![]() |
wszystko przez formularz kontaktowy i czat z konsultantem .
Z doświadczenia polecam stacjonarne biuro obsługi. Dla klientów biznesowych i indywidualnych są inne adresy bodajże przy rezygnacji, ale one lecą z automatu formularza. Polecam też zakupić jakieś środki uspokajające , lub duża ilość antygrypiny - jak zaleca @grzeniu. @edit Upc ma w niektórych kwestiach bardzo niesprecyzowane umowy, konsultanci też o wszystkim nie mówią , kare można dostać za byle odstępstwo ... |
Ja czytałem regulamin i cennik, aby potem się nie zdziwić, wygląda na to, że wiem z czego zrezygnować ;)
Jak skończę z BOK to potem przewiduję spokój, analogicznie jak w Vectra. Edit. No to przejdę się do BOKu stacjonarnego, podrukuję w 2 kopiach rezygnację z tego bezpiecznego czegoś tam, drugi egzemplarz odbiorę z parafką z datą przyjęcia. Rozmowa telefoniczna i czaty to sprawy ulotne... wiecie jak to bywa "my nagrywamy ale nagranie się straciło"... :) Co papier to papier i jest on mój. |
UPC - gdzie haczyk? Ano w tym że mogą sami podwyższać abo - nie o dużo o 1,50, lub 3,50 ale kilka razy w roku i robi się znacznie wyższa kwota, a z wi free wydaje mi się że możesz zrezygnować tylko Ty, ja pomimo rezygnacji i wyłączenia opcji w ruterze widze na analizatorze sieci że nośna sygnału wifree i tak mi jakoś pozostała - oczywiście upc twierdzi że to nie moja ale jakoś przenosi się razem z moimi kanałami!?! Więc ewidentnie upc buduje sieć za Twój prąd. Jeszcze jedna sprawa - często pracuję w nocy i notoryczne są przerwy w necie o 1-3 godzinie. Upc potrafiło mi też wgrać inny firmware do rutera bez przekierowania portów itp(za to z ipv6 - brakuje im numerów ip). Po kontakcie z serwisem przeprosili i wgrali stare fw ipv4. UPC twierdzi że klienci mają dynamiczne ip - no tak jest zapominają tylko dodać że przydział numeru ip zmienia się co trzy dni. O ciągłym resetowaniu ich wspaniałej nagrywarki TV (bo znowu się zawiesiła przy zmianie kanału!?! itp) nawet nie wspomnę bo mi sie ciśnienie podnosi... Ech żeby ktoś nie myślał że jade z UPC bo konkurencja to powiem że inni dostawcy nie byli wcale lepsi...
|
Cytat:
|
Na zobowiązaniu nie zmieniają. Natomiast później mogą ponosić do 10% rocznie, z czego skwapliwie korzystają. Jest adnotacja w ogólnych warunkach umowy.
|
Cytat:
|
Cytat:
Teraz się zastanawiam, nie widziałem nigdzie w umowach klauzuli modyfikującej kw. Ba, wyczytałem nawet, że te 8zł to może iść razem z podniesieniem przepustowości, na co nie trzeba się zgadzać i podwyżki kw. nie ma. Samej pisemnej informacji o podwyżce nie widziałem od nich. Link1: https://subiektywnieofinansach.pl/up...kacyjna-uokik/ Link2 (uokik): https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=12512 Teraz się zastanawiam czy to nie kant jakiś od nich. Najwyżej podpiszę na 24m, ale jak się da nie podpisywać to nie będę podpisywał i pozostanę na um. bezterminowej. |
Zostań na umowie bezterminowej.
Bo promocje są tak naprawdę dla nowych klientów. Więc czasem lepiej wziąć ich na przetrzymanie lub zerwać umowę, pomęczyć się miesiąc a potem podpisać nową na lepszych warunkach. |
Ilość załączników: 1
|
3zł podwyżki ?
|
Najpierw 3, potem 5 i finalnie co rok podwyżka o 8.
3 to tam jeszcze obleci, nieprzyzwyczajony jestem, że umowa bezterminowa ma mi drożeć co rok :) |
No prosze cie i ty pingwin specjalista sie im tak dajesz :szczerb:
|
Cytat:
Zastanawiam się bo... i tak nie mam alternatywy zbytniej teraz, a kolejna umowa 24mce byłaby w niezmiennej kw. czyli tyle ile teraz płacę. |
Dużo - 150 Mb/s za 53 zł. U mnie za 57 zł mam po światłowodzie 500 Mb/s...
|
Ja tam jestem zadowolony z poziomu świadczenia usług przez upc. Zawsze wszystko działa, a jeśli pojawi się problem, to szybko udaje się znaleźć z niego sensowne wyjście - może po prostu ma farta... :)
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 01:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.