![]() |
Zablokowany telefon
Mam problem z telefonem córy. Ma od jakiegoś czasu kartę pop, kupiłem jej kartę doładowującą i nie mogę zadzwonić pod numer *111 lub *500 pisze na telefonie ***8222;Niewłaściwy numer telefonu***8221; jak do niej dzwonie to włancza się poczta głosowa. A jak dzwonie z jej telefonu na inny pisze ***8222;Uwaga:Aktywny przekaz połączeń***8221; Chciałem anulować wszystkie przekazy w telefonie, ale pisze mi ***8222;Zapytanie niekompletne***8221; Pomyślałem by wrócić do ustawień fabrycznych, ale żąda mi jakiegoś kodu. Co mam z tym zrobić? Mam kabel do komputera , może za pomocą niego i jakiegoś programu to odblokować . Telefon ten to Nokia 3510i
|
kod jak w wiekszsci nokii 12345, ale zawsze powinno byc napisane przekazywanie polaczen aktywne. Ja mam w ERA i mam przekazy właczono.
|
Ja tez mam w erze i mam nokie 6610i i nie moge wylaczyc tych przekazow (chyab nie przekazuje) bo wlasnie pisze zapytanie nie kompletne. :ysz:
|
@mikas, sprawdź kartę na innym fonie.
Tak jak thomascamel pisze, przekazy nie mają nic do rzeczy, u mnie też zawsze aktywne, a wyłączyć się nie da (usługa sieciowa). :P |
przekazy oznaczaja wlaczona usluge "Kto tam?", wlaczona poczte glosowa lub przekierowanie
|
Ale coś jest i tak źle bo nie mogę nabić konta na telefonie. Nie da się zadzwonić pod numer *111 *500 . Z innego telefonu się da zadzwonić ale i tak pisze "Uwaga:aktywny przekaz połączeń" Wpisałem kod 12345 i przywróciłem ustawienia fabryczne , ale dalej jest to samo.
|
Przypuszczam, że telefon walnięty, no chyba że z inną kartą działa, to już nie wiem... :podbite:
|
Cytat:
|
mysle ze nic nie da. Rozmawiałem właśnie z kumplem co ma pop'a, miał identycznie. pszedł do salnu doładowali mu z karty i pozniej nie bylo problemow.
|
Dzisiaj rozmawiałem z gościem, który naprawia telefony i powiedział, że to wina epromu i musi wymienić oprogramowanie. Czy ja mogę zrobić to sam zwykłym kablem mbus/fbus?
|
Mam rozumiec, ze obojetnie jaka karte wlozysz do tego fonu to nie da sie na niego i z niego zadzwonic? A karta corki w innym telefonie dziala normalnie?
Sprawdz czy w ustawieniach nie masz przypadkiem zaznacoznej opcji "ukryj numer" czy jakos tak. Zwyklym kabelkiem nie zrobisz tego. I wydaje mi sie, ze to nie wina oprogramowania w telefonie jesli zasieg jest. |
Cytat:
|
"ukryj numer" - jest gdzies w ustawieniach połaczen - moze byc jako "wysyłam swoj ID" - lub jeszcze podobnie - ma byc Ustawia to siec. Jedynie w Plus GSM chyba to działa
----------------------------------- edit: zreszta nie ma znaczenia, jak przywrociłeś ustawienia to i to sie wyzerwało a z innych kart da sie dodzwonic na *500 ??? |
nokia 3510i nie jest juz warta majątek dlatego duzo nie stracisz ja wyrzucisz go do kosza ale marna to pociecha :(
|
Cytat:
|
a nie mzoez ztyej karty wlozyc do innego telefonu i zadzwonic na *111? bo jesli to ejst jedyny problem ze nie da sie zaladowac konta....
a przekazami chyba nie amsz co sie pzrejmowac, bo od kad pamietam u ojca na kazdej nokii tak pisalo,a nic zlego sie nie dzialo:) |
@mikas, a działają na tym fonie numery alarmowe?
Sprawdź z kartą i bez. ;) |
@Stef wkładałem kartę do innego telefonu i się da zadzwonić.
@joujoujou nie działają |
Cytat:
|
Przekierowania
Koledzy witam, nie róbcie sobie żadnych wyrzutów a tym bardziej kosztów ze zmianą ustawień E-Promu i Bóg wie gdzie jeszcze, to nie wina telefonów lub ich ustawień indywidualnych lecz i wyłącznie OPERATORA SIECI.
U nich jest ta opcja aktywowana i takie meldunki w telefonie jak: przekierowanie aktywne lub tp oraz KTO TAM to jest tylko i wyłącznie sprawa aktywowania tych działań przez Operatora. Dowiadywałem się już przeszło 6 miesięcy temu i takie właśnie niechętne wyjaśnienia otrzymałem od nich. Nic na to nie poradzicie i nie usuniecie tego nigdy, chyba że zrobicie wiję u Operatora o deaktywowanie tego draństwa. Wprawdzie to nie rzutuje na pracę telefonu i jego połączeń wych/przych i można z tym żyć. Zyczę miłego dnia i służę w razie potrzeby pomocą. piszcie na maila : diacom1@wp.pl Diacom1 |
Cytat:
|
Witaj Kolego, ponowne wgranie softu lub ustawień dostępowych do telefonu nic nie zmieni. Przecież po zmianie i tak musisz się zalogować do sieci operatora a ten znowu będzie na swoich ustawieniach. Nie martw się tymi komunikatami, to nie rzutuje na pracę telefonu (przekierowania) tylko to że jest wk...ce. Tego się nie pozbędziesz. Ja kiedyś jak to miałem dziennie deaktywowałem różne opcje w telefonie i tylko pomagało doraźnie (w tym sensie że w danej chwili tego nie pokazywało aż do momentu sygnału przychodzącej rozmowy). Pozdrawiam wszystkich. diacom1
|
Cytat:
|
Cytat:
|
Może nie tyle "nie potrafi" co nie może, ale obawiam się, że to może być problem z HW, nie SW. :(
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 20:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.