Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Uwaga!!!! Czy Tpsa Oddała Ci Już Kasę???? (https://forum.cdrinfo.pl/f5/uwaga-czy-tpsa-oddala-ci-juz-kase-51953/)

yo11 06.05.2005 20:09

Uwaga!!!! Czy Tpsa Oddała Ci Już Kasę????
 
NIE WIEM CZY DOTRĘ DO WSZYSTKICH, ALE MOŻE Z WASZĄ POMOCĄ DA SIĘ TO ZROBIĆ. GDZIE TYLKO MOŻECIE ZOZSYŁAJCIE TEN LINK!!! JA RANO ZŁOŻYŁEM REKLAMACJĘ I NAWET NIC NIE PYTALI SIĘ, TYLKO POWIEDZIELI ŻE PRZY NASTĘPNYM RACHUNKU ODLICZĄ I PRZYŚLĄ FAKTURĘ KORYGUJĄCĄ.
POZ YO11

http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/...nomia_a_9.html

Jak macie znajomych, którzy mają internet z TPSA to poinformujcie ich o tym, a oni innych. Wystarczy zadzwonić na 93-93 i zgłosić reklamację.
Neostrada - zwrot VAT za marzec
Pakiety (zwykły modem) zwrot VAT za marzec i kwiecień
:bicz:

nowak 06.05.2005 20:40

reklamacja
 
Właśnie złożyłem reklamacje, łaskawie rozpatrzą ja w terminie 14 dni.

yo11 06.05.2005 20:44

Mi powiedzieli, że za 14 dni dostanę fakturę korygującą a przy czerwcowym r-ku zwrot kasy!!!

:bicz: TPSA

Edwardo 07.05.2005 10:35

dobrze wiedziec ze takie cos isntieje...


zaraz pisze podanie do swojego providera zawszonego...
on jeszcze zadnej info o podwyzce nie przyslal, nawet meilem.
ciekawe czy uzna reklamacje czy nie...
a jak nie, to co? sadzic sie? hehe...

Y@nkee_PL 07.05.2005 23:30

nie wiem czemu to na śmietniku wylądawało, ale przenosze na Offa ;)

walczcie o swoje :D

Loczek 07.05.2005 23:32

Chlopaki macie jakis wzor podania czy piszecie takie z glowy ?

Czy moze wystarczy zadzwonic na blekitna linie ?

rosol 07.05.2005 23:36

Wystarczy zadzwonic na 9393 czy pisac podanie ?

Loczek 07.05.2005 23:45

Cytat:

Napisany przez Edwardo
dobrze wiedziec ze takie cos isntieje...


zaraz pisze podanie do swojego providera zawszonego...
on jeszcze zadnej info o podwyzce nie przyslal, nawet meilem.
ciekawe czy uzna reklamacje czy nie...
a jak nie, to co? sadzic sie? hehe...

Pokaz mu ten artykul. Pokaz mu tez podstawe prawna, ktorej nie dochowal. Powinien uznac. A jak nie to do rzecznika praw konsumenta. A on juz powienien wiedziec co zrobic.

adbok 08.05.2005 00:47

jutro zglaszam:)
EDIT: dzis :) hihih

matteo 08.05.2005 01:08

Czy SDI też się mieści w tych łapkach? ;)
Skubana TP ...

legion 08.05.2005 11:24

ja powalczylem i udalo mi sie rozwiazac umowe choc trwalo to do teraz praktycznie a ile nerwow stracilem i jeszcze opierniczylem nie potrzebnie strajkujacych w tpsie biedny pracownikow ktorych zwalniaja i dobrze robia bo zaduzo ich tam pracuje a zwlaszcza w blue syfie :)

MacGyver 08.05.2005 11:31

Cytat:

Napisany przez matteo
Czy SDI też się mieści w tych łapkach? ;)
Skubana TP ...

ooo @matteo, dalej na SDI ;)
Ale też jestem ciekaw czy to się też tyczy SDI, bo w sumie info o tej podwyżce dostałem ale niewiem kiedy (musze poszukać tego świstka ;p )

matteo 08.05.2005 12:09

MacGyver >>> Nie mów mi już o tym SDI i całej TP ... heh, mam ich dość.
Na szczęście jedank ruszyło się wreszcie z Aster i już bliżej, niż dalej :)

Może jedyny ich mankament to przymus płacenia 173,99 zł (tv + net) za 768/128,
w końcu nie ma to jak ip z klasy publicznej - zresztą za tą kasę w TP nie dostane
takiego łącza i to w dodatku bez jakichkolwiek limitów ;)



BTW: Niech mi ktoś powie jak to jest w przypadku SDI, to zaczne straszyć TP :D

woitas 08.05.2005 15:21

dzięki. jutro lecę do telepunktu składać reklamację.
wsoją drogągnojki sami mogliby się przyznać do błędu i go zwrócić... ale to tpsa, więc co ja wymagam.

michal_zb 08.05.2005 16:12

najlepsze jest w tym to, że TePsa się nie wypiera tylko 'płaci' każdemu... :)

demek 08.05.2005 16:55

u mnie w miescie z rachunkiem juz w styczniu pisali ze bedzie vat 22% wiec u mnie reklamacja w gre nie wchodzi:)

woitas 08.05.2005 17:15

przeczytaj dokładnie, co tam pisze :czytaj:

demek 08.05.2005 17:23

"Od 1 marca usługi dostępu do Internetu dla klientów indywidualnych są obciążone 22-proc. stawką VAT i przez to droższe. Zgodnie z prawem telekomunikacyjnym operator o każdej podwyżce musi poinformować klienta na piśmie z miesięcznym wyprzedzeniem." - poinformowali

"TP swoich klientów o podwyżce ceny Neostrady od 1 marca powiadomiła w połowie marca. W piśmie podpisanym przez dyrektor Kornelię Mathea nie ma jednak wymaganej prawem (art. 61 ustęp 6 ustawy - Prawo telekomunikacyjne) informacji, że klient w związku z podwyżką może zrezygnować z usługi, a dostawca nie ma prawa domagać się od niego odszkodowania. W ocenie prawników, z którymi rozmawialiśmy, pismo podpisane przez panią Mathea nie spełnia wymogów ustawowych." - tez pisalo czarno na bialym

takze nie mam sie o co upominac....

woitas 08.05.2005 18:50

[...] W piśmie podpisanym przez dyrektor Kornelię Mathea nie ma jednak wymaganej prawem (art. 61 ustęp 6 ustawy - Prawo telekomunikacyjne) informacji, że klient w związku z podwyżką może zrezygnować z usługi, a dostawca nie ma prawa domagać się od niego odszkodowania.[...]

demek 08.05.2005 19:36

a co wkleilem ? LOL chyba jsno napisalem ze bylo jedno i drugie wiec nie moge nic zrobic - a druga sprawa czy wogole chce :)

adbok 08.05.2005 21:09

:)wlasnie dzwonilem do tp za 14-30dni bede mial fakture korygujaca

epol 08.05.2005 22:04

A jak sie ma sprawa w Netii? Rodzina ma Neo24 :)

Ricki 11.05.2005 18:13

Właśnie mi uznali zwrot vat'u za marzec, a za kwiećień nie chcą. Szkoda ale i tak dostane 30 pare zł.

Smartek 11.05.2005 18:37

Cytat:

Napisany przez Ricki
Właśnie mi uznali zwrot vat'u za marzec, a za kwiećień nie chcą. Szkoda ale i tak dostane 30 pare zł.

jak biora za darmo to brac :-) - jak ze wszystkim zreszta..
pozdro ;)

adbok 14.05.2005 21:13

"Zwrócą VAT, ale nie wszystkim

Internauci - ale nie wszyscy ***8211; będą mogli odzyskać od Telekomunikacji Polskiej podatek VAT naliczony za marzec i kwiecień.

Powód: błędy proceduralne popełnione przez firmę. TP SA dopuszcza zwrot pieniędzy, robi jednak ważne zastrzeżenie. Z reklamacji nie będą mogli skorzystać użytkownicy, którzy zakupili Neostradę w promocji. Problem polega na tym, że skorzystała z niej większość użytkowników.

Od 1 marca usługi internetowe zostały objęte 22% stawką podatkową. Zgodnie z obowiązującymi przepisami użytkownicy internetu powinni zostać poinformowani przez operatorów telekomunikacyjnych przynajmniej miesiąc wcześniej o planowanej podwyżce.

Ponadto informacja powinna zawierać punkt mówiący o możliwości rezygnacji z usługi, w razie gdyby odbiorca nie akceptował podwyżki. Największy dostawca internetu w kraju ***8211; Telekomunikacja Polska ***8211; powiadomił o podniesieniu stawek VAT dopiero w marcu. W zawiadomieniu nie pojawiła się informacja o możliwości rezygnacji z usługi. To właśnie daje prawo starania się przez odbiorców internetu o zwrot podatku za marzec i kwiecień.

TP SA bierze taką ewentualność pod uwagę. ***8211; Klienci Neostrady mogą zgłaszać reklamacje. Jeżeli reklamacja będzie zawierała przekonujące uzasadnienie, zostanie rozpatrzona z pełną powagą ***8211; obiecuje Barbara Górska, rzeczniczka prasowa TP SA. Zaraz jednak zastrzega, że reklamacji nie będą mogli zgłaszać klienci, którzy mają podpisaną umowę promocyjną.

***8211; W przypadku promocji sprzedaliśmy klientowi naszą usługę na promocyjnych zasadach. To jest coś za coś. Ktoś kupił taniej w zamian za zobowiązanie do korzystania z usług przez przynajmniej 12 miesięcy. Użytkownik nie ma możliwości rezygnacji z powodu podniesienia ceny VAT-u przez parlament ***8211; mówi Górska. "

http://wiadomosci.wp.pl/kat,18371,wi...FPf%2BkVTIzr43

woitas 18.05.2005 06:09

ma ktoś z was screena, albo kopię strony z rzeczpospolitej, bo tekst jest dostępny za opłatą :|

nowak 19.05.2005 21:23

rekalamcja neostrady- zachęta
 
Zachęcam kazdego, kto jeszcze nie reklamował rachunków za neostradę 128. Osobiście reklamowałem rachunek za marzec, w zwiazku z niedotrzymaniem terminu powiadomienia o wprowadzeniu vat-u, odpowiedź brzmiała, ustosunkują sie w ciągu 2 tygodni, ale moja reklamacja wpłynęła po terminie i nie gwarantją pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Dzisiaj otrzymałem list uznający moją reklamację nie tylko za marzec ale i za kwiecień, łącznie prawie 26 PLN. Zachęcam wszystkich niedowiarków reklamujcie, a kasa będzie wasza. Skoro sami nie przyznają się do winy, to trzeba zmusić ich do pzryznania się winy. Powodzenia.

cyki 19.05.2005 23:52

A trzeba się przejść do telepunktu czy wystarczy zadzwonić na partyline?

Yarozelsky 19.05.2005 23:57

Cytat:

Napisany przez cyki
A trzeba się przejść do telepunktu czy wystarczy zadzwonić na partyline?

wystarczy partline/dzial reklamacje[czy jakos tak]

woitas 20.05.2005 00:09

jutro składam reklamację tutaj i w formie pisemnej w telepunkcie


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 17:21.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.