Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   new mustang :D (https://forum.cdrinfo.pl/f5/new-mustang-d-42601/)

legion 11.11.2004 17:07

new mustang :D
 
super strona super autka :D
http://www.fordvehicles.com/cars/mustang/launch/

kodziu 11.11.2004 17:15

Ja wole kobitki :D

legion 11.11.2004 17:22

Cytat:

Napisany przez kodziu
Ja wole kobitki :D

ok kazdy woli ale jak ma sie juz kobiete w domu to teraz dazy sie do takie bryki :D by sobie poszalec :D
p.s a ile kobietek bys mial jak bys mial taka bryke :D

Turboni 11.11.2004 17:23

no wlasnie na klamki bys rwal :D

kodziu 11.11.2004 18:27

Cytat:

Napisany przez Turboni
no wlasnie na klamki bys rwal :D

Coś Ty. Na lusterka :)

Air 16.11.2004 22:29

Właśnie wyczytałem w Auto Świecie że to cudo w USA kosztuje 19000 dolarów tylko. U nas w tej cenie można dobrego Golfa kupić a ten wozik to chyba 150000 zł będzie kosztował. Jednym słowem PARANOJA!!

Turboni 16.11.2004 22:33

bo Polska to dziwny kraj :)

M@X 16.11.2004 22:35

Kto, do cholery, wymyslil, zeby pakowac do Mustanga cos ponizej 5 litrow? ZABIC!

Turboni 16.11.2004 22:49

to wersja ekonomiczna :D dla biedniejszych

andy 16.11.2004 22:52

takim Mustangiem bym nie jezdzil, szkoda zeby sie zniszczyl ;)

legion 17.11.2004 12:14

Co wy panowie ten mustang widac ze nowa forma ale classyka:D pozostala.
No jasne ze to nie stary mustang ale kto sie nim nie przejechal to nie moze nic powiedziec(miale przyjemnosc poszalec tym autkiem ale old version) to autko to diablo w kanciatej pokrywie blach moc poterzna ciag jak w czolgu z silnikami F-16.
Silnik pracuje jak bajka slychac kazdy cylinder jak dodacie do dechy gaz a jak na trasie sie kreci:D

P.s tylko duzo kasy trzeba miec na paliwo :haha:

Air 17.11.2004 12:19

Cytat:

Napisany przez legion
Co wy panowie ten mustang widac ze nowa forma ale classyka:D pozostala.

Zgadzam się, widać wzorowanie na wersji z 1968-69, a także nutkę teraźniejszej stylistyki.

Gdybym tylko w totka wygrał :haha:

tengu 17.11.2004 12:35

Cytat:

Napisany przez legion
Co wy panowie ten mustang widac ze nowa forma ale classyka:D pozostala.
No jasne ze to nie stary mustang ale kto sie nim nie przejechal to nie moze nic powiedziec(miale przyjemnosc poszalec tym autkiem ale old version) to autko to diablo w kanciatej pokrywie blach moc poterzna ciag jak w czolgu z silnikami F-16.
Silnik pracuje jak bajka slychac kazdy cylinder jak dodacie do dechy gaz a jak na trasie sie kreci:D

P.s tylko duzo kasy trzeba miec na paliwo :haha:

Masz na mysli tę wersję z końca 80tych początku 90 tych - taka kanciasta ???

Bo ja kiedyś jechałem takim (najbiedniejsza wersja) , silnik malutki :) - chyba 3,8 a rwał do przodu aż miło. A dźwięk miał taki przy gazie, że się nie chciało wieżyć że to tylko V6

legion 17.11.2004 13:15

Cytat:

Napisany przez tengu
Masz na mysli tę wersję z końca 80tych początku 90 tych - taka kanciasta ???

Bo ja kiedyś jechałem takim (najbiedniejsza wersja) , silnik malutki :) - chyba 3,8 a rwał do przodu aż miło. A dźwięk miał taki przy gazie, że się nie chciało wieżyć że to tylko V6

1968-69 jak Air napisal :D wersia full wypas modowany :D (ale silnik orginalny i cala reszta tylko dodane male dodatki z naszej rzeczywistosci tunningowej:D)

tengu 18.11.2004 10:04

A nie.... Chylę czoła - ja jechałem kiedyś takim nowszym właśnie jak napisałem, co wyglądał trochę jak przerośnięty Escort z tamtego okresu (takie pudełko na buty). Kompletna seria (trochę tandetne wykończenie) wyposażenie podstawowe (ale za to z ręczną skrzynią :D ) i samochód miodzio.

P.S. Kiedyś ktoś jeździł takim kabrioletem w jakimś gliniarskim serialu..... Tylko gdzie to było :(

Air 18.11.2004 10:10

Ilość załączników: 1
Cytat:

Napisany przez tengu
A nie.... Chylę czoła - ja jechałem kiedyś takim nowszym właśnie jak napisałem, co wyglądał trochę jak przerośnięty Escort z tamtego okresu (takie pudełko na buty). Kompletna seria (trochę tandetne wykończenie) wyposażenie podstawowe (ale za to z ręczną skrzynią :D ) i samochód miodzio.

P.S. Kiedyś ktoś jeździł takim kabrioletem w jakimś gliniarskim serialu..... Tylko gdzie to było :(

Mówisz o Mustangu z 69 ?? Takim jeździł Steve McQueen w filmie Bullitt.

P.S. Nie każda skrzynia biegów jest ręczna??

tengu 18.11.2004 10:44

Nie z 89. Chylę czoła bo właśnie ten model (69) jeszcze w wersji Shelby Cobra GT 350 (takim jeźdxił Mc Queen) to najbardziej wypasiony wóz z wszystkich jakie widziałem :D

A co do skrzyni to w tych modelach z lat 86-92 montowano też automatyczne skrzynie biegów :(

Air 18.11.2004 10:51

Cytat:

Napisany przez tengu
Shelby Cobra GT 350 (takim jeźdxił Mc Queen) to najbardziej wypasiony wóz z wszystkich jakie widziałem :D

Absolutnie popieram. Chciałem takie auto sprowadzić ale za duzo by to kosztowało dodatkowo. Samochód był w stanie idealnym i kosztował 5500$. Kolor czerwony.

tengu 18.11.2004 11:09

Trochę sporo ale na takie auto to bym się połasił :) :taktak:

(gdybym oczywiście miał tyle gotówki (ale coś mi się widzi że to Cobra nie była te chyba koło 15k stoją, albo jakość nie taka idealna - ale i tak wypas)

imola 18.11.2004 11:13

Cytat:

Napisany przez tengu
Nie z 89. Chylę czoła bo właśnie ten model (69) jeszcze w wersji Shelby Cobra GT 350 (takim jeźdxił Mc Queen) to najbardziej wypasiony wóz z wszystkich jakie widziałem :D

A co do skrzyni to w tych modelach z lat 86-92 montowano też automatyczne skrzynie biegów :(

Kabrioletem to chyba jeżdził Beluschi w K-9, tak zielonym. I ten kundel zawszony mu wyrwał lusterko ;)

Air 18.11.2004 11:14

Cytat:

Napisany przez tengu
Trochę sporo ale na takie auto to bym się połasił :) :taktak:

(gdybym oczywiście miał tyle gotówki (ale coś mi się widzi że to Cobra nie była te chyba koło 15k stoją, albo jakość nie taka idealna - ale i tak wypas)

Wtedy to byla niepowtażalna okazja. Wujek kolegi przywiózłby go jako miano pzresiedleńcze. Miałem wozik w ratach w ogóle spłacać ale jak usłyszałem jakie dodatkowe koszty mam ponieść to zwątpiłem.

tengu 18.11.2004 11:37

No te dodatkowe koszty i jeszcze ta fenomenalna dostępność części zamiennych ^_^

Tam to chyba też był ten stary kabriolet, a ja mówię o tym z lat 80tych. Chyba w Dempsey & Makepeace, ale nie jestem pewien :)

epol 18.11.2004 17:29

Boże spraw aby wygral w Totka :D

Maciej 18.11.2004 17:38

Cytat:

Napisany przez epol
Boże spraw aby wygral w Totka :D


:rotfl: :fiu:

shuma02 18.11.2004 18:25

Cytat:

Napisany przez Air
Samochód był w stanie idealnym i kosztował 5500$. Kolor czerwony.

Za $5500 to napewno to nie byl stan idealny. Dzisiaj za byle jakiego starszego mustanga trzeba dac minimum $5000. Najpopularniejszy jest rok '64 1/2. Nowy mustang, choc wyglada calkiem fajnie, to wciaz tylko Ford. Amerykanski Ford moim zdaniem nie jest nawet wart posta na tym forum.
Klasyka, stary ford, to jeszcze jest to, nowy to tylko bol glowy. Wszystko sie w tym psuje, wykonczenie wnetrza jest strasznie proste, i non-stop cos trzeba w nim wymieniac bo Ford co miesiac znajduje nowe usterki i trzeba sie walnac do dealera na mala naprawe. Czyli oprocz mocy silnika to nie ma w tym nic; a nawet ta moc to juz nic specjalnego. Taki mustang po lekkiej przerobce z V8 ma okolo 300-350 koni. Kolega ma starsza Toyote MR2 ktora ma okolo 320 koni i nie raz juz wygral pojedynek z Mustangiem Cobra.

Dziwi mnie ze Wam ta smiechu warta amerykanska technologia tak imponuje. Europa i Japonia doprowadzily swoje samochody to takiej perfekcji ze Ameryka juz niedlugo nie bedzie miala komu sprzedac swojego smiecia.

A tak na marginesie, to jedynym prawdziwie Amerykanskim samochodem dzisiaj jest juz tylko Toyota. Tylko Japonczycy skladaja swoje samochody od podstaw w Stanach. Nawet Ford, historia Amerykanskiej motoryzacji, sklada swoje graty w Kanadzie i Meksyku.

...oczywiscie moja wlasna opinia

tengu 19.11.2004 10:18

Ilość załączników: 2
Ja NIGDZIE nie napisałem, że podoba mi się ten najnowszy. Ale ten z lat 80tych nie był taki zły. Ten powyżej 94 to była kompletna porażka (usiłowanie unowocześnienia konstrukcji) :D, Ale rok 69 to były de beściaki:

1.Takim jeździłem

2. A to Cobra '69 :)

Air 23.12.2004 09:45

Cytat:

Napisany przez legion

Wczoraj widziałem to cudo na autostradzie przez chwilę.

Za***isty!! Czarny z chromowanymi dodatkami. Więcej nie zauważyłen ;)

MariuszV 23.12.2004 13:52

Te z lat osiemdziesiatych to byla porazka jak ktos wczesniej napisal wygladaly jak eskort FORD rozwazal nawet zaprzestanie produkcji mustangow, pozniej przyszedl model 94' na 30-sto lecie mustanga i okazal sie byc duzym sukcesem w 1999 przeszedl face lifting. A obecny model wydany jest z okacji 40-sto lecia rozpoczecia produkcji pierwszego mustanga w 1964 roku.

P.S. Zastanawiam sie nad kupnem takiego w wersji GT ale jeszcze nie wiem czy sie zdecyduje

tengu 23.12.2004 13:58

A oglądaliście filmiki z tej stronki - w jednym CORN FIELD chyba występuje sam Bullit - Steve Mc Queen :)

MariuszV: Wyglądały koszmarnie fakt. Ale fajnie się nimi jeździło - no i za te pieniądze to raczej nie narzekano na nie. Właśnie te po 1994 roku uważam za jeszcze większą porażkę (wygląd fakt ładniejszy ale ani dźwięk silnika, ani styl już nie taki sam). GT mówisz - minimum 26tys USD. Jakbym miał tyle kasy to chyba bym kupił (NSX jest ok 4 razy droższy :buu: )

MariuszV 23.12.2004 15:00

Ilość załączników: 1
No wlasnie jeszcz nie mam tyle kasy zeby go kupic ale do tego daze :D

Zastanawiam sie albo Mustang GT (model 2005) albo Acura TL (model 2004)

Tylko ze Acura jest drozsza od mustanga i wiadomo nie te osiagi ;) ale wyposazeniem bije go o glowe

MariuszV 23.12.2004 15:07

Ilość załączników: 1
I jeszcze wnetrze :)

Morris 23.12.2004 15:08

:) Qrde!
Jakoś wcześniej nie widziałem tego topica...
A jestem fanem tej marki już od pewnego czasu.
Piękne autka :serdusz:
I do tego ta cena nowego modelu... :fiu:
Eh... tylko pomarzyć u nas o takiej.
Już od miesiąca mam gotowy avatar z logo, ale chciałem go wrzucić dopiero na Nowy Rok - chyba jednak zrobię to już dzisiajpo powrocie do domu 8 )
Będzie na Wigilię...
To tyle o jednej z moich słabości ;)

legion 24.12.2004 09:29

@MariuszV ladne autko ale mustang to dopiero zabawa:) dla kierowcy niewiem jak nowy sie sprawoje :) ale mysle ze bedzie podobnie :)

MariuszV 26.12.2004 23:51

Ta Acura ma taka wade ze ma naped na przod :( :( mustang ciagnie na tyl,
"nawet 500KM jest nic nie warte jesli nie mozna ich przerzucic na tylnia os" :D:D

tengu 27.12.2004 10:04

Cytat:

Napisany przez MariuszV
Ta Acura ma taka wade ze ma naped na przod :( :( mustang ciagnie na tyl,
"nawet 500KM jest nic nie warte jesli nie mozna ich przerzucic na tylnia os" :D:D

Jak 90 % "japończyków" także i Acura ma napęd na przód. Napęd na tył jest lepszy jak się nim potrafisz posługiwać. Wchodzisz w poślizg kontrolowany i nie tracisz prędkości na wyjściu. Mustang to kawał porządnej maszyny ale chyba wydałbym jednak te 58k funtów na Jaguara XKR Coupe jakbym tyle miał:( (4,2l bi-turbo, 363KM, napęd na tył i ta "odrobina" luksusu :P ) [miałem ostatnio okazję obejrzeć XK-8 cabrio i się zakochałem w tej linii nadwozia]

M@X 27.12.2004 20:26

MariuszV : nie zgodze sie z Toba... Wiem ze naleze do mniejszosci, ale IMHO naped na przod bije na glowe naped tylny. Ladnie wysrubowane parametry zawieszenia, i jazda "przodem" to sama przyjemnosc ;-D.

MariuszV 27.12.2004 20:59

M@X.666 zgadza sie, wszystko dzis zalezy od elektroniki, jednak inaczej jezdzi sie autem z tylnim napedem inaczej z przednim a jeszcze inaczej 4x4. Ja mialem okazje jezdzic wszystkimi.
Moge powiedziec tyle ze najlepszy jest oczywiscie 4x4 wczoraj jezdzilem po zasniezonej drodze - poprostu bajka:D, tyl naped troszke trudniej sie jeszdzi w zimie (ale za to jakie rzeczy mozesz robic w zimie z napedem na tyl:D(w lecie z reszta tez jak masz duzo konikow pod maska jak np w Mustangu)) pozatym dobrze zimowki duuuzo pomagaja, a przedni naped to taki "dla wszystkich" w zimie napewno wygodniejszy niz tylni. To wszytko kwestia gustu i przyzwyczajenia. Tak samomozna by debatowac ktore silniki sa lepsze benzynowe czy diesel'a.

pozdrawiam

legion 27.12.2004 23:35

no naped na tylna os jest o wiele ciekawszy w extremalnej jezdzie a napet na przednia os o wiele bezpieczniejszy a na dwie osie naraz to juz nie da sie opisac :jeep:

tengu 29.12.2004 10:44

Napęd 4x4 zachowuje się różnie w różnych samochodach - w terenówkach jest nieodzowny - stały napęd na obie osie daje ostrą przewagę w terenie - ale i tak wążniejsze są zwisy. W zwykłych wózkach 4x4 napęd ten ma tylko zniwelować zarzucanie tyłem w aucie, które i tak ma napęd na tył przez większość jazdy (dlatego jest najczęściej włączane elektronicznie. Ma teżą swoje wady : większa masa = większe zużycie paliwa, silnik musi być odpowiednio mocne by ruszyć całą maszynerię (dwa wały, reduktor, dyfferencjały). Np. nie wiem kto buduje takie kurioza jak Panda 4x4 - takim autem i tak nie wykorzystasz potencjału napędu. A że 4x4 też możesz zarzucić tyłem to sam widziałem jak Toyota LAnd Cruiser kręciła bączka na oblodzonej drodze (trochę za szybko było na zakręcie :P ). A jak nauczysz się wykorzystywać słabości napędu na tył to da się też jeździć bezpiecznie w zimie. (No chyba że jest to Polonez :P ) aha sportowe bolidy z silnikiem umieszczonym centralnie też mają napęd na tył i wszystkie wady i zalety z tym związane (chociąż rozkład masy jest korzystniejszy)


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 05:47.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.