Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Homebrew (https://forum.cdrinfo.pl/f106/)
-   -   Save'y na Pendrive (https://forum.cdrinfo.pl/f106/savey-pendrive-72736/)

TAGBA 24.07.2007 10:18

Save'y na Pendrive
 
Czy jest może możliwość sejwowania gry od razu na pendrive i potem odpalanie tego sejva z niego omijając MemoryCard?

Berion 24.07.2007 18:13

Jest, od niedawna. Wygl***261;da to tak:

Gry uruchamiasz z emulatora modu***322;u MCSIO, a na pendrive'ie lub hdd musisz mie***263; w root obraz karty pami***281;ci (max 3.99GB).

Je***347;li u***380;ywasz SM i uruchamiasz program z p***322;yty lub masz modchip z funkcj***261; Sleep to gr***281; trzeba z***322;***261;czy***263; z emu, inaczej nap***281;d nie wykryje kolejnej p***322;yty.

TAGBA 25.07.2007 08:12

Czyli trochę zabawy jest myślałem że jakiś elf wystarczy.

A czy mógł byś opisać wszystko bardziej precyzyjnie co i jak trzeba zrobić aby można było odpalić sevy z PD.

Berion 25.07.2007 17:22

Za tydzie***324;/dwa b***281;dzie tutorial. W tej chwili FFG przygotowuje idiotoodporne GUI (sam emulator to modu***322;!). Za***347; obrazy karty b***281;d***261; w downloadzie (czyste, niesformatowane karty 8MB i 128MB), ***380;eby przeci***281;tny Kowalski nie mia***322; z nim problemu.

To jest bardzo ciekawy temat, coraz popularniejszy (tym bardziej, ***380;e memorki oryg. to chyba tylko u ***347;wi***281;tego miko***322;aja teraz...) i na pewno mamy go w planach.

Obecnie siedz***281; nad bardzo obszernym FAQ o PS2 (ten obecny jest n***281;dzny he he) i PSX, ponadto cheatowanie w grach, kt***243;re wisi nade mn***261; od chyba czterech miesi***281;cy.

ffgriever 26.07.2007 17:01

W zasadzie idiotoodporny gui ju***380; istnieje. Stworzy***322; go polo35 (@psx-scene.com). Tylko dlatego mam zamiar stworzy***263; nowy (i raczej nie gui, nie ma sensu powtarza***263; roboty, kt***243;ra ju***380; zosta***322;a zrobiona... raczej launcher), poniewa***380; mam ju***380; uko***324;czon***261; nowsz***261; wersj***281; emulatora (znaaacznie szybsz***261;, w niekt***243;rych przypadkach nawet cztery razy, od obecnej - ma to szczeg***243;lne znaczenie dla ludzi trzymaj***261;cych karty pami***281;ci na wolniejszych urz***261;dzeniach usb). Koniec, ko***324;c***243;w pewnie trafi ten modu***322; tak***380;e do gui od polo, ale chwilowo nie daje znaku ***380;ycia... a bez jakiego***347; (cho***263;by) auto launchera przeci***281;tny u***380;ytkownik sobie nie poradzi (tak, wiem... ale takie s***261; realia).

Desden 28.07.2007 09:24

Mi***322;o s***322;ysze***263; zawzi***281;t***261; walk***281;, a raczej jej kontynuacje nad rozwijaniem tego projektu ;)

ps. nie mysla***322;es zostac u nas na stale?:D

ffgriever 28.07.2007 11:21

Cytat:

Napisany przez Desden (Post 814144)
Miło słyszeć zawziętą walkę, a raczej jej kontynuacje nad rozwijaniem tego projektu ;)

Wczorajszych kilka wieczornych godzin można nazwać "walką". Już miałem wypuścić tą nową wersję, ale postanowiłem przetestować jeszcze jedną grę - GOW2. No i okazało się, że nie chce w ogóle saveować. To udało się naprwić, ale pozostał jeszcze jeden problem. Nie występuje on za każdym razem, ale się przytrafia co kilka prób. Mianowicie, nie mogę czasami stworzyć nowego save'a na karcie, na której wcześniej nie istniały dane GOW2. I nie chodzi tutaj tylko o niemożność ich utworzenia... obraz karty po takiej operacji zostaje uszkodzony i bez odrobiny wiedzy na temat struktury systemu plików na karcie pamięci nie jest możliwe przywrócenie jej do używalności. Z takim bugiem, oczywiście nie mogłem puścić tej wersji do ludzi (można zabronić używania z GOW2, ale nie mam pewności, że jest to jedyna gra powodująca wystąpienie tego problemu). Mam na to fixa, ale spowalnia on znacznie zapis (choć wciąż jest szybszy od poprzedniej wersji). Nawiasem mówiąc, po raz pierwszy spotkałem grę z własnym systemem kontroli poprawności zapisu. GOW2 cały czas w trakcie zapisu sprawdza poprawność zapisanych danych (sprawdza nawet, czy wymazywanie było poprawne!). Zwykle zajmuje się tym sam mcman (i wtedy nie ma żadnego problemu) a nie program gry. Oczywiście myślałem o rozwiązaniu banalnym... ustawić tryb fast na domyślny i dodać przełącznik "safe", który uruchomiłby emulator w wolniejszym, ale bezpieczniejszym (i w pełni zgodnym z gow2) trybie... Tylko, że to jest jedynie półśrodek. W każdym bądź razie postaram się ten błąd wyeliminować bez zmniejszania prędkości zapisu.

BTW. Sam emulator (po dodatkowych poprawkach) jest nawet 5 razy szybszy od poprzedniej wersji a przy zastosowaniu odpowiednio sformatowanego obrazu karty pamięci, pozwala osiągnąć dalszy dwukrotny wzrost wydajności (a więc razem nawet 10x szybciej... niektóre savy tworzą się kilka razy szybciej na usb jak na mc i zajmują poniżej dwóch sekund... a na hdd ciężko zmierzyć, bo jest to błyskawiczne).

Cytat:

ps. nie myslałes zostac u nas na stale?:D
Skoro w końcu aktywowałem to konto (wcześniej było na onet a tam od was nie dochodzą chyba maile aktywacyjne), pewnie będę tutaj wpadał (przynajmniej ten dział odwiedzić).

TAGBA 28.07.2007 13:27

Mam nadzieję, że niedługo wrzucisz ten programik bo 8Mb kart to mnie już denerwuje bo co rusz muszę usuwać jakiegoś seva.

ffgriever 28.07.2007 13:58

Mo***380;esz skorzysta***263; z obecnej wersji emu (0.61), lub z gui od polo (1.07, oparty w***322;a***347;nie na emulatorze 0.61). S***261; po prostu du***380;o wolniejsze (i nieco mniej kompatybilne od mojej wersji... zu***380;ywaj***261; nieco wi***281;cej pami***281;ci), ale je***347;li problem dla ciebie stanowi sam rozmiar kart, a nie pr***281;dko***347;***263; zapisu to z pewno***347;ci***261; jest to dobre rozwi***261;zanie (tylko u***380;yj jakiego***347; szybkiego pendrive'a lub dysku usb, bo inaczej savy b***281;d***261; si***281; tworzy***322;y bardzo d***322;ugo).

TAGBA 28.07.2007 15:15

A mógł byś wrzucić te wszystkie programiki w jeną paczkę i zapodać.

Berion 28.07.2007 15:40

http://psx-scene.com/forums/index.php?styleid=44

TAGBA 28.07.2007 16:48

Nie wiem co jest ale nie mogę tego znaleźć.

Berion 28.07.2007 21:07

No to c***243;***380;, w takim razie b***281;dziesz musia***322; poczeka***263; na tutorial :D

TAGBA 28.07.2007 22:27

No cóż na to wygląda :D

ffgriever 01.08.2007 10:53

Chce ktoś pobawić się w testera? Mam już prawie gotową (zasadnicza część jest na 100%) nowego emu. Działa w odpowiednich warunkach nawet 10-12 razy szybciej od poprzedniej wersji. Działa zarówno z hdd jak i mass. Nie ma już problemów z gow2 (i żadnych innych) - tworzy sobie dodatkowy bufor, jeśli stworzyć go nie może, to stosuje alternatywną metodę, jeśli i to zawiedzie to wyłącza część modyfikacji, umożliwiając bezpieczny zapis (pełna automatyka, chociaż można odpowiednie modyfikacje załączać/wyłączać poprzez użycie odpowiednich parametrów). Oszczędzę tutaj szczegółów technicznych (i tak raczej nikogo to nie zainteresuje).

Oczywiście przyda się umiejętność obsługi ps2linka lub znajomość hexedytorów. Autolaunchera jeszcze nie pisałem (zajmę się tym, gdy wszystko będzie już gotowe). Powinien jednak działać autolauncher do mojego launchera do emulatora ( :wow: ) z poprzedniej wersji (napisany bodajże przez user112) - działał on tak: kładziesz mój launcher z emulatorem oraz autolauncher w jednym katalogu na usb i odpalasz autolauncher, on odpala mój launcher (przekazując odpowiednie parametry za was) a mój launcher odpala emulator i grę. Obsługuje on jednak tylko urządzenia usb i nie można zmienić katalogu, w którym są obrazy kart (szuka bezpośrednio na mass: )

Nie są jeszcze zaimplementowane sceMCReadFast i sceMCWriteFast. W formie takiej jak zaproponował romz, zawieszają się przy wywołaniu (no, ale przepisałem połowę emulatora na nowo, więc nie ma się co dziwić). Będę się dzisiaj nimi zajmował i postaram się dopasować do nowych funkcji zapisu/odczytu/wymazywania. Jaki ma to wpływ? Prawie żaden. Nie zadziała Resident Evil Outbreak (to na razie jedyna gra, o której wiem, że korzysta z tych dwóch funkcji).

Berion 01.08.2007 12:13

Cytat:

Napisany przez ffgriever (Post 815857)
[...] Oszczędzę tutaj szczegółów technicznych (i tak raczej nikogo to nie zainteresuje). [...]

Mnie tam interesuje :]

Cytat:

[...] Oczywiście przyda się umiejętność obsługi ps2linka lub znajomość hexedytorów [...]
W jakim sensie hexedytorów? Przecież modułu ot tak sobie nie da się zrobić "auto-elfa", że się tak wyrażę, a jakoś nic innego mi nie przychodzi do głowy.

W każdym razie nie mam NA, więc mogę to odpalić jedynie z launchera.

Cytat:

[...] kładziesz mój launcher z emulatorem oraz autolauncher w jednym katalogu na usb i odpalasz autolauncher, on odpala mój launcher (przekazując odpowiednie parametry za was) a mój launcher odpala emulator i grę. [...]
Ghem... bo się zgubie :D...

launcher by ffg (ten nad którym pracujesz) -> launcher by romz (ten co kiedyś zarzuciłeś na k.pl?) -> gra.

Moduł ofkoz ten nowy Twój.

Dobrze myślę?

Mogę potestować.

ffgriever 01.08.2007 13:22

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 815894)
Mnie tam interesuje :]

To by***322; wybieg. Prawda jest taka, ***380;e nie chcia***322;o mi si***281; opisywa***263; ;) . Tekst posta, wyja***347;niaj***261;cy co, jak i gdzie zmieni***322;em mam gotowy.... ale po angielsku :P (przygotowanie do wydania nowej wersji oficjalnie, co pewnie nast***261;pi jutro - je***347;li zd***261;***380;***281; si***281; upora***263; z tymi dwiema funkcjami).

Cytat:

W jakim sensie hexedytor***243;w? Przecie***380; modu***322;u ot tak sobie nie da si***281; zrobi***263; "auto-elfa", ***380;e si***281; tak wyra***380;***281;, a jako***347; nic innego mi nie przychodzi do g***322;owy.
Mo***380;na zmieni***263; kilka pierd***243;***322; domy***347;lnych w moim launcherze... i wtedy odpali dan***261; gr***281; z emu bez ***380;adnych dodatkowych launcher***243;w czy ps2linka.

Cytat:

W ka***380;dym razie nie mam NA, wi***281;c mog***281; to odpali***263; jedynie z launchera.
BTW. Radshell te***380; si***281; nadaje i nie trzeba mie***263; NA.

Cytat:

Ghem... bo si***281; zgubie :D...

launcher by ffg (ten nad kt***243;rym pracujesz) -> launcher by romz (ten co kiedy***347; zarzuci***322;e***347; na k.pl?) -> gra.
W tym co opisa***322;em wygl***261;da to tak:

autolauncher by user112 -> launcher by ffg - > emulator, gra (tak, odpalane razem przez launcher, a nie emu->gra).

Emluator oczywi***347;cie w nowej (mojej) wersji (ale o to nie trzeba si***281; martwi***263;, bo wszystko z***322;o***380;y***322;em w jeden plik).
Cytat:

Mog***281; potestowa***263;.
Pode***347;l***281; mailem wraz z kr***243;tk***261; instrukcj***261;.

TAGBA 01.08.2007 15:29

Ja też bym poprosił do przetestowania!

ffgriever 01.08.2007 16:34

Cytat:

Napisany przez TAGBA (Post 815957)
Ja też bym poprosił do przetestowania!

Daj mi na priva maila, to podeślę (to taki półpublic beta, więc nie daję ogólnodostępnego). Przed chwilą wysłałem maila berionowi, jak wrócę to podeślę tobie kopię (jakieś ~800kB + tekst).

Berion 01.08.2007 22:09

Jak zapewne si***281; domy***347;lasz skorzysta***322;em z trzeciej opcji czyli r***281;cznej edycji :D (nie lubi***281; przechodzi***263; po drodze przez programy, kt***243;rych dzia***322;ania nie znam).

Zaczn***281; mo***380;e od tego, ***380;e dzi***347; moja PS2 odm***243;wi***322;a pos***322;usze***324;stwa i musia***322;em j***261; rozebra***263;. Przeczy***347;ci***322;em oko i nala***322;em troch***281; oleju maszynowego. Efekt jest taki, ***380;e zacz***281;***322;a wczytywa***263; p***322;yty, ale ze spoooooorym op***243;***378;nieniem (po boot-cie jest ju***380; ok - gry nie "rw***261;").

Na razie skorzysta***322;em wy***322;***261;cznie z tej nowszej, "r***281;cznej" wersji, gdzie dla ka***380;dej gry edytowa***322;em ***347;cie***380;ki. GUI odpala***322;em z DEV1, przez ulelfa 4.11 (przez ulelfa dlatego, ***380;e wiem kiedy p***322;yta przejdzie weryfikacj***281; i wtedy odpalam emu, b***281;d***261;c tym samym pewien, ***380;e p***322;yta ju***380; jest "gotowa do akcji" ;]). U***380;y***322;em 16MB memorki z jej konfigiem do***322;***261;czonym w paczce (MC0 org., MC1 vmc). Pendrive to Kingstone DTI 1GB USB2.0 na FAT32. Mog***281; poda***263; wersje modu***322;***243;w w biosie je***347;li to ma znaczenie, ale to dopiero jutro.

Niestety wszystkie gry si***281; wysypuj***261;. Poni***380;ej szczeg***243;***322;y:


Gran Turismo 3 A-Spec [PAL]
2xGRN - Wiesza si***281; po screenie z licencj***261;.
  • SCES_502.94
  • IOPRP224.IMG

Gran Turismo Concept TG02 [PAL]
j.w
  • SCES_508.58
  • IOPRP252.IMG

Jak & Daxter 3 [PAL]
j.w
  • SCES_524.60
  • \DRIVERS\IOPRP271.IMG

Tenchu Wrath of Heaven [PAL]
1xWHT (***347;cie***380;ka do modu***322;u na bank dobra!)
  • SCES_506.79
  • IOPRP255.IMG

Shadow of The Colossus [NTSC/U]
2xGRN - wiesza si***281; po wybraniu karty pami***281;ci (tej na Mass:/ ofkoz), a konkretnie przy zapisie (check przechodzi pomy***347;lnie).
  • SCUS_974.72
  • IOPRP300.IMG


Na razie tyle. Na powa***380;ne testy wezm***281; si***281; jutro. Sorry, ***380;e to tak po ***322;ebkach.

ffgriever 01.08.2007 22:45

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 816090)
Jak zapewne się domyślasz skorzystałem z trzeciej opcji czyli ręcznej edycji :D (nie lubię przechodzić po drodze przez programy, których działania nie znam).

To akurat nie ma znaczenia, bo i tak nie masz pełnej kontroli (potrzebna linia komend, wtedy można zmienić kilka opcji i sprawdzić, czy pójdzie).

Cytat:

Zacznę może od tego, że dziś moja PS2 odmówiła posłuszeństwa i musiałem ją rozebrać. Przeczyściłem oko i nalałem trochę oleju maszynowego. Efekt jest taki, że zaczęła wczytywać płyty, ale ze spoooooorym opóźnieniem (po boot-cie jest już ok - gry nie "rwą").
Współczuję :(

Cytat:

Na razie skorzystałem wyłącznie z tej nowszej, "ręcznej" wersji, gdzie dla każdej gry edytowałem ścieżki. GUI odpalałem z DEV1, przez ulelfa 4.11 (przez ulelfa dlatego, że wiem kiedy płyta przejdzie weryfikację i wtedy odpalam emu, będąc tym samym pewien, że płyta już jest "gotowa do akcji" ;]). Użyłem 16MB memorki z jej konfigiem dołączonym w paczce (MC0 org., MC1 vmc). Pendrive to Kingstone DTI 1GB USB2.0 na FAT32. Mogę podać wersje modułów w biosie jeśli to ma znaczenie, ale to dopiero jutro.
Dalsze szczegóły nie są konieczne. Jeśli działa w ule to i zadziała tutaj.

Cytat:

Niestety wszystkie gry się wysypują. Poniżej szczegóły:
Szkoda, części z nich nie sprawdzałem.


Cytat:

Gran Turismo 3 A-Spec [PAL]
2xGRN - Wiesza się po screenie z licencją.
  • SCES_502.94
  • IOPRP224.IMG

Nie sprawdzałem tego, bo nie mam. Ta gra przypadkiem nie wykorzystuje USB do własnych celów? Wtedy może powstać konflikt (i potrzebny będzie patch).

Cytat:

Gran Turismo Concept TG02 [PAL]
j.w
  • SCES_508.58
  • IOPRP252.IMG

Jak wyżej. Postaram się zdobyć od jakiegoś znajomego lub z "innych źródeł" do testu.

Cytat:

Jak & Daxter 3 [PAL]
j.w
  • SCES_524.60
  • \DRIVERS\IOPRP271.IMG

W co ty grasz? :)

Cytat:

Tenchu Wrath of Heaven [PAL]
1xWHT (ścieżka do modułu na bank dobra!)
  • SCES_506.79
  • IOPRP255.IMG

Ten musi działać. Testowałem wczoraj. Biały ekran oznacza, że nie znalazł egzeka (SCES_506.79). Masz oryginał? Jeśli nie, to może w ścieżce iso na tej kopii nie ma ";1" lub jest coś innego? No, ale to musisz sprawdzić podglądając dokładnie toc (wpis głównego folderu w tym przypadku). Gdyby nie znalazł IOPRP to zostałby na niebieskim.

Cytat:

Shadow of The Colossus [NTSC/U]
2xGRN - wiesza się po wybraniu karty pamięci (tej na Mass:/ ofkoz), a konkretnie przy zapisie (check przechodzi pomyślnie).
  • SCUS_974.72
  • IOPRP300.IMG

Wiesza, czy błąd wyrzuca? Mam gdzieś tą grę to spawdzę. Powinieneś użyć opcji "-nobuf", bo pewnie po utworzeniu bufora, brakuje miejsca w pamięci na potrzeby programu (no cóż, tego nie przewidziałem, zwykle to ten bufor jest ostatnią alokowaną dynamicznie częścią, więc łatwo to wykryć... jeśli po tym jest coś jeszcze alokowane to niestety automatycznie tego nie przechwycę i trzeba wyłączyć ręcznie - dlatego właśnie zostały te opcje dodane).


Cytat:

Na razie tyle. Na poważne testy wezmę się jutro. Sorry, że to tak po łebkach.
No cóż, na pewno będę wiedział, jak sam to przetestuje.

A mógłbyś przetestować starszą wersję emulatora? Tą, w której jedyną zmianą było dodanie obsługi usb? Jest tutaj (4 czerwca 2007). Do twojej metody nada się idealnie (ścieżki na innych offsetach, ale szukaj tych samych). Jak do tej pory nowa dawała radę z nawet najtrudniejszymi pod względem pamięci grami a przetestowałem ich od groma... aż się dziwię, że miałeś 100% fail. To aż odstrasza.

Berion 01.08.2007 23:02

Cytat:

Napisany przez ffgriever (Post 816115)
[...] Ta gra przypadkiem nie wykorzystuje USB do własnych celów? [...]

Hmm... jutro sprawdze. Generalnie to nie, ale chyba ma swój moduł dla USB (kierownice?).

Cytat:

[...] W co ty grasz? :) [...]
Ja lubię każdy gatunek gier (o prawie), a platformówki to jedne z moich ulubionych. Dla mnie Jak3 jest świetny, ale tylko patrząc przez pryzmat części pierwszej i drugiej i tylko w kontekście zakończenia sagi.

Cytat:

[...] Ten musi działać. Testowałem wczoraj. Biały ekran oznacza, że nie znalazł egzeka (SCES_506.79). Masz oryginał? Jeśli nie, to może w ścieżce iso na tej kopii nie ma ";1" lub jest coś innego? No, ale to musisz sprawdzić podglądając dokładnie toc (wpis głównego folderu w tym przypadku). Gdyby nie znalazł IOPRP to zostałby na niebieskim. [...]
Tak, a ścieżki się zgadzają na bank. Oczywiście sprawdziłem to przed wysłaniem postu.

Cytat:

[...] Wiesza, czy błąd wyrzuca? Mam gdzieś tą grę to spawdzę. Powinieneś użyć opcji "-nobuf", bo pewnie po utworzeniu bufora, brakuje miejsca w pamięci na potrzeby programu (no cóż, tego nie przewidziałem, zwykle to ten bufor jest ostatnią alokowaną dynamicznie częścią, więc łatwo to wykryć... jeśli po tym jest coś jeszcze alokowane to niestety automatycznie tego nie przechwycę i trzeba wyłączyć ręcznie - dlatego właśnie zostały te opcje dodane). [...]
Wiesza, przelatuje kawałek tego paska i zatrzymuje się na amen. Gra przestaje reagować no ale to już logiczne.

Cytat:

[...] A mógłbyś przetestować starszą wersję emulatora? Tą, w której jedyną zmianą było dodanie obsługi usb? Jest tutaj (4 czerwca 2007). Do twojej metody nada się idealnie (ścieżki na innych offsetach, ale szukaj tych samych). [...]
Sure, taki miałem zamiar, ale nie dziś. Jutro zdam pełen raport (chyba, że ubiję w trzy d*y napęd XD).

Cytat:

[...] aż się dziwię, że miałeś 100% fail. To aż odstrasza.
Pierwsza moja myśl gdy wyłączałem konsolę:

Cytat:

No żesz k*a ja p*e...
;)

ffgriever 01.08.2007 23:31

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 816124)
Hmm... jutro sprawdze. Generalnie to nie, ale chyba ma sw***243;j modu***322; dla USB (kierownice?).

To te***380; mo***380;e zwiesi***263; konsol***281;.

Cytat:

Ja lubi***281; ka***380;dy gatunek gier (o prawie), a platform***243;wki to jedne z moich ulubionych. Dla mnie Jak3 jest ***347;wietny, ale tylko patrz***261;c przez pryzmat cz***281;***347;ci pierwszej i drugiej i tylko w kontek***347;cie zako***324;czenia sagi.
To nie by***322; zarzut. ***379;eby***347; widzia***322; w co ja czasami gram (sam kiedy***347; przypi***261;***322;e***347; si***281; do Katamari)

Cytat:

Tak, a ***347;cie***380;ki si***281; zgadzaj***261; na bank. Oczywi***347;cie sprawdzi***322;em to przed wys***322;aniem postu.
Ta gra jest dziwna. U mnie czasami te***380; wyskakuje na niej b***322;***261;d (ale nie wywala go cz***281;***347;***263; emulatora, tylko cz***281;***347;***263; ps2sdk odpowiedzialna za ***322;adowanie egzek***243;w do pami***281;ci). Dwie z dziesi***281;ciu pr***243;b zako***324;czy***322;y si***281; bia***322;ym ekranem. Odpala***322;em przy pomocy:

Kod:

ps2client execee host:McEmu.elf "-ioprp=cdrom0:\IOPRP255.IMG;1" "cdrom0:\SLUS_203.97;1"
Oraz bezpo***347;rednio po edycji launchera (tak jak ty) a tak***380;e z u***380;yciem autolaunchera. Za ka***380;dym razem historia jest podobna (niestety reset jest potrzebny za ka***380;dym razem). Nawet jak ule widzi p***322;ytk***281;, to czasami ko***324;czy si***281; bia***322;ym ekranem.

Savuje bez problemu w tej grze, wczytuje r***243;wnie***380;. Zapisanie opcji zajmuje ~0.3 sekundy (w grze nie wiem, nie chce mi si***281; przechodzi***263;).

Cytat:

Wiesza, przelatuje kawa***322;ek tego paska i zatrzymuje si***281; na amen. Gra przestaje reagowa***263; no ale to ju***380; logiczne.
Wygl***261;da to na problem z pami***281;ci***261;. Je***347;li na poprzedniej wersji emu b***281;dzie dzia***322;a***263;, to mo***380;esz by***263; tego pewien (ta te***380; b***281;dzie, ale konieczne b***281;dzie u***380;ycie -nobuf; mog***281; podes***322;a***263; osobny plik z t***261; opcj***261; za***322;***261;czon***261;).


Cytat:

Sure, taki mia***322;em zamiar, ale nie dzi***347;. Jutro zdam pe***322;en raport (chyba, ***380;e ubij***281; w trzy d*y nap***281;d XD).
Dzi***281;ki... ja tym czasem przerzuci***322;em si***281; na automatyczny patcher w launcherze. Przyda***322;aby si***281; taka rzecz. (obecnie najpro***347;ciej zrobi***263; patcha zmieniaj***261;c egzeka i odpalaj***261;c go np. z usb lub hdd - ***322;adowany jest do pami***281;ci przed resetem, wi***281;c zar***243;wno mass jak i pfs zadzia***322;aj***261; jak trzeba)

Edit: Wida***263;, ***380;e zmniejszy***322;em ilo***347;***263; pami***281;ci zajmowanej przez emulator (pomimo do***322;***261;czenia wielu ficzer***243;w). Tenchu Fatal Shadows nie startowa***322;o na starym emu w og***243;le. Teraz pokazuje ekran powitalny, loading, sprawdzenie karty... Wywiesza si***281; potem ;) . Pewnie brakuje kilku kB (jak to mi***322;o brzmi, a ja stan***261;***322;em na g***322;owie, ***380;eby zaoszcz***281;dzi***263; 6kB)... Mo***380;e co***347; jeszcze uda si***281; zrobi***263; (z hdd dzia***322;a, wi***281;c to co najwy***380;ej kwestia 2-3kB!). BTW. Ta gra te***380; czasami zostaje na bia***322;ym (problem z za***322;adowaniem pojawia si***281; rzadziej, je***347;li w ule nie przegl***261;dam wpierw p***322;ytki).

Berion 01.08.2007 23:36

M***243;j wniosek p***243;ki co jest jeden: to zabawa dla nas, ale dla przeci***281;tnego gracza to bardziej udr***281;ka (kompatybilno***347;***263;). Przynajmniej na obecnym etapie.

Pode***347;lij mi na mejlofona to przetestuje :taktak:

Cytat:

To nie by***322; zarzut. ***379;eby***347; widzia***322; w co ja czasami gram (sam kiedy***347; przypi***261;***322;e***347; si***281; do Katamari)
W Katamari to i ja bym ch***281;tnie szarpn***261;***322;, ale bez piwa lub sety to jest chyba niegrywalne d***322;u***380;ej jak 10min :szczerb:

ffgriever 01.08.2007 23:58

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 816147)
Mój wniosek póki co jest jeden: to zabawa dla nas, ale dla przeciętnego gracza to bardziej udręka (kompatybilność). Przynajmniej na obecnym etapie.

Haha... A u mnie wyszła kompatybilność na poziomie 90% (jakieś 150 gier sprawdzonych).

Cytat:

Podeślij mi na mejlofona to przetestuje :taktak:
Co podesłać? Bo chyba nie rozumiem :< Jeśli wcześniejszą wersję, to jest dwa posty wcześniej (ale zużywa tamta znacznie więcej pamięci, więc marne szanse).


Cytat:

W Katamari to i ja bym chętnie szarpnął, ale bez piwa lub sety to jest chyba niegrywalne dłużej jak 10min :szczerb:
A to już inna sprawa ;).

Berion 02.08.2007 00:07

Hmmm dziwne to troch***281;. 150 vs 5 :| Mam jeszcze jeden pomys***322;, ale zaraz Borewicz si***281; zaczyna :D

Cytat:

mog***281; podes***322;a***263; osobny plik z t***261; opcj***261; za***322;***261;czon***261;
O t***261; t***261;. Przecie***380; ja nie mam NA, to i PS2Link odpada.

ffgriever 02.08.2007 00:51

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 816164)
Hmmm dziwne to trochę. 150 vs 5 :| Mam jeszcze jeden pomysł, ale zaraz Borewicz się zaczyna :D

Oto lista zrobiona na szybko, na tej samej wersji co ty (wybierałem losowo - może czasami na to nie wygląda, ale naprawdę to było losowanie).

Gry, które działały:

Moto GP 4
Tony Hawk's Project 8
Need 4 Speed Carbon
DBZ Budokai Tenkaichi 2
Escape from Monkey Island
Red Faction 2
Eragon
Rayman Raving Rabbits
FFXII US
Ookami US
FFXII JAP
FFX US
FFX PAL
GTA LCS
GTA VCS
FFX International Eng/Jap
Grandia 3
Snooker Championship 2006
Prince of Persia Warrior Within
Black
Ed, Edd and Eddy
Ghost Rider
Kingdom Hearts 2
God of War 2
Scarface World is Yours
Burnout Dominator
Tomb Raider Anniversary
Rolling
Silent Hill 4
GTA Vice City
GTA San Andreas
Shadow of Rome
Sims 2
NFS Most Wanted

Gry, które nie działały:

Phantasy Star Universe
Down of Mana
Katamari Damacy (ten pokazał menu i zdechł na zapisie... nic nie pomogło go ruszyć dalej... na starym też nie działa, więc zaliczam do niedziałającego)


Przetestowanych: 37, działających: 34, niedziałających: 3

34/37 = ~0.918 (91.8%).

Berion, masz pecha z tymi grami ;)

Cytat:

O tą tą. Przecież ja nie mam NA, to i PS2Link odpada.
Już podsyłam... zająłem się testowaniem (już myślałem, że przy ostatnich poprawkach coś zepsułem, ale wszystko jest ok)

TAGBA 02.08.2007 10:17

No niestety na Swapie nie da rady odpali***263; emulatora. Po odpaleniu LaunchMe z MASS przy pomocy Swapa wyskakuj***261; informacj***281; o znalezieniu emulatora i potem koniec zrobi***322;em zdj***281;cie ale jest w s***322;abej jako***347;ci bo robione telefonem.http://images25.fotosik.pl/44/e71948282b2cc889m.jpg

ffgriever 02.08.2007 11:04

Tylko, że problem dotyczy odpalenia samego emulatora z usb... Uchwyt do pliku jest mniejszy od zera, co oznacza, że najprawdopodobniej nie mógł otworzyć pliku mass:mcemul.elf (w ule twój pendrive działa jak należy? swap używa innych sterowników...)

Ale inna sprawa to fakt, że i tak w napędzie wykrywa płytkę ze swapem, co znaczy, że przy odpalaniu z usb swap nie odświeża płytki, na którą podmieniłeś, więc i tak zabawa się tu kończy. W związku z tym jedyną metodą na swapa będzie chyba przebudowywanie obrazu i dodawanie emulatora do gry bezpośrednio na płytce... co znacznie utrudni tobie jakiekolwiek testy. Zawsze możesz użyć go z oryginałami (tylko odblokuj czujnik, żeby ps2 wykrył sam zmianę płytki - lub daj refresh). Musisz sam pokombinować. Ja jestem zbyt leniwy na swapa, zawsze w konsolach miałem zamontowanego chipa.

Berion 02.08.2007 18:11

Tak jak przypuszcza***322;em, pomyli***322;em *.mci - i mamy winowajc***281;.

Troch***281; potestowa***322;em i to na zwyk***322;ym, "lepszym" emu odpalanym launcherem (nie chcia***322;o mi si***281; edytowa***263; :D). Gry z kt***243;rymi s***261; problemy:

GT3/GTC-TG wszystkie w PAL, zawsze si***281; zawieszaj***261; po licence txt. Na p***322;ycie s***261; chyba dwa modu***322;y odpowiedzialne za USB. Standardowy USBD.IRX i USTORAGE.IRX. W GT4 wita mnie bia***322;y screen!

Castlevania Lament of Innocence [NTSC/U]. Wiesza si***281; po sprawdzeniu kart pami***281;ci, tym samym nie dochodz***261;c do main screenu gry.

Devil May Cry [PAL], Soul Calibur 2 [NTSC/U], Monster Hunter [NTSC/U], Jak and Daxter TPL [PAL], SSX3 [NTSC/U], Jak and Daxter 3 [NTSC/U] - BLK.

LoK-SR2 i R&C2 (oba PAL), 2xGRN, ale czy dzia***322;a zapis to ci***281;***380;ko mi powiedzie***263; bo te gry niestety pracuj***261; wy***322;***261;cznie na MC0.

Sprawdzone i dzia***322;a: God of War [PAL] i Shadow of The Colossus [NTSC]. Zapis trwa d***322;u***380;ej ni***380; na org. MC, odczyt raczej bez zmian :(


Znu***380;y***322;o i zirytowa***322;o mnie to ju***380;. Dlaczego to jest tak dziwnie odpalane? Tj. launcher -> gui -> modul? Nie mo***380;na by zrobi***263; normalnego gui, kt***243;ry ma te, a nawet wi***281;cej funkcji co launcher (o tym za chwil***281;)? Launcher patchuje modu***322; (w sensie po znalezieniu img/elf zast***281;puje te "oryginalne" w module)?

Proponowa***322;bym:

Napisa***263; w***322;asny launcher z nastepuj***261;cymi opcjami:
- r***281;czny wyb***243;r *.img z cdfs:/
- r***281;czny wyb***243;r *.elfa z cdfs:/
- mo***380;liwo***347;***263; wybrania opcji no-buff
- mo***380;liwo***347;***263; wybrania opcji fullback
- doda***263; jakie***347; ***322;adne t***322;o (zreszt***261; mog***281; zaprojektowa***263; jakie***347; po***380;***261;dne gui w kilka chwil - w ko***324;cu to tylko jeden ekran, a i tak potem jest IOP reset).

Je***347;li si***281; myl***281; to ofkoz str***261;***263; mnie na ziemi***281; ;)

PS: A castlevania nie ulega nawet po nobuff/fullback.

ffgriever 02.08.2007 19:55

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 816396)
Tak jak przypuszcza***322;em, pomyli***322;em *.mci - i mamy winowajc***281;.

Hmm... z b***322;ednym mci powinien si***281; zawiesi***263; przed odpaleniem gry (zosta***263; na niebieskim lub zielonym ekranie).

Cytat:

GT3/GTC-TG wszystkie w PAL, zawsze si***281; zawieszaj***261; po licence txt. Na p***322;ycie s***261; chyba dwa modu***322;y odpowiedzialne za USB. Standardowy USBD.IRX i USTORAGE.IRX.
A wi***281;c tutaj jest winowajca. Z hdd pewnie by posz***322;y, ale z usb jest konflikt. Mo***380;na to pewnie za***322;atwi***263; prostym patchem, ale gra nie b***281;dzie mia***322;a najprawdopodobniej dost***281;pu do usb (kierownice i zdj***281;cia na PD) - homebrew usbd i usbmass (usbhdfsd w tym przypadku) nie jest w pe***322;ni kompatybilny z tym od sony. Tylko, ***380;eby zrobi***263; takiego patcha, potrzebowa***322;bym egzeka lub najlepiej ca***322;ej gry (***380;eby m***243;c to sprawdzi***263;)... a niestety nie mam.

Cytat:

W GT4 wita mnie bia***322;y screen!
To zapewne wina tego autolaunchera od user112... Ewentualnie mo***380;e by***263; problem chipa. W ka***380;dym razie zauwa***380;y***322;em u mnie, ***380;e problemy ze znalezieniem pliku wyst***281;puj***261; rzadziej, je***347;li przed uruchomieniem emulatora nie korzysta***322;em z nap***281;du w ule (po prostu nie podgl***261;dam, czy p***322;ytka jest wykryta poprawnie). W ka***380;dym razie to nie jest problem samego emulatora.

Cytat:

Castlevania Lament of Innocence [NTSC/U]. Wiesza si***281; po sprawdzeniu kart pami***281;ci, tym samym nie dochodz***261;c do main screenu gry.
Pode***347;l***281; zaraz dwie nowe wersje, zu***380;ywaj***261;ce znacznie mniej pami***281;ci, mo***380;e wystarczy do odpalenia tych gier.

Cytat:

Devil May Cry [PAL], Soul Calibur 2 [NTSC/U], Monster Hunter [NTSC/U], Jak and Daxter TPL [PAL], SSX3 [NTSC/U], Jak and Daxter 3 [NTSC/U] - BLK.
Z tych sprawdza***322;em tylko SSX3 - dzia***322;a***322; bez problemu (modu***322; jest zchowany w DATA/MODULES/DNAS271.IMG o ile pami***281;tam). Niekt***243;re "Blacki" mog***261; by***263; spowodowane u***380;yciem autolaunchera (czasami nie znajduje IOPRP poprawnie - zostaje NULL lub ucina cyferki!)

Cytat:

LoK-SR2 i R&C2 (oba PAL), 2xGRN, ale czy dzia***322;a zapis to ci***281;***380;ko mi powiedzie***263; bo te gry niestety pracuj***261; wy***322;***261;cznie na MC0.
Cytat:

Sprawdzone i dzia***322;a: God of War [PAL] i Shadow of The Colossus [NTSC]. Zapis trwa d***322;u***380;ej ni***380; na org. MC, odczyt raczej bez zmian :(
Szybko***347;***263; zapisu/odczytu niestety g***322;***243;wnie zale***380;y od urz***261;dzenia usb. Mam kilka takich, na kt***243;rych jest znacznie szybszy ni***380; na oryginalnych MC (rzeczywistych ;) ), mam te***380; kilka takich, na kt***243;rych jest kilkakrotnie wolniejszy. Generalnie mniej pojemne urz***261;dzenia s***261; szybsze a fat16 jest szybszy (i zu***380;ywa mniej pami***281;ci) od fat32. Ale nie s***261; to regu***322;y (szczeg***243;lnie w kwestii rozmiaru, mam kilka 64-128MB PD, kt***243;re s***261; paskudnie wolne). Tutaj trzeba niestety trafi***263; na dobry sprz***281;t.


Cytat:

Znu***380;y***322;o i zirytowa***322;o mnie to ju***380;. Dlaczego to jest tak dziwnie odpalane? Tj. launcher -> gui -> modul? Nie mo***380;na by zrobi***263; normalnego gui, kt***243;ry ma te, a nawet wi***281;cej funkcji co launcher (o tym za chwil***281;)? Launcher patchuje modu***322; (w sensie po znalezieniu img/elf zast***281;puje te "oryginalne" w module)?
Dlatego, ***380;e taki by***322; pierwotny pomys***322; (romz) ;P . Z za***322;o***380;enia mia***322;o to dzia***322;a***263; z hdd (a ka***380;dy posiadacz hdd ma te***380; NA, wi***281;c i sie***263; ma).

Cytat:

Proponowa***322;bym:

Napisa***263; w***322;asny launcher z nastepuj***261;cymi opcjami:
Dlaczego nie, ale:
Cytat:

- r***281;czny wyb***243;r *.img z cdfs:/
- r***281;czny wyb***243;r *.elfa z cdfs:/
A nie lepiej autodetekcja?
Cytat:

- mo***380;liwo***347;***263; wybrania opcji no-buff
- mo***380;liwo***347;***263; wybrania opcji fullback
To raczej oczywiste.
Cytat:

- doda***263; jakie***347; ***322;adne t***322;o (zreszt***261; mog***281; zaprojektowa***263; jakie***347; po***380;***261;dne gui w kilka chwil - w ko***324;cu to tylko jeden ekran, a i tak potem jest IOP reset).

Je***347;li si***281; myl***281; to ofkoz str***261;***263; mnie na ziemi***281; ;)
Hmmm... Tylko, ***380;e taki gui ju***380; istnieje! Po prostu nie jest przystosowany jeszcze do wsp***243;***322;pracy z t***261; nowsz***261; wersj***261;! B***281;dzie pewnie i t***261; wsp***243;***322;pracowa***322;, ale cz***322;owieka odpowiedzialnego za tamten gui nie mog***281; ostatnio zasta***263; (a przynajmniej si***281; nie odzywa).

BTW. To nie obowi***261;zek... Je***347;li nie masz czasu, lub po prostu nie chce ci si***281; tym bawi***263; to tego nie r***243;b. Ja si***281; na pewno nie obra***380;***281; :) . Rozumiem, ***380;e nie mo***380;esz zrobi***263; tego tak prosto jak ja i odpala***263; z ps2linka (w 50 minut przetestowa***322;em prawie 40 gier... oczywi***347;cie na dw***243;ch ps2 z NA w ka***380;dym).

Inna sprawa, ***380;e z kompatybilno***347;ci***261; rzeczywi***347;cie nie jest a***380; tak r***243;***380;owo... a i sama kompatybilno***347;***263; zale***380;y od cho***263;by u***380;ytego pendrivea czy obrazu karty pami***281;ci. Przetestowa***322;em (***322;***261;cznie) 293 gry i dzia***322;a z nich oko***322;o 70% (dzi***347;, mo***380;na powiedzie***263;, nast***261;pi***322;o pasmo pora***380;ek, wi***281;c i drastycznie spad***322; procent kompatybilno***347;ci). Wi***281;cej przetestowa***263; nie mog***281;, poniewa***380; s***261; to ju***380; wszystkie gry z mojej kolekcji (chyba, ***380;e znajd***281; jeszcze jakie***347; mi***281;dzy ksi***261;***380;kami lub w ksi***261;***380;kach jako zak***322;adki, co wcale nie jest tak ma***322;o prawdopodobne).

PS. Doszed***322; ten drugi NA wczoraj rano :) .

Berion 02.08.2007 20:09

Cytat:

A nie lepiej autodetekcja?
No w***322;a***347;nie do dupy ta autodetekcja, skoro sam nie znajduje modu***322;u i musz***281; go samemu w hexie wstawia***263;. St***261;d ten pomys***322;. A mo***380;e lepiej by by***322;o gdyby dosz***322;a opcja auto (w tym launcherze), po wy***322;***261;czeniu mo***380;naby r***281;cznie wybra***263; pliki, po w***322;***261;czeniu sam szuka.

Nie wiem jak on to robi, ale powinien przelecie***263; TOC w poszukiwaniu IMG. Tymczasem je***347;li gra ma zagnie***380;d***380;ony modu***322; w kilku folderach to tego nie znajduje.

Mo***380;na by te***380; doda***263; opcje czy ma zapisywa***263; na HDD czy Mass. Tak aby by***322;o dla obu medium, chyba ***380;eby zoptymalizowa***263; pod kt***243;ry***347; z nich. Nie wiem. :)

Ja bym proponowa***322; zrobi***263; w***322;asn***261; wersj***281; gui/launchera, mo***380;e nawet z zewn***281;trznym modu***322;em, je***347;li mia***322;oby to u***322;atwi***263; p***243;***378;niejsze poprawki.

PS: Sprzwdze i te dwie nowe, z tym ***380;e u mnie po prostu testy id***261; wolno, wiadomo z jakiej przyczyny.

No i w morde je***380;a z***261;b mnie boli :/

ffgriever 02.08.2007 21:14

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 816445)
No w***322;a***347;nie do dupy ta autodetekcja, skoro sam nie znajduje modu***322;u i musz***281; go samemu w hexie wstawia***263;. St***261;d ten pomys***322;. A mo***380;e lepiej by by***322;o gdyby dosz***322;a opcja auto (w tym launcherze), po wy***322;***261;czeniu mo***380;naby r***281;cznie wybra***263; pliki, po w***322;***261;czeniu sam szuka.

Do cz***322;owiek, kt***243;ry napisa***322; t***261; autodetekcj***281; do tego autolaunchera zrobi***322; troch***281; b***322;***281;d***243;w. Dobrze rozwi***261;zana dzia***322;a zawsze (sprawd***378; gui polo35) a przy wykryciu kilku IMG pozwala wybra***263; jeden z nich. Zreszt***261;, ten launcher od pocz***261;tku by***322; tylko rozwi***261;zaniem chwilowym.

Cytat:

Nie wiem jak on to robi, ale powinien przelecie***263; TOC w poszukiwaniu IMG. Tymczasem je***347;li gra ma zagnie***380;d***380;ony modu***322; w kilku folderach to tego nie znajduje.
Przeszukuje katalog po katalogu, wysokopoziomowymi funkcjami. Do toc jest dost***281;p bezpo***347;rednio, ale tylko na niskim poziomie (i trzeba w zasadzie by do tego by***322;o zaimplementowa***263; nowy sterownik cdfs - a w zasadzie sam***261; obs***322;ug***281; systemu plik***243;w... bez sensu. Lepiej sprawdza***263; po katalogach dopen/dread, tylko zrobi***263; to dobrze.

Cytat:

Mo***380;na by te***380; doda***263; opcje czy ma zapisywa***263; na HDD czy Mass. Tak aby by***322;o dla obu medium, chyba ***380;eby zoptymalizowa***263; pod kt***243;ry***347; z nich. Nie wiem. :)
Teraz te***380; da si***281; wybra***263;, ale tylko z linii komend.

Cytat:

Ja bym proponowa***322; zrobi***263; w***322;asn***261; wersj***281; gui/launchera, mo***380;e nawet z zewn***281;trznym modu***322;em, je***347;li mia***322;oby to u***322;atwi***263; p***243;***378;niejsze poprawki.
Zewn***281;trzny modu***322; to nie g***322;upi pomys***322;, ale nieco komplikuje spraw***281; (chodzi g***322;***243;wnie o kolejno***347;***263; ***322;adowania modu***322;***243;w, resety, kompatybilno***347;***263; pomi***281;dzy metodami i launcherami, itd. Pro***347;ciej jest oczywi***347;cie wrzuci***263; modu***322; do ***347;rodka i updateowa***263; w razie potrzeby.

Cytat:

PS: Sprzwdze i te dwie nowe, z tym ***380;e u mnie po prostu testy id***261; wolno, wiadomo z jakiej przyczyny.
Nie spiesz si***281;. Sam przetestowa***322;em ju***380; tyle gier, ***380;e mam jako taki pogl***261;d na spraw***281; kompatybilno***347;ci (cho***263; tylko na kilku ps2).

Cytat:

No i w morde je***380;a z***261;b mnie boli :/
Wsp***243;***322;czuj***281;... Czeka wi***281;c wizyta u dentysty (mnie te***380;, je***347;li mam by***263; szczery, ale ja lubi***281; wizyty u dentysty - od dziecka).

PS. Znalaz***322;em GT4. Po spatchowaniu dzia***322;a, ale niestety nie mog***281; patchowa***263; bezpo***347;rednio z launchera, bo GT4 odpala jako g***322;***243;wnego egzeka tylko screen z licencj***261;, nast***281;pnie rozpakowuje w***322;a***347;ciwego (bez nag***322;***243;wka) i uruchamia go... i dopiero tego mo***380;na patchowa***263; (ale nie z launchera, bo tego ju***380; dawno nie ma w pami***281;ci). Musia***322;em wi***281;c rozpakowa***263;, spatchowa***263;, z***322;o***380;y***263; obraz spowrotem, wys***322;a***322;em go wraz z emu na hdloadera (***380;eby p***322;ytki nie marnowa***263;) i odpali***322;em. Dzia***322;a ***322;adnie. Mo***380;e znajd***281; jaki***347; spos***243;b na spatchowanie tego z poziomu launchera (musia***322;bym doda***263; jako***347; nag***322;***243;wek do tamtego elfa i odpala***263; go z pomini***281;ciem licencji... wtedy mo***380;na spatchowa***263; ju***380; z poziomu launchera, bez dotykania pliku fizycznie).

Berion 02.08.2007 22:06

Ilość załączników: 1
Cytat:

Napisany przez ffgriever (Post 816470)
[...] Nie spiesz się. Sam przetestowałem już tyle gier, że mam jako taki pogląd na sprawę kompatybilności (choć tylko na kilku ps2). [...]

Jutro na wieczór obacze.

Cytat:

[...] Czeka więc wizyta u dentysty (mnie też, jeśli mam być szczery, ale ja lubię wizyty u dentysty - od dziecka). [...]
Może samo przejdzie ;]

Rany Boskie, masohista :D

Cytat:

[...] Po spatchowaniu działa, ale niestety nie mogę patchować bezpośrednio z launchera [...]
Coś mi sie zdaje, że to bedzie jak z HDLem ;]


Tymczasem poniosła mnie fantazja :D

ffgriever 02.08.2007 23:41

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 816497)
Mo***380;e samo przejdzie ;]

Rany Boskie, masohista :D

Zawsze chodzi***322;em do m***322;odych, mi***322;ych i ***322;adnych dentystek (teraz, niestety, musz***281; p***243;j***347;***263; do brzydkiego dentysty w ***347;rednim wieku)... A b***243;lu w z***281;bach nigdy nie czu***322;em, wi***281;c jakich***347; uraz***243;w do stomatolog***243;w nie mam (i nigdy nie dosta***322;em znieczulenia).

Cytat:

Co***347; mi sie zdaje, ***380;e to bedzie jak z HDLem ;]
No niestety. Nawet jak dodam nag***322;***243;wek do tamtego elfa i odpal***281; go, to si***281; zawiesi (ten z licencj***261; pewnie robi reset i ***322;aduje wpierw kilka modulik***243;w, a by***263; mo***380;e i kilka innych rzeczy zanim odpali tego w***322;a***347;ciwego). Wi***281;c na razie jedyna metoda na odpalenie go z emulacj***261; karty pami***281;ci to edycja obrazu i ponowne wypalenie (lub hdl).


Cytat:

Tymczasem ponios***322;a mnie fantazja :D
Sure, ***322;adne. Tylko jedna rzecz. Autorem nadal jest romz (tak, widzia***322;em podpis na dole). Fakt, faktem... zmieni***322;em po***322;ow***281; ("na oko") samego emulatora i cz***281;***347;***263; launchera (rany, nie ma polskiego s***322;owa? ***322;adowacz? odpalacz? uruchamiacz? blah, zosta***324;my przy angielskiej) do niego, ale mimo wszystko, bez jego "podstawy" (j***261;dra, jak zwa***322; tak zwa***322;) nie by***322;oby to mo***380;liwe. Hmmm... Chocia***380; przy takiej liczbie zmian, czuj***281; si***281; wsp***243;***322;autorem... autorem zmian wszelakich w ka***380;dym b***261;d***378; razie (zar***243;wno przystosowanie jego emulatora do wsp***243;***322;pracy z usb w og***243;le, okrojenie zu***380;ycia pami***281;ci oraz znaczne przyspieszenie). Musz***281; si***281; jednak jeszcze skontaktowa***263; z romzem... wola***322;bym, ***380;eby w***322;***261;czy***322; to do mainstream, wtedy nie b***281;d***281; musia***322; wprowadza***263; tych samych zmian do ka***380;dej nowej wersji emu wydanej przez niego... je***347;li w og***243;le jeszcze nad tym pracuje, dawno ju***380; od niego s***322;owa nie s***322;ysza***322;em (czyta***322;em).

Jak zawsze, kwestia u***380;ytych s***322;***243;w.

ffgriever 06.08.2007 12:14

mcsioemu 0.7f
 
Nowa, szybsza (i bardziej kompatybilna) wersja dost***281;pna tutaj (mcsioemu 0.7f). Drugi post w za***322;***261;czniku.

Berion 06.08.2007 20:50

Aczkolwiek Castlevania nadal nie wstaje :D

ffgriever 06.08.2007 21:07

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 818412)
Aczkolwiek Castlevania nadal nie wstaje :D

Nie sprawdzałem jeszcze tej gry. Mam teraz nieco mniej czasu.

BTW. Ta wersja, która jest tam podesłana nie obsłuży mass: bez podania odpowiedniej komendy "-pfs=", nawet jeśli zmienisz wszystko w egzeku hexeditem (domyślnie ładuje moduły odpowiedzialne za hdd, więc aby działało to z usb bez linii komend, trzeba przekompilować - tylko, że znacznie się nie różni od tych dwóch ostatnich, które ci podesłałem). Musiałem tak zrobić, aby całość była kompatybilna z tym, co można było uzyskać z wersją 0.6 od romza... dla naszych potrzeb mogę jednak gdzieś podesłać wersję załączającą domyślnie usb (a hdd dopiero po wpisaniu odpowiedniej komendy). W przyszłym tygodniu postaram się złożyć jakieś gui (na razie w wolnym czasie biorę się za MODLOAD).

Berion 07.08.2007 00:12

Jak to nie działa jak właśnie z mass:/ odpalałem i zapisywałem vmc. ???

ffgriever 07.08.2007 10:51

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 818536)
Jak to nie działa jak właśnie z mass:/ odpalałem i zapisywałem vmc. ???

W tym ostatnim wydanym 0.7f? Jest to możliwe w kilku przypadkach:

1. Pomyliłeś pliki.
2. Użyłeś przełącznika "-pfs=mass:".
3. Launcher (ten auto) ustawił ten przełącznik za ciebie (nie sprawdzałem tego, jeśli mam być szczery... być może, że tak właśnie robi).
4. Pozostałość jakichś argumentów w pamięci z innego programu coś namieszała (tutaj akurat pamięć nie jest czyszczona przed uruchomieniem, to oczywiste, ponieważ po wgraniu egzeka do pamięci chcemy go jeszcze spatchować).

Poprzez zmianę samego egzeka nie powinno to być możliwe (chyba, że "zhackujesz" go, by ładował usb domyślnie, ale to bez sensu, ponieważ dostępne są źródła).

Uff, już myślałem, że znów dałem gafę (ostatnio dlanorowi do testów podesłałem właśnie wersję, która domyślnie ładowała mass zamiast hdd, ten nie ustawił odpowiednich flag, ponieważ jego baty tego nie zawierały i nieomal sformatował prawdziwe karty ;) )

Berion 07.08.2007 11:18

:hmm: Nie no, a***380; sprawdz***281; jeszcze raz. Co prawda wczoraj robi***322;em to "na szybko", ale ***380;adna z powy***380;szych pomy***322;ek nie wchodzi w gr***281;. emu odpala***322;em r***281;cznie - specjalnie przygotowa***322;em oba: dla Castlevanii i dla SoTC.


PS: ^_^

ffgriever 07.08.2007 13:15

Racja :haha: , ale to ja zapewni***322;em go, ***380;e domy***347;lnie modu***322;y ***322;aduj***261; si***281; dla hdd i nie trzeba nic zmienia***263;, ***380;eby wszystko by***322;o kompatybilne z 0.6... czu***322;bym si***281; wi***281;c winien zniszczenia jego sav***243;w. Chocia***380; ja, gdy sprawdzam wszystko za pierwszym razem, zwykle zostawiam tylko jedn***261; memork***281; w slocie a emuluj***281; pusty... przy testach tak jest pewniej ;) .

BTW. Sprawdzi***322;em castlevanie... Brakuje jakich***347; 20kB dla systemu video (ma kilka modu***322;ow, z kt***243;rych ka***380;dy odpowiedzialny jest za inn***261; cz***281;***347;***263; przetwarzania... Na chwil***281; obecn***261; jedyn***261; mo***380;liwo***347;ci***261; uruchomienia tego, jest za***322;***261;czenie patcha przeskakuj***261;cego wszystkie filmiki w grze (i nie ***322;adowanie tych modu***322;***243;w w og***243;le). Raczej s***322;abe rozwi***261;zanie :P , cho***263; sam patch banalny do wykonania (swego czasu wi***281;kszo***347;***263; gier do dzia***322;ania z pcsx2 potrzebowa***322;a w***322;a***347;nie takiego patcha :) )

W og***243;le castlevania dziwnie dekoduje obraz... niby pss, ale...
Heh, wystartowa***322;a po wy***322;***261;czeniu biblioteki sdstr3 (dzwi***281;k w oparciu o bibliotek***281; sddrv), ale ***380;adne vagi si***281; teraz nie otdtwarzaj***261; ;) . D***380;wi***281;k w filmach jest .

Edit: po wy***322;***261;czeniu d***378;wi***281;k***243;w jednak si***281; zawiesza dalej w grze. Po wy***322;***261;czeniu filmik***243;w dzia***322;a jak trzeba, ale... nie ma filmik***243;w ;) .

Berion 07.08.2007 14:57

Czyli na dobr***261; spraw***281; to taki patch mija si***281; z celem (no chyba, ***380;e i tak na RIPie gramy). Z drugiej strony: mi***322;o mie***263; zawsze alternatyw***281;.

Dzi***347; powalcz***281; z nap***281;dem. Mo***380;e uda mi si***281; go przywr***243;ci***263; do stanu "bootowania od razu". Je***347;li tak to dam zna***263; - m***243;g***322;bym wtedy jako***347; sensowniej sprawdza***263; te gry bo obecnie czekanie ~30s/1m na weryfikacj***281; no***347;nika przyprawia o nerwic***281; :D

ffgriever 07.08.2007 17:48

Ilość załączników: 1
Cóż, laser do bani to nie lada kłopot...

W każdym bądź razie załączam tą samą wersję, ale odpalającą mass: domyślnie (na 100% ;) ) i aplikującą patcha na castlevanie (SLUS_207.33, standardowy crc32 z wielomianem -1, czyli wszystkie współczynniki na 1 dla tego pliku powinien wynosić 0x73f06ce3, żeby patch został zaaplikowany)... choć jak już pisałeś, granie bez filmików to raczej rozwiązanie dla masochistów, potraktować to więc bardziej jako ciekawostkę (tych ~20kB to raczej nigdy nie uda się wykrzesać, więc to jedyny sposób dla tej gry).

ernkusa 26.08.2007 22:27

Cze***347;***263; Wszystkim!
Ot***243;***380; mam taki problem:
Mam PS2 Slim'a i SM 3.8, pendrive i chc***281; u***380;y***263; Emulatorka MCISO ale nie wiem jak to po kopiowa***263; na PenDriva! Mam ju***380; karte 8MB (memorycard0.mci i memorycard0.bin) oraz emu McEmu 07f massdef. Teraz jak to wszystko skopiuje na mass'a to pojawia mi sie bia***322;y ekran i lipa !
Prosz***281; o pomoc!!

Berion 27.08.2007 10:36

Sprawd***378; posty 28 i 29.

Na 0x0009280 masz ***347;cie***380;ki do plik***243;w. Skoro nie uruchamiasz gui z launchera to musisz je r***281;cznie zmieni***263; dla ka***380;dej gry osobno.

cdrom0:\IOPRPxxx.IMG;1 -> ***347;cie***380;ka do obrazu (nie myli***263; z obrazem gry). Mo***380;e by***263; bardziej zagnie***380;d***380;ona. Gry korzystaj***261;ce z online zamiast IOPRP maj***261; DNAS.

cdrom0:\DATA_xxx.xx;1
. To samo z *.elf-em.

ernkusa 27.08.2007 12:17

Nadal nie wiem w jakie miejsce na pendrivie to skopiować!
A jeszcze potrzebuje w info czym uruchomić .elf czy zmienić mu nazwę żeby swap go odpalił (SWAPMAGIC.ELF) czy użyć LunchELF (4.12). Jeszcze jaki foldery utworzyć na pendrive. Prosze o szczegółową odpowiedz! Jestem w tym temacie zielony !! :help:

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 812971)
Za tydzień/dwa będzie tutorial. W tej chwili FFG przygotowuje idiotoodporne GUI (sam emulator to moduł!). Zaś obrazy karty będą w downloadzie (czyste, niesformatowane karty 8MB i 128MB), żeby przeciętny Kowalski nie miał z nim problemu.

To kiedy będzie ten tutorial ?
Powiedz ile % jest już stworzony ten poradnik i czy można czekać na nie niego czy już dać sobie z nim spokój???

Berion 28.08.2007 19:13

Je***347;li odpalasz program przez ulelfa to dowolne. Obrazy kart pami***281;ci niestety musz***261; by***263; w root.

Innymi s***322;owy:

Mass:/memorycard0.bin (jak masz prawdziwa kart***281; w slocie to ofkoz bez tego pliku)
Mass:/memorycard1.bin

+ pliki, kt***243;re definiuj***261; wielko***347;***263; bloku.

0% poniewa***380; nie wiadomo jeszcze jak***261; form***281; obierze ten program (ci***261;gle ewoluuje). Na razie wida***263; wyra***378;n***261; wakacyjna przerw***281;, wi***281;c... "troch***281;" to potrwa.

Hugo997 01.10.2007 21:01

Moze ktos powiedziec jak to wkoncu uruchomic na mass?

Mam wrzucone
Mass:/memorycard0.bin
Mass:/memorycard1.bin
I katalog launcher z elfem. Jak odpalam elfa to jest tylko bialy obraz bo nie jest zrobione to w tym hex edytorze. Moze ktos powiedziec ktory plik trzeba przerobic?
Berion moglbys tutaj dac link do dobrej wersji od razu zrobionej dla mass? Albo wersje z gui?

Ludzie poratujcie bo chyba mam nieoryginala memorke fifka 08 sie zapisuje profile tez odczytuje ale juz normalnego trybu np. menadzera nie odczytuje i pisze ze sa najprawdopodobniej uszkodzone dane. Nie chce znow kasy wydawac na nowa memore.
Bede wdzieczny za kazda pomoc bo poprostu rece mi opadly.

Berion 01.10.2007 21:14

Cytat:

Napisany przez Hugo997 (Post 841885)
Moze ktos powiedziec jak to wkoncu uruchomic na mass? [...]

Ca***322;y topik jest o tym.

Cytat:

[...] Mam wrzucone
Mass:/memorycard0.bin
Mass:/memorycard1.bin
To ju***380; po***322;owa sukcesu :taktak:

Cytat:

[...] I katalog launcher z elfem. Jak odpalam elfa to jest tylko bialy obraz bo nie jest zrobione to w tym hex edytorze. [...]
Post nr.44. To nie jest launcher tylko GUI z emulatorem.

Ekran jest bia***322;y poniewa***380; emu nie znajduje elf-a i obrazu w lokalizacji w kt***243;rej go szuka - dlatego trzeba to, jak to uj***261;***322;e***347;: "zrobi***263; w hex edytorze" - czyli zmieni***263; ***347;cie***380;ki do plik***243;w wedle tego co masz na p***322;ycie.

Cytat:

[...] Moze ktos powiedziec ktory plik trzeba przerobic? [...]
Nie plik, tylko ***347;cie***380;ki w emulatorze.

Nie b***281;d***281; sto razy powiela***263; czego***347; co ju***380; raz zosta***322;o ***322;opatologicznie opisane. Przeczytaj post nr. 46.

Cytat:

[...] Berion moglbys tutaj dac link do dobrej wersji od razu zrobionej dla mass? Albo wersje z gui? [...]
Post nr. 44.


PS: Je***347;li u***380;ywasz Swap Magic to prawdopodobnie nic z tym nie zrobisz.
PPS: Zadaj konkretne pytanie, uzyskasz konkretn***261; odpowied***378;. :taktak:

Hugo997 01.10.2007 21:55

Ilość załączników: 1
Wiec tak zmienilem ta sciezke w
McEmu 07f massdef.elf
Nie wiem czy dobrze wiec zalaczam obrazek.


cdrom0:\DATA_xxx.xx;1.
To gdzie zmienic?
Wczesniej mialem jakis dziwny edytor i dlatego nie wiedzialem co i jak.

Berion 01.10.2007 22:06

Cytat:

Napisany przez Hugo997 (Post 841910)
Wiec tak zmienilem ta sciezke w
McEmu 07f massdef.elf
Nie wiem czy dobrze wiec zalaczam obrazek. [...]

Zak***322;adaj***261;c, ***380;e w root p***322;yty masz DNAS300.IMG to tak.

Cytat:

[...] cdrom0:\DATA_xxx.xx;1.
To gdzie zmienic? [...]
Kilka offset***243;w ni***380;ej ;]

0x00009350

Hugo997 01.10.2007 22:18

Udalo sie i sie nie udalo odpalilo sie chyba ale niestety czarne tlo i lipa nic nie szlo chwile czekalem. Moze z fifa 08 emu nie dziala? Bo u mnie juz raczej wszystko ok.

Berion 01.10.2007 22:38

Za***322;***261;cz w za***322;***261;czniku list***281; plik***243;w w *.txt. Pewnie spapra***322;e***347; ***347;cie***380;k***281; do elf-a.

ISO Buster (w relative path)

Hugo997 01.10.2007 22:41

Musze sciagnac ISO Bustera. A tak w ogole to ktora liste plikow chodzi? Na pendrivie?

Zaraz dolacze do tego posta.

Berion 01.10.2007 22:50

Tu masz pro***347;ciej za pomoc***261; Apache 2:
http://konsole.cdrinfo.pl/artykuly/P...vd/strona1.php

Hugo997 01.10.2007 23:36

Ilość załączników: 1
Lista robiona przez apache.

Berion 01.10.2007 23:39

cdrom0:\DNAS300.IMG;1
cdrom0:\SLES_548.74;1

Jak nie działa to wina Swapa lub mudułu i nic z tym nie zrobisz.

Hugo997 01.10.2007 23:50

Ilość załączników: 1
Ja mam chip modbo jeszcze zalacze to co zmienilem w hex edytorze. Chyba ze na pendrive'a czegos nie wrzucilem. Mam tego elfa i te obrazy kart. I odpalilem wtedy z wlozona karta pamieci bo zapomnialem wyjac. JEszcze jutro pokombinuje cos.

ffgriever 02.10.2007 09:09

Cytat:

Napisany przez Hugo997 (Post 841936)
Ja mam chip modbo jeszcze zalacze to co zmienilem w hex edytorze. Chyba ze na pendrive'a czegos nie wrzucilem. Mam tego elfa i te obrazy kart. I odpalilem wtedy z wlozona karta pamieci bo zapomnialem wyjac. JEszcze jutro pokombinuje cos.

Nie mam fify08, ale jest możliwe, że zwyczajnie emulator nie jest kompatybilny z tą grą. Jes to dość prawdopodobne, ponieważ jak widzę, ta fifa używa dnas (sporo gier z dnas nie działa z tym emu, ale nie jest to reguła). Jedyna fifa, z którą próbowałem emulator to fifa street 2 (o ile pamiętam, nie chce mi się zaglądać do spisu). Można wypróbować sposób, który działa na USBAdvance - czyli przebudowa obrazu z IOPRP300.IMG z innej gry zamiast DNAS300.IMG (ale zmienić mu nazwę na dnas). Musiałbym to sam sprawdzić, żeby zweryfikować (na usb i hdd, bo w kompatybilności występuje tutaj pewna różnica), ale ani nie mam fify08 ani czasu na test.

Hugo997 02.10.2007 12:52

W folderze IOP w grze burnout revenge mam DNAS300.IMG i IOPRP300.IMG.
Wyjalem przez apache ten IOPRP... z obrazu gry i teraz moge go wrzucic do obrazu fify 08 zmieniajac nazwe na DNAS300 i nagrac i zmienic sciezki w elfie?
Dobrze rozumiem?

Bo normlanie nie dziala tylko czarny obraz przez chwile slychac jakby wgrywalo plyte ale pozniej juz nic sie nie dzieje.

Lece zaraz zakupic jakies plytki.

Berion 02.10.2007 13:18

A potrafisz budowa***263; kompilacje DVD dla PS2? ;) Bo ten obraz trzeba jeszcze z***322;o***380;y***263;.

Hugo997 02.10.2007 14:03

Niestety nigdy tego nie robilem.

A tak w ogole to jest ktos w stanie powiedziec dlaczego fifa nie odczytuje save'ow z mc? Czyzby nieoryginalna? Ma 2 srubki ale nie otworzylem jej bo z tylu jest chyba zgrzewana i jakby sie polamala to by lipa na maxa byla.

Możesz powiedzieć jak zrobić to aby bylo dobrze?

Nie wiem czemu ale nie moglem edytowac poprzedniej wypowiedzi wiec przepraszam ze napisalem dwa razy.

Berion 02.10.2007 21:23

http://konsole.cdrinfo.pl/artykuly/P...q/strona12.php
http://konsole.cdrinfo.pl/artykuly/PS2bin2cdvd/

Hugo997 03.10.2007 10:13

W obrazie fify w NETGUI W IOPMODS tez jest IOPRP300.img moze to do tego powinienem podac sciezke?
Zrobilem obraz w nero burning rom jeszcze musze wypalic.

Berion 03.10.2007 14:20

Nie -te***380;-, a -tylko- do niego z uwzgl***281;dnieniem struktury katalog***243;w. Trzeba by***322;o tak zrobi***263; od razu, no ale sk***261;d mog***322;e***347; wiedzie***263; (moje niedopatrzenie).

cdrom0:\NETGUI\IOPMODS\IOPRP300.IMG

W takim razie nie ma sensu rozbiera***263; obrazu i kombinowa***263;. Jak teraz nie b***281;dzie dzia***322;a***263; to ju***380; raczej nic z tym nie zrobisz.

Hugo997 03.10.2007 15:19

Nooo teraz dziala ale nie do konca...

W grze niestety jak chce sformatowac karte to wyskakuje blad formatowania.
Co z tym zrobic?

W mass mam umieszczone memorycard0.bin i memorycard0.mci foldary launcher i src.
Co jest zle?

Oczywiscie jak juz sie gra wczytala wyjalem memore.

Berion 03.10.2007 15:51

bootuj BEZ memory card bo on nie widzi tych wirtualnych (chyba?).

Hugo997 03.10.2007 16:19

Ale musze odpalic Ulelfa z memorki.

Berion 03.10.2007 16:23

A z Pendrive'a to nie możesz? :sciana:

Hugo997 03.10.2007 18:40

No wlasnie nie potrafie tego zrobic nie moge znalezc zadnego opisu jak odpalic ulelfa z pendrive'a.
Mam chipa a nie swapa.

Berion 03.10.2007 19:19

Aaaa, nie wiem - co***347; mi si***281; z uporem maniaka ubzdura***322;o, ***380;e masz Swapa :D. Zamotany dzisiaj jestem. Z Pendrive'a tylko w DEV3, ale tylko kilka chip***243;w to potrafi i jak dot***261;d ***380;aden z modbo.

To zr***243;b tak jak ja to robie. Odpal ulelfa z p***322;yty, podmie***324; no***347;nik i wejd***378; na cdfs:/. Jak pojawi***261; si***281; pliki to znaczy, ***380;e p***322;yta ju***380; zosta***322;a zweryfikowana i dopiero wtedy wejd***378; na mass:/ i uruchom emulator. Po co czeka***263; na weryfikacj***281; no***347;nika? Ja tak zawsze robi***322;em jak testowa***322;em emu na moim s***322;abym/brudnym nap***281;dzie, gdzie p***322;yty si***281; wczytywa***322;y nawet do 5min. - wtedy by***322;em pewien, ***380;e je***347;li gra si***281; nie zawiesi to jest wina emu, a nie timingu.

Hugo997 03.10.2007 19:27

Ale wlasnie lipa bo ak zmieniam plyte to juz ulelf nie dziala wtedy i wariuje :/
A poza tym modbo chyba sie wylacza po weryfikacji plyty druga juz sie nie odpali.
Jak tak robie to bialy ekran niestety.

Berion 03.10.2007 19:30

Hmmm czyli masz Modbo 750/760. No to faktycznie, znowu o czym***347; zapomnia***322;em. W takim razie pracuj na VMC1 (czyli drugiej wirtualnej karcie). Innej rady nie ma.

Hugo997 03.10.2007 19:33

Czyli musze sciagnac znow te obrazy kart i tylko wrzucic na pd ten memorycard1? Bedzie sie dobrze na niej zapisywac?

Berion 03.10.2007 20:01

Jak to znów? No zostaw tylko vmc1. vmc0 NIE może znaleźć bo przecież będziesz bootował z mc0 ulelfa z DEV1.

Czy będzie to nie wiem. Nie wiem czy Fifa w ogóle pozwala na zapis save'a na memorce w drugim slocie.

Hugo997 04.10.2007 14:34

W fife sie nie da w innym slocie niz w 1 wiec lipa. Moze sprobuje sciagnac skads ta plyte ze swapa ale z tego co slyszalem to zadna nie dzia***322;a trzeba miec kupionego oryginala no ale kupywal nie bede po to tylko zeby vmc dzialala.

A co do tej memorki to bylbym wdzieczny za wejscie na ten topic o oryginalnosci kart wrzucilem zdjecia swojej i chyba nieoryginal:
http://www.konsola.pl/forum/viewtopi...=199411#199411

OCZYWISCIE PODZIEKOWANIA DLA BERIONA ZA POMOC!

Berion 04.10.2007 15:47

Nigdy nie rozbiera***322;em swojej memorki, ani te***380; nie wiem czym KONKRETNIE r***243;***380;ni***261; si***281; oryg. od nieoryginalnych.

Pomijaj***261;c problemy z Fifa'***261; i sugeruj***261;c si***281; tylko zdj***281;ciami nie widz***281; jakiej***347; wyra***378;nej r***243;***380;nicy pomi***281;dzy Twoj***261; a t***261; hateroxa. Nie sugerowa***322;bym si***281; te***380; innym producentem uk***322;ad***243;w - te wielokro***263; si***281; zmieniaj***261; podczas wieloletniej produkcji.

No ale nie wiem, a i temat dotyczy czego innego ;]

Tak swoj***261; drog***261; to si***281; nawet zastanawiam nad tutorialem, bo tak: ffgriever trzyma 10 srok za ogon (;]), polo ostatnio si***281; zadeklarowa***322;, ***380;e znowu znika, romz si***281; w og***243;le nie pojawia... nie wiadomo jak to b***281;dzie dalej z projektem (w sensie czasowym). My***347;l***281;, ***380;e to nie by***322;oby g***322;upie.

ffgriever 05.10.2007 19:31

Jeśli wyskakują problemy przy formatowaniu to powinieneś użyć opcji przełączającej w tryb safe (bez ps2linka sobie nie poradzisz) - bo może to oznaczać, że dostęp został niepoprawnie wykryty i nie przełączył się automatycznie. Dziwne, ale dopóki sam nie będę miał tej gry, nie będę też w stanie tego zweryfikować (a gra przypadkiem nie używa trybu fast? Jeśli tak, to trzeba go załączać przy pomocy opcji -fastio). Może też używać czegoś innego, niekompatybilnego z programem... ale żeby to sprawdzić musiałbym mieć tą grę.

Możesz też spróbować wersji 0.6 emulatora na usb (lub gui od polo na 0.6: HDD_project_GUI 1.07). Jeśli to wina którejś z tych opcji, to na tamtych powinno ruszyć (choć znacznie wolniej, ale bez dostępu do wiersza poleceń raczej nie masz innej możliwości).

ratus94 24.02.2008 22:23

save na PD
 
mam problem po włączeniu mcemu07f.elf gry pracują ale nie widzą wirtualnych kart nie wiem co z tym zrobić próbowałem save'ować i niema MC obrazy kart umieszczałem mass\Root\memorycard0.mci i bezpośrednio na mass startowałem ręcznie po modyfikacjach w hexedytorze (z GUI biały ekran) ULELF uruchamiany z MC i z płyty (za każdym razem sprawdzane czy konsola wczytała pliki z grą) nie mam pomysłów co dalej z góry dziękuję za pomoc



ps2 70004 z modbo 760

Berion 24.02.2008 23:16

Kiedy jest mowa o root jakiego***347; no***347;nika (w tym przypadku pendrive) to znaczy, ***380;e chodzi o katalog g***322;***243;wmy, anie folder nazwany Root. ;]

Wrzu***263; obrazy memorek od razu na pewndrive:

mass:/memorycard0.bin
mass:/memorycard0.mci
mass:/memorycard1.bin
mass:/memorycard1.mci


Oznacza to, ***380;e GUI nie znalaz***322; *.img. Kiepski ma algorytm. Proponuj***281; porzuci***263; i GUI i r***281;czn***261; modyfikacj***281; ***347;cie***380;ek w launcherze. U***380;yj RadShella i skrypt***243;w, kt***243;re uruchamiaj***261; launcher z parametrami.

Mimo wszystko ciesz***281; si***281;, ***380;e komu***347; si***281; chcia***322;o tym pobawi***263;. Dobry pocz***261;tek.

ratus94 25.02.2008 00:21

dzieki za wyja***347;nienie w sprawie root tak wrzuca***322;em -mass:/memorycard0.bin a GUI ju***380; dawno porzuci***322;em

Berion 25.02.2008 19:55

Od dzi***347; wszelkie pytania etc. na temat emulatora prosz***281; kierowa***263; tutaj:
http://forum.cdrinfo.pl/f106/artykul...twardym-77264/


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 14:52.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.