Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   UPC i standardy obsługi klienta (https://forum.cdrinfo.pl/f5/upc-standardy-obslugi-klienta-89861/)

- Deckard - 21.09.2018 22:16

wszystko przez formularz kontaktowy i czat z konsultantem .
Z doświadczenia polecam stacjonarne biuro obsługi.

Dla klientów biznesowych i indywidualnych są inne adresy bodajże przy rezygnacji, ale one lecą z automatu formularza.

Polecam też zakupić jakieś środki uspokajające , lub duża ilość antygrypiny - jak zaleca @grzeniu.

@edit Upc ma w niektórych kwestiach bardzo niesprecyzowane umowy, konsultanci też o wszystkim nie mówią , kare można dostać za byle odstępstwo ...

Patrix 21.09.2018 22:32

Ja czytałem regulamin i cennik, aby potem się nie zdziwić, wygląda na to, że wiem z czego zrezygnować ;)
Jak skończę z BOK to potem przewiduję spokój, analogicznie jak w Vectra.

Edit.
No to przejdę się do BOKu stacjonarnego, podrukuję w 2 kopiach rezygnację z tego bezpiecznego czegoś tam,
drugi egzemplarz odbiorę z parafką z datą przyjęcia.

Rozmowa telefoniczna i czaty to sprawy ulotne... wiecie jak to bywa "my nagrywamy ale nagranie się straciło"... :)
Co papier to papier i jest on mój.

bzzzzzd 22.09.2018 14:06

UPC - gdzie haczyk? Ano w tym że mogą sami podwyższać abo - nie o dużo o 1,50, lub 3,50 ale kilka razy w roku i robi się znacznie wyższa kwota, a z wi free wydaje mi się że możesz zrezygnować tylko Ty, ja pomimo rezygnacji i wyłączenia opcji w ruterze widze na analizatorze sieci że nośna sygnału wifree i tak mi jakoś pozostała - oczywiście upc twierdzi że to nie moja ale jakoś przenosi się razem z moimi kanałami!?! Więc ewidentnie upc buduje sieć za Twój prąd. Jeszcze jedna sprawa - często pracuję w nocy i notoryczne są przerwy w necie o 1-3 godzinie. Upc potrafiło mi też wgrać inny firmware do rutera bez przekierowania portów itp(za to z ipv6 - brakuje im numerów ip). Po kontakcie z serwisem przeprosili i wgrali stare fw ipv4. UPC twierdzi że klienci mają dynamiczne ip - no tak jest zapominają tylko dodać że przydział numeru ip zmienia się co trzy dni. O ciągłym resetowaniu ich wspaniałej nagrywarki TV (bo znowu się zawiesiła przy zmianie kanału!?! itp) nawet nie wspomnę bo mi sie ciśnienie podnosi... Ech żeby ktoś nie myślał że jade z UPC bo konkurencja to powiem że inni dostawcy nie byli wcale lepsi...

Patrix 23.09.2018 01:35

Cytat:

Napisany przez bzzzzzd (Post 1410746)
UPC - gdzie haczyk? Ano w tym że mogą sami podwyższać abo - nie o dużo o 1,50, lub 3,50 ale kilka razy w roku i robi się znacznie wyższa kwota

Ale to zmiana umowy, którą na tej podstawie można wymówić bez konsekwencji zdaje się :)

Reetou 23.09.2018 09:55

Na zobowiązaniu nie zmieniają. Natomiast później mogą ponosić do 10% rocznie, z czego skwapliwie korzystają. Jest adnotacja w ogólnych warunkach umowy.

loki7777 23.09.2018 11:16

Cytat:

Napisany przez misiozol (Post 1406819)
Bo to polska , mieszkajac w normalnym kraju jest to nie do pomyslenia zeby takie cos mialo miejsce .

O ktorym normalnym kraju piszesz? Bo nie chyba w tym co rowniez i ja przebywam, bo u nas tez musisz oplacic umowe do konca(lub chyba 180***8364; w zaleznosci co ci lepiej(taniej) pasuje) jesli nie ma Virgin(dawniej UPC) w twoim nowym lokum:) Wprowadzili niby bo za duzo ludzi sie przeprowadzalo(tak juz z 3-4 lata temu).

Patrix 04.05.2019 20:39

Cytat:

Napisany przez Reetou (Post 1410781)
Na zobowiązaniu nie zmieniają. Natomiast później mogą ponosić do 10% rocznie, z czego skwapliwie korzystają. Jest adnotacja w ogólnych warunkach umowy.

Kończy mi się umowa abo, dzwonili :) o przedłużenie bo jak nie podpiszę na kolejne 24 m-ce to mi podniosą kw. o 5-7zł. To było tydzień temu, powiedziałem, że się zastanowię, żeby zadzwonili jeszcze raz za tydzień. Czyli to co pisałeś wyżej.

Teraz się zastanawiam, nie widziałem nigdzie w umowach klauzuli modyfikującej kw. Ba, wyczytałem nawet, że te 8zł to może iść razem z podniesieniem przepustowości, na co nie trzeba się zgadzać i podwyżki kw. nie ma.

Samej pisemnej informacji o podwyżce nie widziałem od nich.

Link1: https://subiektywnieofinansach.pl/up...kacyjna-uokik/

Link2 (uokik): https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=12512

Teraz się zastanawiam czy to nie kant jakiś od nich. Najwyżej podpiszę na 24m, ale jak się da nie podpisywać to nie będę podpisywał i pozostanę na um. bezterminowej.

woitas 08.05.2019 12:23

Zostań na umowie bezterminowej.
Bo promocje są tak naprawdę dla nowych klientów. Więc czasem lepiej wziąć ich na przetrzymanie lub zerwać umowę, pomęczyć się miesiąc a potem podpisać nową na lepszych warunkach.

Patrix 08.05.2019 18:54

Ilość załączników: 1
Zacząłem grzebać po koncie internetowym i widzę podwyżka jest pewna ;)

Załącznik 136562

- Deckard - 08.05.2019 19:00

3zł podwyżki ?

Patrix 08.05.2019 19:05

Najpierw 3, potem 5 i finalnie co rok podwyżka o 8.
3 to tam jeszcze obleci, nieprzyzwyczajony jestem, że umowa bezterminowa ma mi drożeć co rok :)

misiozol 08.05.2019 19:28

No prosze cie i ty pingwin specjalista sie im tak dajesz :szczerb:

Patrix 08.05.2019 19:51

Cytat:

Napisany przez misiozol (Post 1422155)
No prosze cie i ty pingwin specjalista sie im tak dajesz :szczerb:

Jeszcze im się nie dałem ;) I czy w ogóle jest sens.
Zastanawiam się bo... i tak nie mam alternatywy zbytniej teraz, a kolejna umowa 24mce byłaby w niezmiennej kw. czyli tyle ile teraz płacę.

woitas 09.05.2019 13:29

Dużo - 150 Mb/s za 53 zł. U mnie za 57 zł mam po światłowodzie 500 Mb/s...

maxpax 09.08.2019 13:50

Ja tam jestem zadowolony z poziomu świadczenia usług przez upc. Zawsze wszystko działa, a jeśli pojawi się problem, to szybko udaje się znaleźć z niego sensowne wyjście - może po prostu ma farta... :)


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 01:52.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.