Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 01.06.2005, 08:23   #1
Proton
Wymiatacz
 
Avatar użytkownika Proton
 
Data rejestracji: 18.06.2002
Lokalizacja: Houston
Posty: 585
Proton zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez Igloo
no to życzę sukcesów tylko żeby nie było potem biadolenia jak silnik się rozpadnie lub turbina spali.
owszem można zmienić chip lub soft w kompie ale to nie wyjdzie silnikowi na dobre.
wiadomo że większa moc to wyższe temperatury i ciśnienia spalania co się przekłada na większe obciążenie elementów silnika a większe obciążenie to szybsze zużycie silnika. dochodzi do tego jeszcze zwiększenie naprężeń materiału co w niesprzyjających warunkach może dać przekroczenie granicy zmęczenia a wtedy o pęknięcia lub złamania nie trudno.
nie wiem czy wiecie panowie ale te same pod względem konstrukcji silniki mogą być wykonane z różnych materiałów w zależności od ich mocy, bo po cholere np. w 60 konnym silniku korbowody ze stali tytanowej ze 130 konnej bestji
Nie uwzględniłeś jednego. Mianowicie, że Prducent opracowuje jeden silnik, który nagle w sprzedawanych samochodach pokazuje się o różnych mocach, np.: 80KM, 90KM, 105KM, 115KM. Przecież ta sama technologia, ta sama pojemność, więc skąd różne moce? Skoro silnik został zaprojektowany jako 115KM, to dlaczego jest sprzedawany z zaniżoną mocą?
Czy jeśli kupisz ten najsłabszy i dzięki Twojej zaradności przywrócisz go do "nominalnej" mocy, na którą został zaprojektowany, to co może się jemu stać? Przecież został zaprojektowany na tę moc, więc pracuje w normalnych, przewidzianych przez projektantów warunkach.
Nie mówimy tutaj o "wysilaniu" silnika ponad to, na co został zaprojektowany.

Zapewniam Ciebie, że w silnikach pochodzących z seryjnej produkcji, o tej samej konstrukcji, nie używa się do ich produkcji różnych materiałów Po prostu takie żonglowanie tymi samymi elemenatmi wykonanymi z różnych materiałów byłoby nieopłacalne i siało by zamęt w fabryce.
Tytanowe wały, to nie seryja produkcja... raczej limitowane wersje dla nieprzeciętnyh serii samochodów za horrendlaną kasę. W silnikach, które są popularne na rynku, dominuje zwykła stal, ewentualnie stopy aluminium. I po co Producenci mieli by cokolwiek kombinować w użytych materiałach...to są powszechne, tanie materiały.

Ostatnio zmieniany przez Proton : 01.06.2005 o godz. 08:38
Proton jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 19:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.