Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray (https://forum.cdrinfo.pl/f11/)
-   -   Problem ze skopiowaniem SecuROM'a (https://forum.cdrinfo.pl/f11/problem-ze-skopiowaniem-securoma-31943/)

AnarKi 28.02.2004 22:38

Problem ze skopiowaniem SecuROM'a

Witam wszystkich!
Nie jestem kolejnym początkującym na tym forum i już wiem na czym polega sztuka kopiowania zabezpieczonych gier. Wykonałem działającą kopię już wielu gier, w tym SafeDisc'a 2.9 oraz SecuROM'a do wersji 4.8x. I tutaj mam problem. Wszystko po kolei robie według forum CDFreaks oraz artykułu "Jak skopiować SecuROM 4.8x"(metoda CloneCD+TwinPeak). Po nagraniu już zmodyfikowanego obrazu przez TwinPeak wkładam płytę do nagrywarki(LG HL-DT-ST CD-RW GCE-8481B)i czekam. Nagrywarka zaczyna odczytywać płytę i .... i czyta cały czas, a kopia się nie urychamia. Gdy próbuje wejść na płytę przez Mój Komputer wyswietla się, że program nie odpowiada. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł gdzie leży przyczyna problemu niech napisze. Za pomoc z góry dzięki!;)

Pozdrawiam

Maciej 28.02.2004 22:46

Jeśli robisz wszystko w CloneCD ...to spróbuj Alcohol lub blindwrite5+tweaker

AnarKi 29.02.2004 09:11

Próbowałem już Alcoholem + TwinPeak, a potem wypalałem CloneCD, oraz Alcohol + TwinPeak, a potem wypalałem Alcoholem. Niestety cały czas to samo. Nie próbowałem jeszcze BlindWrite5 + BWTweaker, bo nie znam ustawień opcji w BWTweaker, więc jeśli ktoś może zna ... niech napisze:)

greg200 29.02.2004 12:21

Mam podobny problem z grą Commandos3 /securom 4.85/. Próbowałem wg. instrukcji z Cdrinfo.pl oraz wszelkich innych i.... kaszana. Dziala jedynie obraz zrobiony Alcoholem120%.

---Greg200---

greg200 29.02.2004 12:55

Ciekawe !!! AnarKi - kilka postów wstecz /bodajze ad. RailRoadTyccon/ dawałes porady gosciowi odnosnie tego samego zabezpieczenia z ktorym teraz sam osobiście masz problem ???? Dosyc to osobliwe !!! Jakies wnioski ??? Czyzbys wtedy wiedzial i teraz zapomnial ???

Pozdrowienia