Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne CD (https://forum.cdrinfo.pl/f2/)
-   -   Serwis LG!!! (https://forum.cdrinfo.pl/f2/serwis-lg-12936/)

Vince 20.11.2002 17:02

Serwis LG!!!
 
Witam wszystkich!!! Na wstępie chciałbym powiedzieć,że LG to jest chlam!!! Kupiłem nagrywarę 40x\12x\40x i po miesiącu strzeliła,sypnęła się itp.Tzn.Nagrywała tylko z prędkością 16x,wkurzyłem się i oddałem do serwisu...Czekam już trzy tygodnie i jeszcze jej nie otrzymałem...Gnoiłem ich,że chcę siano,ale oni mówią,że to niemożliwe...Niedawno ktoś opisywał tutaj,że oddał Lg 40x i wymienił na Lg32x??? Jestem ciekaw ile to trwało...Podobno nie robili problemów...Co wy sądzicie o serwisie LG i czy wiecie jak odzyskać siano lub jakoś ich nastraszyć,zgnoić...
Jestem tak zły,żebym ich wszystkich pozabijał za tą nieudolną i fatalną pracę...
Aha a jak minie termin,w którym mają mi oddać to co...
Siano dostanę????

Skomentujcie to!!!

Dzięki!!!

That`s All... ((

Plemnik 20.11.2002 18:40

Ich obowiazkiem jest danie ci innego egzemplarza tej nagrywarki albo naprawienie tej ktora oddales do serwisu tak aby dzialala w stu procenatach. Jesli w wyznaczonym terminie nie beda w stanie spelnic ktoregos z tych warunkow musza oddac ci pieniazki. Chyba ze udowodnia ze uszkodzenie powstalo z Twojej winy, w skutek niewlasciwego korzystania.

surff 20.11.2002 18:43

Re: Serwis LG!!!
 
Cytat:

Vince napisa***322;(a)
...Nagrywała tylko z prędkością 16x,wkurzyłem się i oddałem do serwisu...
((

czy oddałeś do Niku Serwis???Widzę,że jesteś z Poznania...Nigdy nie miałem problemów z tym serwisem a bywam tam często - służbowo.

Pio 20.11.2002 20:32

Więc tak: na podstawie bodajże art. 160 kodesku postępowania cywilnego czas serwisowania urządzenia wynosi w Polsce 14 dni. W przypadku sprowadzenia części od producenta lub innych takich bajek może się wydłużyć do 21 dni. Wlicza się też soboty i niedziele. Jeśli przedłuża się do 21 dni powinieneś zostać o tym poinformowany jakąkolwiek drogą, najlepiej na piśmie z podaniem przyczyny. Po tym czasie idziesz i mówisz, że żądasz zwrotu gotówki lub wydania nowego urządzeni (gwarancja biegnie odnowa - najlepiej dostac na piśmie). Jeśli sprzedawca odmawia wydania, to łamie prawo obowiązujące w kraju i popełnia wykroczenie, które możesz zgłosić do Powiatowego lub innego rzecznika praw konsumenta. A on już powinien się skontaktować ze sprzedawcą.

Wiem coś o tym bo mam do czynienia na codzień z reklamacjami.

ZiP 20.11.2002 21:03

Re: Serwis LG!!!
 
Cytat:

Vince napisa***322;(a)
Jestem tak zły,żebym ich wszystkich pozabijał za tą nieudolną i fatalną pracę...
Aha a jak minie termin,w którym mają mi oddać to co...
Siano dostanę????

Skomentujcie to!!!

Cholera, ja też tak się czułem, jak oddawałem jeszcze kiedyś sprzęt do serwisu - tak długo trwała "niby naprawa" - czyli odesłanie kompletnego sprzętu do producenta i jego zwrot w jeszcze gorszym stanie, myślałem, że ich tam wszystkich pozabijam (( ((. Btw oglądałem niedawno film "Dzień Świra" i odrazu spostrzegłem, że ja zachowuję się zupełnie jak jego główny bohater. :(
Na dobrowolny zwrot kasy nie licz, niestety takie mamy czasy. Pozamykać takich nieuczciwych sprzedawców i tyle (( (( (( ((

Pio 20.11.2002 21:23

A ja Wam powiem, że mozna liczyć na zwrot kasy. U mnie tak jest jak towar z serwisu nie wrócił, to wydajemy nowy a jak nie ma to kasę. I potem zwrto towaru do dostawcy i oni nam korekte do faktury i pieniążki odsyłają, a jak nie chcą to się rozmawia inaczej.

SEBAW 20.11.2002 21:31

A pamietam jak dużo ludzi zachwalało LG, a teraz to się odwróciło. To były czasy.:P ;)

Pio 20.11.2002 21:33

Kiedyś LG, aż się łezka w oku kręci. Dla mnie skończył się na 16x.

Druss 20.11.2002 23:21

Cytat:

Plemnik napisa***322;(a)
Ich obowiazkiem jest danie ci innego egzemplarza tej nagrywarki albo naprawienie tej ktora oddales do serwisu tak aby dzialala w stu procenatach. Jesli w wyznaczonym terminie nie beda w stanie spelnic ktoregos z tych warunkow musza oddac ci pieniazki. Chyba ze udowodnia ze uszkodzenie powstalo z Twojej winy, w skutek niewlasciwego korzystania.
Ale czasami robia tak zeby obejsc prawo, poprostu jezeli nie uda im sie w ciagu tych 21dni naprawic to odsylaja uszkodzony, po czym musisz znowu im przyniesc do reklamacji i znowu czekasz 21dni (( Tak zrobili mnie w konia w Gralu , Gdansk wrzeszcz ul grunwaldzka dom handlowy jantar, nie polecam serwisu u tych *****i, kreca jak kon pod gorke.

Ice 21.11.2002 16:49

Trzeba było isc do sprzedawcy na rekojmie, jezeli by nie naprawil w terminie lub okazaloby sie ze po powrocie z serwisu nie dziala musieliby wymienic na nowa lub oddac kase.

Plemnik 22.11.2002 00:07

Cytat:

Druss napisa***322;(a)


Ale czasami robia tak zeby obejsc prawo, poprostu jezeli nie uda im sie w ciagu tych 21dni naprawic to odsylaja uszkodzony, po czym musisz znowu im przyniesc do reklamacji i znowu czekasz 21dni (( Tak zrobili mnie w konia w Gralu , Gdansk wrzeszcz ul grunwaldzka dom handlowy jantar, nie polecam serwisu u tych *****i, kreca jak kon pod gorke.

No moga tak zrobic ale o ile dobrze pamietam jesli trzy razy sprzet okaze sie niesprawny mimo napraw gwarancyjnych to juz nie maja nic do gadania i swobodnie mozesz zazadac zwrotu pieniazkow (ale nie jestem pewien - pozniej sprawdze ta informacje)

Druss 22.11.2002 01:01

Tak jest, ale naprawili mi ja dopiero za drugim razem dokladnie musialem czekac nastepne 21 dni. A co do serwisu Lg to nie mam najlepszych wspomnien, wymienili mi cd-roma na innego ktory padl dokladnie 2 dni po skonczeniu sie gwarancji, nie wiem jak oni to robia ale sa w tym dobzi :)

Chasm 22.11.2002 01:11

Wiecie co , oddałem 2 tyg. temu LG 8480B , nagrwała płytki ale to co nagrała nie dało się odczytać a nagrywałem na markowych za 3zł /szt ok 10 różnych firm i było to samo więc oddałem do serwisu.
Dziś dostałem spowrotem a na gwarancji pisze : KONSERWACJA , no to bez jaj ,ale nic , nakupowałem znowu markowych kompaktów , ponagrywałem na różnych prędkościach od 12X do 32 albo nawet Platinum 48 X i dalej nic , to co włożę do cd to prawie wcale nie czyta , sprawdzałem u innych i jest tak samo. Pewnie ci *****e nic nie zrobili , napiszcie co ja mam teraz zrobić bo szału dostaję a straciłem już z 40 kompaktów przez tą nagrywarkę.....
Czy mogę liczyć na jakiś zwrot gotówki albo zamianę na inną nagryw ??

bartekw 22.11.2002 02:07

WEDŁUG KRTY GWARANCYJNEJ

WARUNKI GWARANCJI:
PUNKT 5.
WADY UJAWNIONE W OKRESIE GWARANCJI USUWANE BĘDź BEZPŁATNIE PRZEZ ASS W MOŻLIWIE KRÓTKIM TERMINIE, NIE PRZEKRACZAJźCYM:


14 DNI ROBOCZYCH,LICZźC OD DATY PRZYJĘCIA SPRZĘTU DO NAPRAWY.
21 DNI ROBOCZYCH,LICZźC OD DATY ZGŁOSZENIA SPRZĘTU DO NAPRAWY.

W PRZYPADKU KONIECZNO***140;CI SPROWADZENIA CZĘ***140;CI ZAMIENNYCH Z ZAGRANICY
TERMINY POWYŻSZE MOGź ULEC PRZEDŁUŻENIU 0 KOLEJNE 14 DNI ROBOCZYCH,O CZYM ASS POINFORMUJE REKLAMUJźCEGO.

TO NA ICH KORZY***140;Ć;

PUNKT 6
REKLAMUJźCY MOŻE SKORZYSTAĆ(MOŻESZ CZYLI MASZ TAKIE PRAWO I NIE ODPUSZCZAJ) Z NIEZWŁOCZNEJ ZAMIANY USZKODZONEGO URZźDZENIA NA SPRAWNE
-FABRYCZNIE ODNOWIONE ... I DALEJ O TYM ZE TO NOWE JEST OBIĘTE Tź SAMź GWARANCJź JAK PIERWOTNE.

MY***140;LE ŻE PRZY ODROBINIE ZAWZIĘCIA MOŻNA SIĘ POBAWIĆ W NIESWORNEGO KLIENTA,A NAJLEPIEJ KOMBINUJ TAK ŻEBY***140; JUZ NIGDY NIE ZOBACZYŁ TEJ NAGRYWARY ZMIEŃ NA LITEONA,SAM TO ZROBIŁEM PO 3 DNIACH URZYTKOWANIA.
(

MOIM ZDANIEM W TYM PRZYPADKU MASZ SZANSE TYLKO TROCHE SIĘ POSTARAJ

Chasm 22.11.2002 02:09

Cytat:

bartekw napisa***322;(a)
WEDŁUG KRTY GWARANCYJNEJ

WARUNKI GWARANCJI:
PUNKT 5.
WADY UJAWNIONE W OKRESIE GWARANCJI USUWANE BĘDź BEZPŁATNIE PRZEZ ASS W MOŻLIWIE KRÓTKIM TERMINIE, NIE PRZEKRACZAJźCYM:


14 DNI ROBOCZYCH,LICZźC OD DATY PRZYJĘCIA SPRZĘTU DO NAPRAWY.
21 DNI ROBOCZYCH,LICZźC OD DATY ZGŁOSZENIA SPRZĘTU DO NAPRAWY.

W PRZYPADKU KONIECZNO***140;CI SPROWADZENIA CZĘ***140;CI ZAMIENNYCH Z ZAGRANICY
TERMINY POWYŻSZE MOGź ULEC PRZEDŁUŻENIU 0 KOLEJNE 14 DNI ROBOCZYCH,O CZYM ASS POINFORMUJE REKLAMUJźCEGO.

TO NA ICH KORZY***140;Ć;

PUNKT 6
REKLAMUJźCY MOŻE SKORZYSTAĆ(MOŻESZ CZYLI MASZ TAKIE PRAWO I NIE ODPUSZCZAJ) Z NIEZWŁOCZNEJ ZAMIANY USZKODZONEGO URZźDZENIA NA SPRAWNE
-FABRYCZNIE ODNOWIONE ... I DALEJ O TYM ZE TO NOWE JEST OBIĘTE Tź SAMź GWARANCJź JAK PIERWOTNE.

MY***140;LE ŻE PRZY ODROBINIE ZAWZIĘCIA MOŻNA SIĘ POBAWIĆ W NIESWORNEGO KLIENTA,A NAJLEPIEJ KOMBINUJ TAK ŻEBY***140; JUZ NIGDY NIE ZOBACZYŁ TEJ NAGRYWARY ZMIEŃ NA LITEONA,SAM TO ZROBIŁEM PO 3 DNIACH URZYTKOWANIA.
(

MOIM ZDANIEM W TYM PRZYPADKU MASZ SZANSE TYLKO TROCHE SIĘ POSTARAJ


DZIĘKI STARY , ZOBACZĘ CO MI SIĘ UDA , WIESZ JAK TO JEST Z TYMI SERWISAMI , ALE JUŻ NA SERIO NIE WIEM CO MAM ROBIĆ ... TYLE PŁYTEK W BŁOTO A NAGRYWARA NADAL ROBI JAKIEŚ NUERY , ODDAŁEM JĄ PO 3 DNIACH OD KUPIENIA DO SERWISU ...

Chasm 22.11.2002 02:12

PS. a co jak na przykład nie będą mieli itp ,bo oni wysyłają te nagrywarki do warszawy ...??

mati1700 22.11.2002 07:54

Cytat:

Chasm napisa***322;(a)
PS. a co jak na przykład nie będą mieli itp ,bo oni wysyłają te nagrywarki do warszawy ...??
Nie przejmuj się.Moje lg wróciło po 3 tygodniach owszem zreperowane (a było mocno zwalone).Wszystko byłoby pięknie i ładnie ,gdyby nie zmienili egzemplarzy (lub coś podobnego).Na przednim panelu byla widoczna rysa , teraz jej nie ma.W dodatku szufladka tak rzęzi ,że aż uszy puchną ,a kiedyś tak bezszelestnie się zamykała i wysuwała :(

fiskomp 22.11.2002 09:42

Cytat:

Chasm napisa***322;(a)



DZIĘKI STARY , ZOBACZĘ CO MI SIĘ UDA , WIESZ JAK TO JEST Z TYMI SERWISAMI , ALE JUŻ NA SERIO NIE WIEM CO MAM ROBIĆ ... TYLE PŁYTEK W BŁOTO A NAGRYWARA NADAL ROBI JAKIEŚ NUERY , ODDAŁEM JĄ PO 3 DNIACH OD KUPIENIA DO SERWISU ...

To kiego oddawałeś do serwisu, jak przysługiwało Ci prawo wymiany do dni 5-ciu, czegoś tu nie kumam.
Bodajże obowiązuje prawo do wymiany sprzętu na sprawny do 5-ciu dni od zakupu, bez pierd... się z naprawami gwarancyjnymi.

Poprawcie mnie jeżeli się mylę, ale ostatnio kupiłem monit i tak mnię poinformowali, że podbijam gwarę po 5-ciu dniach, przez ten czas mam prawo pokatować monitor i jak będzie be, to wymienią na inny egzemplarz.

pozdrawiam,

Chasm 22.11.2002 10:27

Cytat:

fiskomp napisa***322;(a)


To kiego oddawałeś do serwisu, jak przysługiwało Ci prawo wymiany do dni 5-ciu, czegoś tu nie kumam.
Bodajże obowiązuje prawo do wymiany sprzętu na sprawny do 5-ciu dni od zakupu, bez pierd... się z naprawami gwarancyjnymi.

Poprawcie mnie jeżeli się mylę, ale ostatnio kupiłem monit i tak mnię poinformowali, że podbijam gwarę po 5-ciu dniach, przez ten czas mam prawo pokatować monitor i jak będzie be, to wymienią na inny egzemplarz.

pozdrawiam,

No to ładnie ,bo po 2 dniach poszedłem do sklepu i powiedziałem że nie działa itd. a oni że to już nie ich sprawa ,tylko sprawa serwisu a jak powiedziałem że to jest nowe itd. to powiedzieli że to nic , że to już podlega gwarancji i co wy na to ?

Druss 22.11.2002 11:00

Zrobili cie w trabe.

Chasm 22.11.2002 11:33

Cytat:

Druss napisa***322;(a)
Zrobili cie w trabe.
Zdążyłem zauważyć ,ale co teraz mogę zrobic ?

VermilioN 22.11.2002 16:14

.
 
Cytat:

Chasm napisa***322;(a)

Zdążyłem zauważyć ,ale co teraz mogę zrobic ?

skopac im mordy, albo rozwalic sklepm, ale mozna prosciej :)
idziesz do nich z dyktafonem i nagrywasz cala rozmowe, i jak juz potrzebne dane zeby go zamknac do wiezienia beda w twoim posiadaniu ( :) ) to wyciagasz dyktafon i mowisz, ze jak nie zrobia po twojemu, to ty pojdziesz do prokuratury. kuniec.
P.S.
oczywiscie jest mozliwosc, ze nie wyjdziesz zywy ze sklepu ale wtedy trzeba isc z conajmniej trzema kumplami, bo w sklepach przewaznie siedzi trzech gosci, zeby byly rowne szanse. :)

Druss 22.11.2002 16:43

A jak juz ich zlejecie to caly sklep wasz :-D

Ice 22.11.2002 16:46

Cytat:

fiskomp napisa***322;(a)


To kiego oddawałeś do serwisu, jak przysługiwało Ci prawo wymiany do dni 5-ciu, czegoś tu nie kumam.
Bodajże obowiązuje prawo do wymiany sprzętu na sprawny do 5-ciu dni od zakupu, bez pierd... się z naprawami gwarancyjnymi.

Poprawcie mnie jeżeli się mylę, ale ostatnio kupiłem monit i tak mnię poinformowali, że podbijam gwarę po 5-ciu dniach, przez ten czas mam prawo pokatować monitor i jak będzie be, to wymienią na inny egzemplarz.

pozdrawiam,

Z tego co się orientuje to sprzedawca nie musi wymieniac lub przyjmowac zwrot sprzetu u niego kupionego - jest to tylko jego dobra wola. Ale jak juz wyzej wspomnialem mozna zazadac od niego naprawy lub wymiany na nowy. Jezeli podejmie sie naprawy musi to zrobic w ciagu chyba 14dni. Jezeli nie naprawi lub znow sie zepsuje to samo musi Ci na Twoje ządanie oddac kase. (Sprawdz gdzies jeszcze to bo nie jestem pewien).

Chasm 22.11.2002 18:26

Cytat:

Ice napisa***322;(a)


Z tego co się orientuje to sprzedawca nie musi wymieniac lub przyjmowac zwrot sprzetu u niego kupionego - jest to tylko jego dobra wola. Ale jak juz wyzej wspomnialem mozna zazadac od niego naprawy lub wymiany na nowy. Jezeli podejmie sie naprawy musi to zrobic w ciagu chyba 14dni. Jezeli nie naprawi lub znow sie zepsuje to samo musi Ci na Twoje ządanie oddac kase. (Sprawdz gdzies jeszcze to bo nie jestem pewien).

Najgorzej że u mnie jest tylko jeden serwis i oni tam tylko przyjmują sprzęt a potem wysyłają do centrum i tu nic nie robią ani nie mają w zamian, w takim razie kiedy przysługuje mi wymiana na nowy ,albo zwrot pieniędzy ? Wygląda na to że znowu będę musiał poczekać 2 tyg. i tym razem obszerniej opisać co jest nagrywarce.

Pio 22.11.2002 19:16

W Polskim prawie nie ma takiego pojęcia jak zwrot towaru po 5 dniach od kupienia. Kiedyś było, ale teraz nie ma !!! Więc jeżeli kupiłeś sprzęt i za 5 minut przyjdziesz że jest zrabany, to sprzedawca nie może Ci zwrócić kasy (no chyba że to będzie jego dobra wola) bo mógł Ci ten towar spaść, albo jakieś inne pierdoły porobić) i dlatego jest wysyłany do serwisu, żeby to oni ocenili powód usterki. Więc jak ktoś mówi, że można oddac sprzęt kupiony do 5 dni, to bajki plecie. Poza tym nie wolno nagrywać na taśmie magnetofonowej czy video, kogoś bez jego zgody. Więc jeżeli nagrasz gościa w sklepie na dyktafon, a będzie on mądry, to on Ciebie poda do sądu i to Ty będziesz miał przechlapane.

Dobra teraz napisze jeszcze raz jak to jest z tym serwisem gwarancyjnym. Wszystko reguluje Kodeks Cywilny (ściągnijcie go sobie i poczytajcie). Jeżeli urządzenie ulegnie uszkodzeniu oddajesz go do najbliższego punktu serwisowego lub do sprzedawcy (musisz mieć dowód zakupu i/lub (jeśli była) wypełniona karta gwarancyjna. Sprzedawca lub serwis maja 14 dni (razem z dnimi wonymi i świętami) na naprawę sprzętu. Jesli termin ten musi się wydłyżyć do 21 dni np. z powodu sprowadzenia części od producenta. Musisz być poinformowany telefonicznie lub listownie o takiej systuacji. Jeśli Ci powiedzą po 14dniach że się wydłuża, to mówisz im że Cię to wali i żądasz wydania nowego towaru lub zwrotu gotówki. A i urządzenie zastępcze wydają (jak mają) na czas trwania serwisu, a nie po jego upływie (14dniach) żeby Cię udobruchać). Więc jak już wspomniałem po 14 dniach jeżeli nie było pisma, telefonu itd., o przedłużeniu terminu napray możesz żądać zwrotu kasy lub wydania nowego towaru. Jeśli spotkasz się z odmową to straszych Rzecznikiem Praw Konsumentów i Sądem KOnsumenckim. Jeśli to nie daje skutków zgłaszasz sprawę do Rzecznika Konsumentów (pracuje za darmo (jest opłacany z naszych podatków). Myślę że już wiecie wszystko. A prawo rękojmi trwa bodajże do marca 2003 potem już go nie będzie, ale to temat na innego posta.

Pozdrawiam.

Vince 24.11.2002 15:39

Jo!!!
 
Dzięki za wszystkie posty!!! Temat się przyjął!!! Sprawa zakończyła się tak...Zadzwoniłem tam pod koniec tygodnia to był dzień 23 po oddaniu do serwisu,(chciałem zaznaczyć,że nagrywara sypnęła się po miesiącu,nie w ciągu 5 dni jak ktos sugerował,wtedy wymieniłbym na TEACA),a teraz to już dupa zimna!!!Wracająć do sprawy dzwonię i oznajmiają mi,że jest do odbioru!!! Powiem,że sie zdziwiłem,bo właśnie miałem zamiar wyjść z klamką z chaty i wszystkich tam poustawiać!!!Ale co się okazało!!! Dostałem nowkę sztukę Lg 48x16x48x z najnowszym biosem obsługującym Mount Rainer!!!! Mam uraz do LG i tego nie ukrywam!!! NArazie testuję tą nowkę,nagrałem parę płyt,niby wszystko działa,ale mam pewne zastrzeżenia,ale mam nadzieję,że to kwestia ustawień i odpowiednich płyt!!!Aha gwarancja nowka liczy się od dnia 22.11.2002!!! Normalnie szok!!! Chwilowo zwracam honor,ale jak po jakism czasie cos się sypnie to wiecie...
Klamka,czarny płaszcz itp.......

Pozdrawiam wszystkich użytkowników LG!!!
Dajmy LG szansę!!!!

VINCE

VermilioN 24.11.2002 16:47

Re: Jo!!!
 
Cytat:

Vince napisa***322;(a)
Dzięki za wszystkie posty!!! Temat się przyjął!!! Sprawa zakończyła się tak...Zadzwoniłem tam pod koniec tygodnia to był dzień 23 po oddaniu do serwisu,(chciałem zaznaczyć,że nagrywara sypnęła się po miesiącu,nie w ciągu 5 dni jak ktos sugerował,wtedy wymieniłbym na TEACA),a teraz to już dupa zimna!!!Wracająć do sprawy dzwonię i oznajmiają mi,że jest do odbioru!!! Powiem,że sie zdziwiłem,bo właśnie miałem zamiar wyjść z klamką z chaty i wszystkich tam poustawiać!!!Ale co się okazało!!! Dostałem nowkę sztukę Lg 48x16x48x z najnowszym biosem obsługującym Mount Rainer!!!! Mam uraz do LG i tego nie ukrywam!!! NArazie testuję tą nowkę,nagrałem parę płyt,niby wszystko działa,ale mam pewne zastrzeżenia,ale mam nadzieję,że to kwestia ustawień i odpowiednich płyt!!!Aha gwarancja nowka liczy się od dnia 22.11.2002!!! Normalnie szok!!! Chwilowo zwracam honor,ale jak po jakism czasie cos się sypnie to wiecie...
Klamka,czarny płaszcz itp.......

Pozdrawiam wszystkich użytkowników LG!!!
Dajmy LG szansę!!!!

VINCE

jakby sie sypnela to zostan Hitmanem, jak w "Chain of fools" hehe

Chasm 24.11.2002 18:00

Re: Jo!!!
 
Cytat:

Vince napisa***322;(a)
Dzięki za wszystkie posty!!! Temat się przyjął!!! Sprawa zakończyła się tak...Zadzwoniłem tam pod koniec tygodnia to był dzień 23 po oddaniu do serwisu,(chciałem zaznaczyć,że nagrywara sypnęła się po miesiącu,nie w ciągu 5 dni jak ktos sugerował,wtedy wymieniłbym na TEACA),a teraz to już dupa zimna!!!Wracająć do sprawy dzwonię i oznajmiają mi,że jest do odbioru!!! Powiem,że sie zdziwiłem,bo właśnie miałem zamiar wyjść z klamką z chaty i wszystkich tam poustawiać!!!Ale co się okazało!!! Dostałem nowkę sztukę Lg 48x16x48x z najnowszym biosem obsługującym Mount Rainer!!!! Mam uraz do LG i tego nie ukrywam!!! NArazie testuję tą nowkę,nagrałem parę płyt,niby wszystko działa,ale mam pewne zastrzeżenia,ale mam nadzieję,że to kwestia ustawień i odpowiednich płyt!!!Aha gwarancja nowka liczy się od dnia 22.11.2002!!! Normalnie szok!!! Chwilowo zwracam honor,ale jak po jakism czasie cos się sypnie to wiecie...
Klamka,czarny płaszcz itp.......

Pozdrawiam wszystkich użytkowników LG!!!
Dajmy LG szansę!!!!

VINCE

BUUUU , to się ciesz bo ja nadal mam starą i mi nie wymienili i znowu będę czekał 2 tyg. aż przyjdzie z serwisu || || || ||


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 00:38.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.