![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 04.06.2002
Posty: 7
![]() |
![]()
Parę dni temu z kolegą kupiliśmy w sklepie "Proline" we Wrocławiu kilka części komputerowych.
Po przyjściu do domu i zmontowaniu okazało się, że nie działa jeden kanał zintegrowanej(płyta Giga-Byte 7VRX) karty dźwiękowej. Znaliśmy przyczynę tego faktu, ale o tym puźniej, gdyż chcemy przestrzec robiących zakupy w tym sklepie przed ewidentnymi nagięciami, jakie odbywają się w tym sklepie, a szczególnie w serwisie. Ustawienia biosu, ani sterowniki niczego nie zmieniały. Udaliśmy się do serwisu, gdzie pracownik stwierdził, że ma teraz zamknięte i żebyśmy zostawili komputer i przyszli za 15min. Po 15min wszystko działało i zapłaciliśmy 30zł, za testowanie sprawnego i !!kompletnego!! sprzętu. Na prośbę o przedstawienie przyczyny tego zjawiska, serwisant powiedział nam, że uaktywnił w BIOS'ie następujące opcje: -porty szeregowe, -port równoległy, -game port -midi port -MPU401. Sprzęt działał, więc musieliśmy wyłożyć te 30zł. Po przyjściu do domu okazało się, że wyłączenie wszystkich zmian wprowadzonych, przez serwisanta nie powoduje niedziałania karty, a ustawienie MPU401 podane przez niego jako najważniejsze nie istnieje w BIOS'ie i jest typowym przykładem niekompetencji. Gdy wytkneliśmy serwisantowi telefonicznie, że podane przez niego opcje nie istnieją, zaczął zmieniać "zeznania" i stwierdził, że przyczyną są sterowniki-zainstalował ponoć te od płyty w wersji z RAID. Przywróciliśmy więc dostarczone ze sprzętem i karta nadal działała. Po kolejnym telefonie serwisant dalej nie chciał się przyznać, że okłamuje nas, choć mu to udowodniliśmy. Wyjęliśmy zworkę, która jest odpowiedzialna za wyłączenie jednego kanału(po kupieniu jej nie było, choć instrukcja dowodzi, że w ustawieniach fabrycznych producent takową dostarcza i nic nie trzeba ustawiać, żeby karta dźwiękowa działała) i pojechaliśmu do serwisu i powiedzieliśmy, że znów mamy ten sam problem. Sądziliśmy że serwisant się wyda, ale zaczął nas unikać i wychodził gdy się pojawialiśmy. Poszedłem więc do sklepu i poprosiłem magazyniera o pokazannie innego egzemplarza kupionej porzez nas płyty-wszystkie płyty firmy Giga-Byte były "sabotowane" w ten sam sposób jak kupiona. Udowodniliśmy serwisantowi, co zrobił i,że należy się nam zwrot tych 30zł, gdyż sprzęt nie był kompletny, a gwarancja nie wymaga od użytkownika dokupywannia zworek, które producent dostarcza standardowo. Serwisant poszedł ze mną do magazynu, coś mi pokazać i w tym momencie jego pewność siebie szybko minęła, gdy żadna płyta tej zworki nie miała. Oddał nam 30zł i powiedział, że nie chce nas więcej widzieć. Poszedłem na skargę do sklepu, że serwisant celowo wyciąga rzeczoną zworke, aby potem egzekwować cwaniacko 30zł za testowanie "sprawnego" sprzetu. Nikt nie przejął się w sklepie tym co oznajmiłem i sprzedawca miał tyle samo do powiedzenia, co serwisant-zżucił winę na dystrybutora, który ponoć tak dostarcza płyty. Czy to jest dostateczny powód by oszukiwać stałych klientów(wydałem w tym sklepie już kilkanaście tysięcy złotych na części dla siebie, rodziny i mniej zorientowanych kolegów)? Wyjąć zworkę jest łatwo, a skasować za jej ponowne włożenie 30zł jeszcze łatwiej, ale to nieusprawiedliwia celowego naciągania, użytkowników kupionego sprzętu, którzy nie muszą znać języka angielskiego, w którym jest napisana instrukcja. Na dodatek polskie prawo jest jasne-sprzęt sprzedawany w Polsce musi mieć !!Polską instrukcję!!. Czy to sposób serwisanta na dorabianie sobie, czy może przypadek? To już zostawiam do oceny uzytkownikom Forum, którzy być może też mieli problemy z zakupami i dochodzeniem swoich praw wynikających z tytułu rękojmi i gwarancji. Czy niskie ceny to najważniejsza z cech sklepu, w którym nieżadko wydaje się jednego dnia ponad 3000zł? Piszcie co wam się przytrafiło.
__________________
Spec |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guru
Data rejestracji: 17.04.2002
Lokalizacja: Kłodzko
Posty: 2,534
![]() |
Zamówiłem tam już 3 zestawy: każdy za ok 3.000 - 3.500 PLN. W sumie nie miałem problemów, ale:
1. jak zaczynałem na forum pisałem posta o przegrzewającym się CPU AMD TB. Dzwoniłem do Proline Wrocałw w tej sprawie i szczerze mówiąc serwis nie był, aż tak miły i uprzejmy jak powinien. Potraktowali mnie dobrze, ale żadnych sugestii, nic, tylko: "jeżeli nie działa to proszę przywieźć..." Tylko ja mam z Kłodzka 90 km do Wrocławia i nie mam samochodu, a pociągiem nie będę się tłukł... Jakoś poradziłem sobie z tym problemem... W sumie nie mam do nich żalu, bo wiem jak to jest odbierać dziesiątki tel. od lamerów, którym tak na prawdę nic sie nie psuje, ale powinni przyjamniej się starać skoro chcą jeszcze zarobić... W twoim przypadku to przegięcie pały, ja bym tego serwisanta przepytał osobiście, po pracy, może wówczas by coś z sibie wydusił ![]() Pozdrawiam aha: ...serwisant- zrzucił winę na dystrybutora...
__________________
lewap3@tlen.pl Ostatnio zmieniany przez +++LeWaP+++ : 20.09.2002 o godz. 13:47 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gość
Posty: n/a
|
Ja to mialem DUZOOO przygod ze sprzetem, ale to byl sklep HIGH-Tech tychy. Tam kupilem mojego 2 kompa. Kupilem odebralem na 2 dzien wszystko spoko szybko na drugi dzien przyjezdzam po kompa patrze w domu a sterow do viper v550 nie ma mowie, moze zapomnieli jade tam a mi mowia ze nie maja. Dobra moga nie miec ale cos to podejzane ale kij z tym w koncu wtedy to tej karty nie bylo nigdzie wiec ja zamawiali moze zapmnieli. Na 3 dzien dalej sterow nie ma. Powiecie ze moglem z neta sciagnac, to prawda ale byly zwalone wieszaly kompa. Po 2 tygondiach w****iania sie dostalem wymazone stery i patrze a tu Kappa to samo co z tymi z netu jade tam i mowie im co jest grane. Mowia sprawdzimy to zostaw kompa i przyjdz jutro, dobra przychodzilem tak przez tydzien i w koncu sie w****ilem i powiedzialem ze albo mi daja kompa albo niech daja mi cos innego. Wiec oddali 200 zl i dali mi Banshee. W sumie to na tym zyskalem bo wtedy jeszcze bylo voodoo rulez. Dobra uporalem sie z grafa. Po paru miesiacach siadl pierwszy cd-rom. Ide tam czekam tydzien i dostaje inny, ale tez zepsuty. Dopiero za 4 razem dali dobry. Juz widac ile bylem bez kompa.
Po tych akcjach bylo cos dobrego zepsul sie twardy 3.2 gb samsung i pomylili sie i dostalem barracude 10gb, ale tez z miech czekalem. Nastepnie po tym: Jeszcze pozniej, pare miechow po tamtych akcjach dokupowalem sobie ramy i dvd. przychodze do domu dvd ****any a ramy nie te co trzeba (moglem popatrzec). Jak sie w****ilem pobieglem do sklepu i powiedzialem ze chce natychmiast nowy sprzet i ramy inne mowial my to do serwisu damy, ale teraz juz sie nie dalem powiedzialem ze sprzet byl kupiony 2 godziny temu. Oni gadaja i co z tego jak sie w****ilem powiedzialem jak zaczolem na nich najezdzac przy wszystkich klientach ze co tutaj kupuje to wszystko jest ****ane od ciuli ich wyzywalem i po chwili kolo pojawia sie z dobrymi ramami i nowym Liteonem ltd122 (wczesniej mialem LG 8x a po 2 godzinach bez doplaty Liteon 12x) Ale im bylo glupio jak zaczeli przepraszac, ale mniejsza z tym. Ale teraz najlepsze to sie na nich |
![]() |
![]() |
#4 |
Guru
Data rejestracji: 17.04.2002
Lokalizacja: Kłodzko
Posty: 2,534
![]() |
Ale jaja!!!
coś Ci się temacik urwał pd koniec! żyjesz, czy zdołałeś tylko klępnąć "wyślij odpowiedź" :-D
__________________
lewap3@tlen.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gość
Posty: n/a
|
[QUOTE]+++LeWaP+++ napisa***322;(a)
[B]Ale jaja!!! coś Ci się temacik urwał pd koniec! Jednak chyba mialem jeszcze cos napisac, ale chyba zapomnialem.:-D :-D |
![]() |
![]() |
#6 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 21.10.2002
Posty: 2
![]() |
Hej areksc@o2.pl, od kiedy jesteś Areksc, bo ostatnio
byłeś Gonzosc gonzosc@o2.pl. Przedtem tylko podejrzewałem, teraz już wiem jesteś z konkurencji ProLine http://sklep.proline.com.pl. Facet pod różnymi nikami wypisuje głupoty na ProLine, zapytacie gdzie ano np. tu: http://forum.tweak.pl/viewtopic.php?t=9916 I jeśli w tym tekście jest choćby odrobina prawdy (choć w to wątpię), to na powyższym forum facet z ProLine, wszystko wytłumaczył i obiecał zająć się sprawą. Ale Gonzosc/Areksc nawija dla zasady, i jak widać nie zawsze trzeba wierzyć we wszystko co jest napisane na forum. Ja tam lubię zamawiać w ProLine, mimo że mieszkam niedaleko zawsze zamawiam w sklepie internetowym, żeby nie tracić na telefon i nie tłumaczyć krowie na rowie sprzedawcy że wiem że zamawiane przeze mnie SDRAM nie dziłają z płytą XXX itp. :) Zdrówko.... Ostatnio zmieniany przez Ulafelum : 23.10.2002 o godz. 00:49 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 23.10.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 1
![]() |
Witam !
Nie wiem jak mam zareagować na wiadomość AREKSC. Identyczna ukazała się na forum tweak i do tej pory nie uzyskałem odpowiedzi. Rozumiem, że "ze złości" można wysłać ją do wszystkich możliwych forum, ale to nie daje nam szansy zareagować. Odpowiedź na Pana posta znajduje sie pod linkiem: http://forum.tweak.pl/viewtopic.php?t=9916 Nie posądzam Pana o zabieranie głosu w imieniu konkurencji, ale negatywnie odbieram rozsyłąnie tej samej wiadomości i szukanie aprobaty u innych. Na ww forum zabraly tez glos inne osoby oczekujace Pana reakcji. Problem jest w tym, że zawsze znajdzie się osoba niezadowolona. Każdy oczekuje że wszystko będzie dobrze i jak już tak jest to o tym nie pisze - przecież to normalne. W samym Wrocławiu "generujemy" około 10000 dokumentów sprzedaży miesięcznie. Gdyby kazdy napisal ze wszystko bylo ok to Pana negatywna opinia zostala by zasypana... Nie znaczy to ze Pana zdanie nie jest wazne ! Jest i to bardzo ! Jest wazniejsze niz pozostale 10000 - dlatego takie przypadki chcialbym wyjasnic a niezadowolonemu klientowi w jakis sposob to wynagrodzic. Pozdrawiam Adrian Chałupczak ProLine |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
=F=
Data rejestracji: 19.04.2002
Lokalizacja: Toruń
Posty: 883
![]() |
Panie Adrianie
Podobnie, jak tamtym forum (tweak.pl) inni, tak ja tu chcę wyrazić swoje zadowolenie i uzanie dla Pana, że nie pozostawił Pan problemu bez odpowiedzi. Taka postawa jest wysoce pozytywna, nie tylko ze względu na dbanie o dobre imię Pańskiej firmy, ale również chęć wynagrodzenia/pomocy klientom, zwłaszcza tym, którzy mieli/mają jakieś kłopoty sprzętowe. Serdecznie witam na forum cdrinfo.pl. Proszę częściej tu zaglądać. Pewnie jest tu grupka klientów Pańskiej firmy. Miłego dnia |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|