Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 13.10.2005, 22:05   #1
nimal
Author
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika nimal
 
Data rejestracji: 29.03.2003
Lokalizacja: The World
Posty: 16,809
nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
a propos serwisu i gwarancji IIYAMY - polecam zapoznac sie z przeboajmi jakie mial nasz forumowicz BD ze swoim monitorem
boje, co wazne, nie wygrane mimo ewidentnej racji!
radze wybrac normalna firme, ktora dba o klienta takze PO zakupie towaru
nimal jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 14.10.2005, 00:03   #2
memorando
Młody żonkoś
 
Data rejestracji: 02.02.2003
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 3,324
memorando zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez nimal
a propos serwisu i gwarancji IIYAMY - polecam zapoznac sie z przeboajmi jakie mial nasz forumowicz BD ze swoim monitorem
boje, co wazne, nie wygrane mimo ewidentnej racji!
radze wybrac normalna firme, ktora dba o klienta takze PO zakupie towaru
Niepolecam Ag neovo przez serwis. Miałem panel 17 cali, pojawiła się plama. W mega avansie uznali że muszą odrzucać takie reklamacje. Serwis też odrzucił, a serwis postronny od monitorów Samsunga za sowitą opłatą zrobił ekspertyzę, gdzie potwierdzili że niebyła to usterka mechaniczna. Już mi się niechciało go odsyłać. I wywaliłem na śmieci. Krótko powiem i jest to moja opinia, polskie sklepy olewają klienta , zbywają byle czym tak samo serwisy, serwis canona jest najbardziej pazernym i złodziejskim serwisem na świecie, za wymianę częsci za 2 złote liczą 340 złotych marży, i jeszcze bezszczelni twierdzą że zmiana samego obiektywu kosztuje w ixusach tylko 50 zeta więcej. Paranoja. Serwis Ag neovo hest do kitu. Praktyki Hp czy Lg też zakrawają na kpinę. Jedyne serwisy normalne jakie znam to serwis alstora, i serwisy płyt asusa i msi, oraz samsunga. Jeżeli chodzi o panele, polecam samsungi bezproblemowa obsługa serwisowa. Mam nadzieję że będzie dane wyjechać z tego kraju. To co tutaj się dzieje niemiałoby prawa bytu w krajach typu niemcy anglia. Tam takie traktowanie klienta jak u nas oznaczałoby zamknięcie sklepu. Tutaj w polsce wciskają klientom ciemnotę. Przykład media markt w szczecinie wszystko na nie, kupiłem hdd samsunga od początku niedziałał nic nie zrobili. Łatwiej jest wymienić telewizor za 10000 niż dysk tak mówią sprzedawcy. W Poznaniu jest lepiej, normalne miasto, z normalnymi zasadami, i zdrowym podejściem do klienta. Szczególnie 3 sklepy się mi podobały, Komgus mieszczący się 200 metrów od półwiejskiej, zawsze super obsługują, bestcom w dwa dni wymienili mnie po zakupie płytę i proca, i komputronik, zawsze jak coś jest problematyczne szanują moje zdanie. Zresztą z tych 3 firm niemiałem żadnych problemów ze sprzętem. Proline się mi niepodoba marny serwis marna obsługa. Jak kupować panel lcd to samsunga są dobrej jakości, i dobry mają serwis. Mieszkam teraz w Szczecinie i powiem krótko, najbradziej chore miasto Polski. Warszawa, Poznań, Wrocław są najbliżej standardom europejskim. Pozdrawiam Ciebie Nimal
__________________
Dotyk idący daleko poza definicję słowa instynkt...Julio Cortazar
memorando jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 14.10.2005, 00:16   #3
mensir67pl
***3665;***1769;***1758;
 
Avatar użytkownika mensir67pl
 
Data rejestracji: 21.04.2004
Lokalizacja: ArchiwumX
Posty: 6,356
mensir67pl jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>mensir67pl jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>mensir67pl jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>mensir67pl jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>mensir67pl jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>mensir67pl jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>mensir67pl jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
Teraz jest nowy servis to juz z nich miales problemy a ja wlasnie kupilem AG Neovo M-17

http://www.agneovo.pl/support/Warranties.htm
__________________
DVD+-RW: BenQ 1640
DVD+-RW: Pioneer DVR-215/D
Blu-Ray ReWriter-Pioneer BDR-S06XL


mensir67pl jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 14.10.2005, 02:12   #4
memorando
Młody żonkoś
 
Data rejestracji: 02.02.2003
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 3,324
memorando zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez mensir67pl
Teraz jest nowy servis to juz z nich miales problemy a ja wlasnie kupilem AG Neovo M-17

http://www.agneovo.pl/support/Warranties.htm
problem miałem z zabrzem i myślę coraz bardziej intensywnie o wyciągnieciu go z piwnicy i poddanie ekspertyzie biegłych a potem do sądu sprawy.....w końcu musiałem nowy panel kupić lol
__________________
Dotyk idący daleko poza definicję słowa instynkt...Julio Cortazar
memorando jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 14.10.2005, 00:33   #5
januszp
Wyjadacz ;)
 
Data rejestracji: 11.08.2002
Lokalizacja: Rybnik
Posty: 395
januszp niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
To jest własciwie cała prawda o serwisach i sklepach komputerowych (i chyba nie tylko) w naszym kraju .

Rocznie nabywam sprzęt za średnio 20.000 zł ,w wiekszości przypadków są to sklepy .Przez okres 10 lat wyrobiłem sobie zdanie o kilku sklepach w moim miescie .W każdym miescie są profesjonaliści i są naciągacze .
Tak się składa ,że ja nie odpuszczam - z racji moich klientów - po rpostu nie mam wyjścia .Kilka miesięcy temu miałem dośc komiczną historię z zasilaczem (NoName) klienta :
W okresie gwarancji uległ awarii .Sklep przyjął i kazał czekac swoje ok .20 dni .
Po tym czasie otrzymałem telefon ,że zasilacz został naprawiony i czeka na mnie .Podjechałem pod sklep , w środku miła Pani pyta mnie ilu watt-owy to był zasilacz (pierwsze moje zdziwienie) - odpowiadam : 350W firmy (xxx) .Pani przynosi mi z zaplecza jakiegoś zardzwiałego trupa (Codegen 350) - ot szok .
Mówie że to nie ten zasilacz ,Pani na to że to tylko obudowa taka ,w środku siedzi nowiutki zasilacz .Ja jej na to że to nie ten zasilacz ,ona że serwis wymienia bebechy i wkłada je do obudowy ,która ma pod reką .Od słowa do słowa ,strasznie się zdenerwowałem .Na pytanie o adres serwisu - cisza .
Ogólnie totalna pajeczyna matactw .Już wtedy wiedziałem ,że nie odpuszcze i kropka .Poszedł jeden email do przedstawiciela firmy w Gliwicach .Po przedstawieniu problemów napisałem wprost iż sprawa jutro rano zostanie oddana do Rzecznika Praw Ochrony konsumenta (praktycznie w kazdym większym mieście takie biuro się znajduje) .Efektem emaila był ranny telefon z przeprosinami ,w sklepie czekał na mnie nowiutki zasilacz (tej samej firmy) z nową roczną gwarancją .
Jaki z tego morał ? :
Sklepy ,serwisy bardzo obawiają się tej instytucji ,a może tego że zaczynamy wymagać od sklepu tego co nam się nalezy ? .
Warto walczyć o swoje prawa - ja walczyłem o zsialacz ,ktory kosztował ok 60zł (aż smiech człowieka bierze iż sklep pozwala sobie na stratę klienta za 60zł ) .Napewno nie odpuszcze żadnej firmie ,choćbym miał stracic pół roku na dochodzenie swoich praw .
januszp jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 14.10.2005, 01:59   #6
memorando
Młody żonkoś
 
Data rejestracji: 02.02.2003
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 3,324
memorando zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez januszp
To jest własciwie cała prawda o serwisach i sklepach komputerowych (i chyba nie tylko) w naszym kraju .

Rocznie nabywam sprzęt za średnio 20.000 zł ,w wiekszości przypadków są to sklepy .Przez okres 10 lat wyrobiłem sobie zdanie o kilku sklepach w moim miescie .W każdym miescie są profesjonaliści i są naciągacze .
Tak się składa ,że ja nie odpuszczam - z racji moich klientów - po rpostu nie mam wyjścia .Kilka miesięcy temu miałem dośc komiczną historię z zasilaczem (NoName) klienta :
W okresie gwarancji uległ awarii .Sklep przyjął i kazał czekac swoje ok .20 dni .
Po tym czasie otrzymałem telefon ,że zasilacz został naprawiony i czeka na mnie .Podjechałem pod sklep , w środku miła Pani pyta mnie ilu watt-owy to był zasilacz (pierwsze moje zdziwienie) - odpowiadam : 350W firmy (xxx) .Pani przynosi mi z zaplecza jakiegoś zardzwiałego trupa (Codegen 350) - ot szok .
Mówie że to nie ten zasilacz ,Pani na to że to tylko obudowa taka ,w środku siedzi nowiutki zasilacz .Ja jej na to że to nie ten zasilacz ,ona że serwis wymienia bebechy i wkłada je do obudowy ,która ma pod reką .Od słowa do słowa ,strasznie się zdenerwowałem .Na pytanie o adres serwisu - cisza .
Ogólnie totalna pajeczyna matactw .Już wtedy wiedziałem ,że nie odpuszcze i kropka .Poszedł jeden email do przedstawiciela firmy w Gliwicach .Po przedstawieniu problemów napisałem wprost iż sprawa jutro rano zostanie oddana do Rzecznika Praw Ochrony konsumenta (praktycznie w kazdym większym mieście takie biuro się znajduje) .Efektem emaila był ranny telefon z przeprosinami ,w sklepie czekał na mnie nowiutki zasilacz (tej samej firmy) z nową roczną gwarancją .
Jaki z tego morał ? :
Sklepy ,serwisy bardzo obawiają się tej instytucji ,a może tego że zaczynamy wymagać od sklepu tego co nam się nalezy ? .
Warto walczyć o swoje prawa - ja walczyłem o zsialacz ,ktory kosztował ok 60zł (aż smiech człowieka bierze iż sklep pozwala sobie na stratę klienta za 60zł ) .Napewno nie odpuszcze żadnej firmie ,choćbym miał stracic pół roku na dochodzenie swoich praw .

powiem krótko co zrobił serwis z zabrza plamka czarna była średnicy 4 mm oraz otaczała ją jaśniejsza plamka średnicy około 6 mm czyli plamka czarna otoczona jasną powiedzieli że to mechaniczne uszkodzenie od palca ciekawe jaka to musi być siła znajomeju dziecko zniszczyło w lapie lcd tzn nadepnęło a czarnej plamy niemiał, po za tym mega avans szedł na zmęczenie klienta, 5 ludzi oceniało aż w końcu jeden powiedział mamy odrzucać wszelkie tego typu reklamacje co już jest parodią, po za tym serwis stwierdził mechaniczne uszkodzenie, ciekawostką jest że panel na dole świecił się zawsze w/g mnie za jasno, i miał odbarwienia w tym miejscu co się pojawiła plamka.... Po za tym też opisywałem przypadek neca, owszem napęd poszedł na serwis, jednakże paranoją jest że zakupiłem go jako nowy w firmie sferis, jako napęd na zainstalowanie windowsa, a okazało się w domu że , w środku była płyta active jet, z nielegalnym punisherem, płytę mam jjak mnie wkurzą dam na policję i niech ich sprawdzą. Jeszcze się niespotkałem z takim przypadkiem aby sprzedawano mi nowe a były w środku płyty nagra. Cóż paranoja tego kraju. Nie dziwię się że ludzie kombinują jak dostać nowy w pełnym tego słowa sprzęt a nie lekko używany.... Pytanie ile procent, firm daje pełny zestaw w opakowaniu płyty głównej? W szczecinie nagminnie wyciągają śledzie, kable sata oczywiście nie wszystkie ale np jjedną sztukę dwie, hart zamiast oddawać nowe zasilacze po spaleniu oddaje regenerowane a nowe sprzedaje dalej. Parodia kpina z ludzi. Ostatnio mnie uszczęśliwiła firma komputronik sprzedali mi za 709 k8n diamond płytę a dzień później zdrożała o 104 złote ciekawe dlaczego? popyt rodzi wzrosty cen? po za tym dostałem płytę w stanie dobrym ale ciekawostką jest to że jeden zaczep od wentyla nawiewającego na mosfet był luzem, a 1 pin od usb wygięty heh pewnie znane w ko mputroniku oddanie przez klienta płyty w ciągu 10 dni <lol>

p.s są dwie firmy których nieoleję za szacunek jakim mnie dażą...komputronik i bestcom, wystarczy krótko rozmawiać mówić co się oczekuje, znać na pamięć przepisy ustawy o ochronie praw konsumenta, sypać nimi jak z rękawa i spokojnie bez nerwów, zbijać sprzedawców argument cytatami ustawy do momentu, kiedy sprzedawca, widzi że nie ma do czynienia z idiotą zamyka japę, spisuje rma podpisuje wszystko, a potem wystarczy czekać 14 dni jak się nie zgłoszą, wystosować od ręki pismo - pozew do sądu i złożyć bez ostrzegania sprzedawcy.... 2 sprawy które złożyłem , wycofałem bo sprzedawca wszystko robił aby nieiść do sądu, oczywiście stracili klienta jak mega avans, vobis i backup z flopem w szczecinie. Heh , preferuję jedną zasadę max ugoda, dopóki widzę nić szansy, to jest szansa na resocjalizacje takich upartych sprzedawców. Grunt niepodnosić głosu nie irytować się i spokojnie tłumaczyć jak dziecku Akurat jeżeli chodzi o Poznańskie rynek IT , Warszawski i Wrocławski, są już w znacznym stopniu zaawansowani, w znajomości praw konsumenta, i mają na tyle dobrze w głowie poukładane że zdają sobie sprawę z tego że sąd zawsze z reguły stawia w złym świetle sprzedawcę w końcu sprzedawca z racji wykonywanego zawodu jest już w grupie ryzyka działania na szkodę klienta w celu sprzedania jakichś nowych częsci, akurat w poznaniu to jest rzadkie, w szczecinie nagminne, nieznoszę szczecina jako miasto bo jest to zwykła wiocha z tramwajami
__________________
Dotyk idący daleko poza definicję słowa instynkt...Julio Cortazar

Ostatnio zmieniany przez memorando : 14.10.2005 o godz. 02:08
memorando jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 14.10.2005, 01:00   #7
ro29
Guru
 
Avatar użytkownika ro29
 
Data rejestracji: 27.01.2005
Lokalizacja: Poznań
Posty: 2,210
ro29 niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Cytat:
Napisany przez memorando
(...) W Poznaniu jest lepiej, normalne miasto, z normalnymi zasadami, i zdrowym podejściem do klienta. Szczególnie 3 sklepy się mi podobały, Komgus mieszczący się 200 metrów od półwiejskiej, zawsze super obsługują, bestcom w dwa dni wymienili mnie po zakupie płytę i proca, i komputronik, zawsze jak coś jest problematyczne szanują moje zdanie. Zresztą z tych 3 firm niemiałem żadnych problemów ze sprzętem. Proline się mi niepodoba marny serwis marna obsługa
@memorando - miło słyszeć, że w Poznaniu nie jest najgorzej
I mam co prawda mało doświadczeń z różnymi sklepami - ale trochę podobne - co do Proline - kupowałem tam dwa razy - i ch główną zaletą są w większości atrakcyjne ceny - reszta kiepska - szczególnie obsługa, co do serwisu nie wiem.
W kwestii Bestcom - może być, w Komputertronik - nigdy jeszcze nie kupowałem - jedynie niedawno kolega kupował cyfrówkę i bardzo chwalił sobie podejście do klienta.
A co do LCD - radzić nie będę - odkąd przeczytałem, że te monitory najlepiej pracują w rozdzielczości, na jaką są przeznaczoną, a z niższymi mają problem - to niezbyt mi się to podoba. Mam 15 calowego Daewoo (oczywiście CRT) i jakbym miał kupić nowego, to byłby to raczej klasyk - dziś można już dostać za 350-400 zł - a za 500-600 zł to naprawdę niezłą 17'.
Co nie oznacza, że LCD nie mają zalet - mają i to dużo - małe, lekkie, mniej energochłonne, zdrowsze.
Pozdrawiam
ro29
ro29 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 15:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.