Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   DVD-Video (https://forum.cdrinfo.pl/f13/)
-   -   Adobe Encore - pierwsze kroki ;-) (https://forum.cdrinfo.pl/f13/adobe-encore-pierwsze-kroki-25977/)

oOReXOo 09.06.2009 14:18

A czemu gdy wrzucam plik avi do project to uznaje mi to jako Audio file? Jak mam uzyskać obraz?

sunstream 21.05.2009 17:15

Witam wszystkich, jestem nowa w świecie Encora, czyli zarazem zielona proszę więc o pilną pomoc gdyż pracę miałam wykonać na jutro, a program jest dla mnie czarną magią.

Do tej pory pracowałam na oprogramowaniu dla laików, a to jest mój pierwszy projekt z zastosowaniem Premiera + Encore CS3. Praktycznie mam już wszystko gotowe, 3 godzinny materiał który teraz muszę ładnie nagrać na płytę. Zrobiłam już menu itd, mój problem polega na fakcie iż nie wiem jak teraz poprawnie to sfinalizować. Druga sprawa, czy mając film w jednym ciągu mogę go za jednym zamachem nagrac na 3 płyty, bez robienia każdej części osobno.

Mam nadzieję, że zostałam zrozumiana, czekam na pomoc, jest to dla mnie dość pilne. Może ktoś miałby chwilkę i mógłby mnie pokierować np. przez gg 10847141. Byłabym dozgonnie wdzięczna.

Pozdrawiam

grzesioi 28.03.2008 00:56

zaczynam zabaw***281; z tym programem i mam ju***380; pierwszy problem: przegra***322;em film z vhs na kompa i chc***281; zrobi***263; menu chc***281; zrobi***263; wyb***243;r scen i nie wiem jak mam stworzy***263; chaptery ***380;eby przyporz***261;dkowa***263; je potem w menu?? chyba ***380;e mo***380;na przyporz***261;dkowa***263; poszczeg***243;lne sceny nie robi***261;c chapter***243;w je***347;li tak mo***380;na to w jaki spos***243;b????

n0wy 18.03.2007 13:04

Witam
Mam takie pytanko co do encora: Czy da sie tak zrobic animowane przyciski, zeby powtarzaly sekwencje (np. co 10s), ale muzyka leciala w tle dalej?
Jak ustawie muzykę, to przyciski też odtwarzają się np te 3 minuty i nie moge tego w żaden sposób zmienić.
Może wy mi pomożecie;]

slawekb 16.06.2006 08:29