Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Audio/Stacjonarne nagrywarki i nośniki CD-R Audio (https://forum.cdrinfo.pl/f112/)
-   -   kasety audio na cd (https://forum.cdrinfo.pl/f112/kasety-audio-cd-50539/)

pawelek wwa 01.04.2005 19:28

kasety audio na cd

witam
jestem totalnym nowicjuszem i nie wiem jak przegrać kasety audio na cd?
pomocy ???

alt-f4 01.04.2005 19:33

Proponuję użyć Adobe Audition lub coś podobnego. Najpierw zgrać materiał na dysk w formacie WAVE, a potem to odszumić. Po odszumieniu można to nagrać na CD jako zwykłe audio lub przerobić to na mp3 i dopiero potem pozgrywać na CD.

Możesz też się posłużyć edytorem audio z pakietu NERO, on też oferuje odszumianie.

giero 01.04.2005 19:50

najpierw trzeba zgrać na twardziela i tu trzeba uważać na przesterowanie czyli trzeba odpowiednio dobrać głośność wejściową na karcie dźwiękowej z poziomem głośności wyjściowej odtwarzacza w tym przypadku magnetofonu.Do zgrywania można użyć Adobe audition ,cool edit itp.
Jednak do obróbki radziłbym użyć WaveLaba firmy steinberg można w nim poprzez wtyczki zrobić prawie wszystko.

pawelek wwa 01.04.2005 19:53

czym moge zrać na dysk (coś dostępnego z sieci)?

eryk 12.04.2005 17:48

możesz uzyc dowolnego programu do edycji dźwięku.

Piotr Krawczyk 12.04.2005 21:54

Witam

Możesz użyć np prg z pakietu Nero

Pozdrawiam

ro29 15.04.2005 12:16

Witam !
Przepraszam, żę wejdę do dyskusji ze swoimi pytaniami, ale zauważyłem ten temat i fakt, że zabierają głos osoby znające się na tym zagadnieniu, więc liczę na to, że i ja uzyskam jakieś rady.
Otóż temat nagrywania kaset na CD, kiedyś mnie już trochę zainteresował (a bardziej kogoś z mojej rodziny !), ale nie miałem wtedy nagrywarki, więc sobie to odpuściłem. Teraz ją mam i skoro jest okazja coś się dowiedzieć, to miałbym do specjalistów dwa pytania w tym zagadnieniu.
1. Czy mógłbym podawać sygnał z magnetofonu z gniazda słuchawkowego ( nie mam sprzętu z wyjściem line out) ?