![]() |
Serwis LG!!!
Witam wszystkich!!! Na wstępie chciałbym powiedzieć,że LG to jest chlam!!! Kupiłem nagrywarę 40x\12x\40x i po miesiącu strzeliła,sypnęła się itp.Tzn.Nagrywała tylko z prędkością 16x,wkurzyłem się i oddałem do serwisu...Czekam już trzy tygodnie i jeszcze jej nie otrzymałem...Gnoiłem ich,że chcę siano,ale oni mówią,że to niemożliwe...Niedawno ktoś opisywał tutaj,że oddał Lg 40x i wymienił na Lg32x??? Jestem ciekaw ile to trwało...Podobno nie robili problemów...Co wy sądzicie o serwisie LG i czy wiecie jak odzyskać siano lub jakoś ich nastraszyć,zgnoić...
Jestem tak zły,żebym ich wszystkich pozabijał za tą nieudolną i fatalną pracę... Aha a jak minie termin,w którym mają mi oddać to co... Siano dostanę???? Skomentujcie to!!! Dzięki!!! That`s All... (( |
Ich obowiazkiem jest danie ci innego egzemplarza tej nagrywarki albo naprawienie tej ktora oddales do serwisu tak aby dzialala w stu procenatach. Jesli w wyznaczonym terminie nie beda w stanie spelnic ktoregos z tych warunkow musza oddac ci pieniazki. Chyba ze udowodnia ze uszkodzenie powstalo z Twojej winy, w skutek niewlasciwego korzystania.
|
Re: Serwis LG!!!
Cytat:
|
Więc tak: na podstawie bodajże art. 160 kodesku postępowania cywilnego czas serwisowania urządzenia wynosi w Polsce 14 dni. W przypadku sprowadzenia części od producenta lub innych takich bajek może się wydłużyć do 21 dni. Wlicza się też soboty i niedziele. Jeśli przedłuża się do 21 dni powinieneś zostać o tym poinformowany jakąkolwiek drogą, najlepiej na piśmie z podaniem przyczyny. Po tym czasie idziesz i mówisz, że żądasz zwrotu gotówki lub wydania nowego urządzeni (gwarancja biegnie odnowa - najlepiej dostac na piśmie). Jeśli sprzedawca odmawia wydania, to łamie prawo obowiązujące w kraju i popełnia wykroczenie, które możesz zgłosić do Powiatowego lub innego rzecznika praw konsumenta. A on już powinien się skontaktować ze sprzedawcą.
Wiem coś o tym bo mam do czynienia na codzień z reklamacjami. |
Re: Serwis LG!!!
Cytat:
Na dobrowolny zwrot kasy nie licz, niestety takie mamy czasy. Pozamykać takich nieuczciwych sprzedawców i tyle (( (( (( (( |
A ja Wam powiem, że mozna liczyć na zwrot kasy. U mnie tak jest jak towar z serwisu nie wrócił, to wydajemy nowy a jak nie ma to kasę. I potem zwrto towaru do dostawcy i oni nam korekte do faktury i pieniążki odsyłają, a jak nie chcą to się rozmawia inaczej.
|
A pamietam jak dużo ludzi zachwalało LG, a teraz to się odwróciło. To były czasy.:P ;)
|
Kiedyś LG, aż się łezka w oku kręci. Dla mnie skończył się na 16x.
|
Cytat:
|
Trzeba było isc do sprzedawcy na rekojmie, jezeli by nie naprawil w terminie lub okazaloby sie ze po powrocie z serwisu nie dziala musieliby wymienic na nowa lub oddac kase.
|
Cytat:
|
Tak jest, ale naprawili mi ja dopiero za drugim razem dokladnie musialem czekac nastepne 21 dni. A co do serwisu Lg to nie mam najlepszych wspomnien, wymienili mi cd-roma na innego ktory padl dokladnie 2 dni po skonczeniu sie gwarancji, nie wiem jak oni to robia ale sa w tym dobzi :)
|
Wiecie co , oddałem 2 tyg. temu LG 8480B , nagrwała płytki ale to co nagrała nie dało się odczytać a nagrywałem na markowych za 3zł /szt ok 10 różnych firm i było to samo więc oddałem do serwisu.
Dziś dostałem spowrotem a na gwarancji pisze : KONSERWACJA , no to bez jaj ,ale nic , nakupowałem znowu markowych kompaktów , ponagrywałem na różnych prędkościach od 12X do 32 albo nawet Platinum 48 X i dalej nic , to co włożę do cd to prawie wcale nie czyta , sprawdzałem u innych i jest tak samo. Pewnie ci *****e nic nie zrobili , napiszcie co ja mam teraz zrobić bo szału dostaję a straciłem już z 40 kompaktów przez tą nagrywarkę..... Czy mogę liczyć na jakiś zwrot gotówki albo zamianę na inną nagryw ?? |
WEDŁUG KRTY GWARANCYJNEJ
WARUNKI GWARANCJI: PUNKT 5. WADY UJAWNIONE W OKRESIE GWARANCJI USUWANE BĘDź BEZPŁATNIE PRZEZ ASS W MOŻLIWIE KRÓTKIM TERMINIE, NIE PRZEKRACZAJźCYM: 14 DNI ROBOCZYCH,LICZźC OD DATY PRZYJĘCIA SPRZĘTU DO NAPRAWY. 21 DNI ROBOCZYCH,LICZźC OD DATY ZGŁOSZENIA SPRZĘTU DO NAPRAWY. W PRZYPADKU KONIECZNO***140;CI SPROWADZENIA CZĘ***140;CI ZAMIENNYCH Z ZAGRANICY TERMINY POWYŻSZE MOGź ULEC PRZEDŁUŻENIU 0 KOLEJNE 14 DNI ROBOCZYCH,O CZYM ASS POINFORMUJE REKLAMUJźCEGO. TO NA ICH KORZY***140;Ć; PUNKT 6 REKLAMUJźCY MOŻE SKORZYSTAĆ(MOŻESZ CZYLI MASZ TAKIE PRAWO I NIE ODPUSZCZAJ) Z NIEZWŁOCZNEJ ZAMIANY USZKODZONEGO URZźDZENIA NA SPRAWNE -FABRYCZNIE ODNOWIONE ... I DALEJ O TYM ZE TO NOWE JEST OBIĘTE Tź SAMź GWARANCJź JAK PIERWOTNE. MY***140;LE ŻE PRZY ODROBINIE ZAWZIĘCIA MOŻNA SIĘ POBAWIĆ W NIESWORNEGO KLIENTA,A NAJLEPIEJ KOMBINUJ TAK ŻEBY***140; JUZ NIGDY NIE ZOBACZYŁ TEJ NAGRYWARY ZMIEŃ NA LITEONA,SAM TO ZROBIŁEM PO 3 DNIACH URZYTKOWANIA. ( MOIM ZDANIEM W TYM PRZYPADKU MASZ SZANSE TYLKO TROCHE SIĘ POSTARAJ |
Cytat:
DZIĘKI STARY , ZOBACZĘ CO MI SIĘ UDA , WIESZ JAK TO JEST Z TYMI SERWISAMI , ALE JUŻ NA SERIO NIE WIEM CO MAM ROBIĆ ... TYLE PŁYTEK W BŁOTO A NAGRYWARA NADAL ROBI JAKIEŚ NUERY , ODDAŁEM JĄ PO 3 DNIACH OD KUPIENIA DO SERWISU ... |
PS. a co jak na przykład nie będą mieli itp ,bo oni wysyłają te nagrywarki do warszawy ...??
|
Cytat:
|
Cytat:
Bodajże obowiązuje prawo do wymiany sprzętu na sprawny do 5-ciu dni od zakupu, bez pierd... się z naprawami gwarancyjnymi. Poprawcie mnie jeżeli się mylę, ale ostatnio kupiłem monit i tak mnię poinformowali, że podbijam gwarę po 5-ciu dniach, przez ten czas mam prawo pokatować monitor i jak będzie be, to wymienią na inny egzemplarz. pozdrawiam, |
Cytat:
|
Zrobili cie w trabe.
|
Cytat:
|
.
Cytat:
idziesz do nich z dyktafonem i nagrywasz cala rozmowe, i jak juz potrzebne dane zeby go zamknac do wiezienia beda w twoim posiadaniu ( :) ) to wyciagasz dyktafon i mowisz, ze jak nie zrobia po twojemu, to ty pojdziesz do prokuratury. kuniec. P.S. oczywiscie jest mozliwosc, ze nie wyjdziesz zywy ze sklepu ale wtedy trzeba isc z conajmniej trzema kumplami, bo w sklepach przewaznie siedzi trzech gosci, zeby byly rowne szanse. :) |
A jak juz ich zlejecie to caly sklep wasz :-D
|
Cytat:
|
Cytat:
|
W Polskim prawie nie ma takiego pojęcia jak zwrot towaru po 5 dniach od kupienia. Kiedyś było, ale teraz nie ma !!! Więc jeżeli kupiłeś sprzęt i za 5 minut przyjdziesz że jest zrabany, to sprzedawca nie może Ci zwrócić kasy (no chyba że to będzie jego dobra wola) bo mógł Ci ten towar spaść, albo jakieś inne pierdoły porobić) i dlatego jest wysyłany do serwisu, żeby to oni ocenili powód usterki. Więc jak ktoś mówi, że można oddac sprzęt kupiony do 5 dni, to bajki plecie. Poza tym nie wolno nagrywać na taśmie magnetofonowej czy video, kogoś bez jego zgody. Więc jeżeli nagrasz gościa w sklepie na dyktafon, a będzie on mądry, to on Ciebie poda do sądu i to Ty będziesz miał przechlapane.
Dobra teraz napisze jeszcze raz jak to jest z tym serwisem gwarancyjnym. Wszystko reguluje Kodeks Cywilny (ściągnijcie go sobie i poczytajcie). Jeżeli urządzenie ulegnie uszkodzeniu oddajesz go do najbliższego punktu serwisowego lub do sprzedawcy (musisz mieć dowód zakupu i/lub (jeśli była) wypełniona karta gwarancyjna. Sprzedawca lub serwis maja 14 dni (razem z dnimi wonymi i świętami) na naprawę sprzętu. Jesli termin ten musi się wydłyżyć do 21 dni np. z powodu sprowadzenia części od producenta. Musisz być poinformowany telefonicznie lub listownie o takiej systuacji. Jeśli Ci powiedzą po 14dniach że się wydłuża, to mówisz im że Cię to wali i żądasz wydania nowego towaru lub zwrotu gotówki. A i urządzenie zastępcze wydają (jak mają) na czas trwania serwisu, a nie po jego upływie (14dniach) żeby Cię udobruchać). Więc jak już wspomniałem po 14 dniach jeżeli nie było pisma, telefonu itd., o przedłużeniu terminu napray możesz żądać zwrotu kasy lub wydania nowego towaru. Jeśli spotkasz się z odmową to straszych Rzecznikiem Praw Konsumentów i Sądem KOnsumenckim. Jeśli to nie daje skutków zgłaszasz sprawę do Rzecznika Konsumentów (pracuje za darmo (jest opłacany z naszych podatków). Myślę że już wiecie wszystko. A prawo rękojmi trwa bodajże do marca 2003 potem już go nie będzie, ale to temat na innego posta. Pozdrawiam. |
Jo!!!
Dzięki za wszystkie posty!!! Temat się przyjął!!! Sprawa zakończyła się tak...Zadzwoniłem tam pod koniec tygodnia to był dzień 23 po oddaniu do serwisu,(chciałem zaznaczyć,że nagrywara sypnęła się po miesiącu,nie w ciągu 5 dni jak ktos sugerował,wtedy wymieniłbym na TEACA),a teraz to już dupa zimna!!!Wracająć do sprawy dzwonię i oznajmiają mi,że jest do odbioru!!! Powiem,że sie zdziwiłem,bo właśnie miałem zamiar wyjść z klamką z chaty i wszystkich tam poustawiać!!!Ale co się okazało!!! Dostałem nowkę sztukę Lg 48x16x48x z najnowszym biosem obsługującym Mount Rainer!!!! Mam uraz do LG i tego nie ukrywam!!! NArazie testuję tą nowkę,nagrałem parę płyt,niby wszystko działa,ale mam pewne zastrzeżenia,ale mam nadzieję,że to kwestia ustawień i odpowiednich płyt!!!Aha gwarancja nowka liczy się od dnia 22.11.2002!!! Normalnie szok!!! Chwilowo zwracam honor,ale jak po jakism czasie cos się sypnie to wiecie...
Klamka,czarny płaszcz itp....... Pozdrawiam wszystkich użytkowników LG!!! Dajmy LG szansę!!!! VINCE |
Re: Jo!!!
Cytat:
|
Re: Jo!!!
Cytat:
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 00:38. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.