![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
|
![]() |
#1 | |
Wymiatacz
Data rejestracji: 18.06.2002
Lokalizacja: Houston
Posty: 585
![]() |
Cytat:
Czy jeśli kupisz ten najsłabszy i dzięki Twojej zaradności przywrócisz go do "nominalnej" mocy, na którą został zaprojektowany, to co może się jemu stać? Przecież został zaprojektowany na tę moc, więc pracuje w normalnych, przewidzianych przez projektantów warunkach. Nie mówimy tutaj o "wysilaniu" silnika ponad to, na co został zaprojektowany. Zapewniam Ciebie, że w silnikach pochodzących z seryjnej produkcji, o tej samej konstrukcji, nie używa się do ich produkcji różnych materiałów ![]() Tytanowe wały, to nie seryja produkcja... raczej limitowane wersje dla nieprzeciętnyh serii samochodów za horrendlaną kasę. W silnikach, które są popularne na rynku, dominuje zwykła stal, ewentualnie stopy aluminium. I po co Producenci mieli by cokolwiek kombinować w użytych materiałach...to są powszechne, tanie materiały. Ostatnio zmieniany przez Proton : 01.06.2005 o godz. 08:38 |
|
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
|
|