczaili mnie do jednego: jak zmieniają ofertę dla nowych klientów, to z automatu dostosowują do niej parametry dla starych klientów. A UPC? W UPC oczywiście nie. Jeśli podpisałeś cyrograf na 12/24 miesiące to płacz i płać, choćby nawet obniżyli ofertę w dzień po podpisaniu! Dochodzi do takich kuriozalnych sytuacji, że przy końcu zobowiązania proponuję mi przedłużenie umowy owszem, z upustem, ale i tak wyższą cenowo ofertę i z gorszymi parametrami, niż ma nowy klient, z ulicy. W moim przypadku już dwukrotnie kończyło się to tym, że rozwiązywałem z nimi umowę, a nową podpisywała żona jako nowy klient. Niestety wiązało się to z zapłaceniem tzw. kosztów instalacji, które uważam za jawne wyłudzenie ze strony UPC. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
RESTECPA ~ SZACUKEN
Zlotowicz
Data rejestracji: 24.02.2003
Lokalizacja: śmietnik
Posty: 13,764
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nie ma kablówek i chyba mi z tym dobrze
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Team Member
Zlotowicz
![]() Data rejestracji: 18.10.2002
Lokalizacja: malopolska
Posty: 4,177
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dzięki Reetou za opisanie zdarzenia.
Właśnie to mnie bardzo często dziwi i zastanawia. Firmy oferują usługi, z których klienci są zadowoleni, ale jak przychodzi do zetknięcia Klient -> BOK, to bardzo często kończy się to klapą, przez brak odpowiedniego podejścia pracownika tej firmy. W Twoim przypadku, gdyby zaproponowali Ci cokolwiek w ramach rekompensaty byłbyś usatysfakcjonowany i tego tematu by w ogóle nie było. A tak w świat idzie opinia, że owszem, UPC jest ok, jeżeli chodzi o dostarczane usługi, ale ich BOK to porażka i żeby na nich uważać. A przecież firma by nie zbankrutowała, gdyby dali Ci kilka dni gratis ![]() To co mnie jeszcze zaskoczyło, to łaska z ich strony, że jak już bardzo będziesz chciał, to uwzględnią te 2 dni w kolejnych abonamentach. To ich psi obowiązek to uwzględnić i sami powinni to zaproponować na samym początku, a nie robić łaskę. Może warto by napisać do ich rzecznika prasowego i zapytać, dlaczego BOK w UPC olewa klientów? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guru
Data rejestracji: 22.08.2004
Lokalizacja: Chojnów
Posty: 8,809
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
To ma swoje plusy, przynajmniej w trakcie trwania umowy nie podwy***380;sz***261; ci abonamentu.
J***261; mia***322;em Multimedia Polska to co miesi***261;c podwy***380;szali abonament o kilka z***322;otych z 30 z***322; dosz***322;o do 60 z***322;, wtedy te***380; zerwa***322;em z nimi umowe. By***322;a to analogowe kablówka, w wersji cyfrowej w mojej miejscowo***347;ci nie maj***261; po dzi***347; dzie***324;, co ciekawe pomimo podwy***380;ek ilo***347;***263; kana***322;ów si***281; nie zwi***281;ksza***322;a, wr***281;cz przeciwnie zabrali dodatkowo jeszcze trzy kana***322;y... Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ZnakJaworznickiegoBikera
Data rejestracji: 22.03.2005
Lokalizacja: znowu Jaworzno
Posty: 9,673
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja mam stream
wszystko gra ale nie idzie sie od nich nic dowiedziec, na stronie to nawet listy kanalow nie ma, na infolini tez nie maja... edit haha niedawno tam bylem i nie bylo, przez dluzszy czas teraz wchodze i jest ![]()
__________________
Tanie konta shell, www, php, sql - info priv Moj kanal Youtube /msg demek at freenode // Intel Pentium 4 630 3,0@5,6 GHZ --100% O/C CLUB 3Ghz@6750Mhz PISIOR - PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ I OJCIEC RYDZYK MEMORANDO - UZYTKOWNIK, KTOREGO DLA DOBRA WLASNEGO, DOBRA WLASNYCH PIENIEDZY I DOBRA WLASNYCH NERWOW NALEZY OMIJAC SZEROKIM LUKIEM |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Zarejestrowany
![]() Data rejestracji: 18.05.2004
Posty: 9,589
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jak zwykle po okresie zobowiązania zaczęły się pertraktacje z DUK UPC o warunki przedłużenia umowy. I jak zwykle na początku nic ciekawego nie zaproponowali, a każda oferta wiązała się podwyżką ceny. Dopiero gdy rzuciłem, że konkurencja (Multimedia) oferuje mi podobne parametry usług za 99 zł, czyli o ponad 40% taniej niż w UPC, najpierw poproszono mnie żebym chwilę poczekał na telefonie, a później znalazła się dla mnie propozycja:
- telewizja MaxHD z nagrywarką - internet 30/3 Mb/s z WiFi za 100 zł/mc przy rocznym zobowiązaniu. Z mojego punktu widzenia bardzo interesująca propozycja, więc poprosiłem o przesłanie szczegółów tej oferty na maila. I okazało się, że oferta ta ma nawet swoją nazwę "Rewelacyjna układanka usług", a DUK trzyma ją mocno schowaną pod stołem. Więc jakby ktoś chciał powalczyć, to jest doskonała okazja: zbliżająca się podwyżka opłat abonamentowych umożliwia rozwiązanie umowy bez opłat karnych, a później w rozmowie z DUK albo ściemniać o konkurencji, albo od razu rzucić o zainteresowaniu ofertą RUU. Z tego co wiem warianty tej oferty to: - MaxHD + 30Mb z WiFi za 80 zł; - MaxHD z PVR + 30Mb z WiFi za 100 zł; - MaxHD + 30Mb z Wifi + telefon 240 minut za 120 zł Wszystkie ceny brutto, okres zobowiązania 12 miesięcy. Do tego jak ktoś lubi pakiet SuperHD za 5 zł/mc. Walczcie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dzięki za info, ale coś mi się to dziwne wydaje. Nie żebym nie wierzył, że ci coś takiego zaproponowali, ale uwierzę w realność takiej oferty, jak zobaczę. Bo ceny na stronie to już nie tylko 40% wyższe, ale właściwie praktycznie dwukrotnie. A jednocześnie jestem od dłuższego czasu na jednym forum, gdzie wszelkie oferty i negocjacje z UPC są szeroko komentowane i nie widziałem jeszcze, żeby ktoś dostał choć zbliżoną ofertę..
Niemniej nawet wczoraj miałem w imieniu dziadków dzwonić do UPC i coś negocjować, ale nie pamiętałem numeru abonenta, więc sie wstrzymałem. Więc informacja na pewno się przyda do dalszych rozmów ![]() Ja mogę dorzucić jeszcze numer tel., pod który najlepiej dzwonić (biuro utrzymania klienta): 324 94 99 35 ----- EDIT Mój błąd.. Okazało sie, że nie tylko ty wiesz o ofercie. Na forum, gdzie ostatnio pojawiał się jeden - dwa posty dziennie, przez dwa dni przybyło ich kilkaset na kilkanaście podstron ![]() ![]()
__________________
neverending path to perfection.. Ostatnio zmieniany przez andrzejj9 : 26.05.2012 o godz. 09:02 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Zarejestrowany
![]() Data rejestracji: 18.05.2004
Posty: 9,589
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wiem, o jakim forum mówisz, zacząłem tę dyskusję
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forum znane.. pracownikom UPC pewnie również
![]() W każdym razie jeszcze raz dzięki za zwrócenie uwagi, bo na tamto forum na dniach pewnie i tak bym zajrzał, ale przynajmniej mogłem sprawę dzisiaj załatwić (już dzwoniłem i zamówiłem wstępnie ofertę). Jeszcze tylko się muszę zastanowić, czy nie wziąć czegoś więcej, chociaż dziadkom raczej podstawowa opcja wystarczy. I tak chodziło tylko, żeby jak najmniejszym kosztem dokupić inernet (i ten najmniejszy koszt wyjdzie teraz niecałe 20 zł za internet 3 razy szybszy niż ja mam w domu (i płacę ~65 zł..)).
__________________
neverending path to perfection.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lord of the Sword
Zlotowicz
Data rejestracji: 06.04.2002
Lokalizacja: Twierdza Breslau
Posty: 4,477
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mnie udało się tylko (przez biuro utrzymania klienta) wynegocjować jakieś pół roku czy więcej temu, utrzymanie opłaty 165 zł za Max HD z nagrywarką, 50 MB internet i telefon (od 18-6 i w sob/niedz. darmowy). Miałem cyfrową kablówkę SD, internet 25 MB i taki sam telefon. Niestety za wymianę dekodera musiałem zapłacić 100 zł.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guru
Data rejestracji: 05.11.2004
Lokalizacja: Sligo;)
Posty: 6,302
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
No coz ja place ciut wiecej za internet i tel. z UPC i faktycznie standardy obslugi sa niskie
(chociaz udalo mi sie "namowic" ich na pociagniecie kabla do mnie z drugiej ulicy), ale nie dotyczy to tylko Polski ![]() ![]() ![]() Moral tej historii jest taki ze mieszkam w Irlandii, sam net 50/5 45,74* a z telefonem 400minut poza szycztem na stacjonarne w europie 45,50* ![]() *ceny w euro ![]() ![]() ![]() Przyklad niedoskonalosci upc ich strona http://www.upc.ie/deals/broadbandand...ibrepower50mb/ 50 mbitow a w opisie 25/2,5 ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
liniejący leming
Zlotowicz
Data rejestracji: 20.12.2001
Lokalizacja: N-H
Posty: 12,655
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Padł mi wczoraj dekoder Horizon w UPC, technik dziś grzecznie wymienił,
dekoder pochodził godzinę i padł ![]() technik przyjechał po godzinie, lekko fqurwiony (plany dzienne mu się posypały), wymienił drugiego i pojechał. Po kolejnej godzinie padł następny ![]() chłopina zamontowała trzeciego, chciałem mu piwo postawić ![]() a on do mnie, panie ja mam dziś jeszcze 4 montaże, doby mi braknie ![]() nie wiem ile oni zarabiają, ale ciężka to robota, nie zazdroszczę ![]() te Horizony to jakaś chooojnia straszna ![]()
__________________
c'est la vie !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
MasteR of PuppetS
Data rejestracji: 31.08.2005
Lokalizacja: Katowice
Posty: 256
![]() |
A masz wersję z nagrywarką czy bez?
Sam eksploatuje wersję z nagrywarką od pół roku i zero problemów. Raz tylko się zwiesił, ale pomógł hard reset i tyle. Jak dla mnie samo urządzenie jest dobre. Największy minut to szybkość zmieniania kanałów.
__________________
Kunte |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
Poradnik operatorow GSM - jak naciągać klienta | Reetou | Telefony (Smartfony) | 831 | 05.03.2025 07:56 |
Instrukcja obsługi... Canon A410... | Mily_ | Fotografia | 0 | 19.01.2006 22:18 |
Niebieska linia - domena neostrada.pl + intaligentni ludzie w biurze obsługi klienta | Patrix | Komputery - oprogramowanie i sprzęt | 2 | 02.04.2004 19:28 |