Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne CD (https://forum.cdrinfo.pl/f2/)
-   -   Jak formatować i nagrywać rw? (https://forum.cdrinfo.pl/f2/jak-formatowac-nagrywac-rw-8129/)

Monia 05.06.2002 11:17

Jak formatować i nagrywać rw?

Jestem początkującym użytkownikiem nagrywarki TEAC. Proszę o pomoc jak nagrywać i formatować płyty cdrw aby widział je każdy system i cd room ? Korzystam z najnowszego NERO i nie potrafię tak sformatować płyty rw aby pojawił się na nim plik ze "sterownikiem" adapteca. Jak to się robi? Może źle myślę?

Zetoxa 05.06.2002 12:58

... a dlaczego ma się pojawić sterownik adapteca, przecież formatowanie płyty to jej zupełne wyczyszczenie z danych.

bgn 05.06.2002 13:25

plyty RW mozna uzywac na dwa sposoby:
1. w trybie multisesyjnym dogrywajac na nich do pelna i potem kasujac zawartos
2. w trybie pakietowym uzywajac oprogramowania dolaczanego np. do WinOnCD lub instniejacego niezalaznie ( vide cdrinfo nagrywanie pakietowe).CDRW mozna traktowac wtedy jako dodatkowy dysk

w pierwszym przypadku mozna tak nagrane dane czytac wszedzie, w drugim tylko tam, gdzie zalozono programik, ktory pakietowe nagranie odczyta
Mysle, ze chodzi ci o ten drugi sposob,ale jest z tym wiecej klopotow niz pozytku i radze ci pierwszy sposob postepowania

dARIO! 06.06.2002 11:54

--------------------------------------------------------------------------------
bgn (05-06-2002 13:25):
plyty RW mozna uzywac na dwa sposoby:
1. w trybie multisesyjnym dogrywajac na nich do pelna i potem kasujac zawartos
(...)
--------------------------------------------------------------------------------

... oczywiście jak najbardziej także w trybie jednosesyjnym (dla ścisłości)