![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
|
![]() |
#1 |
..::Returned Master::..
Data rejestracji: 14.12.2002
Lokalizacja: Kłodzko
Posty: 1,879
![]() |
Co wkoncu z tym monitorem i z ta nagrywarka?? I podajcie mi model tej karty,
bo ja nie wiem co to znaczy to SV3.0
__________________
RW1: Nec 3520A - RW2: BenQ 1640 Ostatnio zmieniany przez ZbigNieff : 21.11.2005 o godz. 19:16 |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 | |
..:: Ju-Jitsu ::..
Data rejestracji: 06.11.2004
Lokalizacja: Kraków
Posty: 3,012
![]() ![]() |
Cytat:
Vertex Shader i Pixel Shader . Pixel Shader - mechanizm obecny w kartach ATI Radeon 8500 i GeForce3, odpowiedzialny za ostateczne generowanie obrazu, który ma zostać wyświetlony. Cecha charakterystyczna - możliwość przypisania do każdego piksela oddzielnego programu modyfikującego jego parametry. Vertex Shader - moduł w kartach GeForce3 i ATI Radeon 8500, pozwalający wykonywać zaawansowane operacje na wierzchołkach (vertex), nieobciążające głównego procesora komputera. Do każdego wierzchołka można przypisać oddzielny program, sterujący jego zachowaniem. Dokladniejszy link do tego zagadnienia. Ogolnie, sa to pewne uklady ,dzieki ktorym gry dzialaja. Nowsze gry wymagaj w wersji 1.0 wzwyz. Nie potrzebna ci jest z 3.0 tylko z 2.0. Do jakiej ceny chcesz karte graficzna?? Nagrywarka - BenQ 1640 POLECAM ![]() Ostatnio zmieniany przez IceManSpy : 21.11.2005 o godz. 20:03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guru
Data rejestracji: 14.10.2005
Lokalizacja: Cymeria
Posty: 1,956
![]() ![]() |
Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|