Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Kolej w Polsce (https://forum.cdrinfo.pl/f5/kolej-polsce-91769/)

ed hunter 12.12.2012 09:25

Kolej w Polsce
 
Rozwalanie PKP na milion spółek daje wymierne efekty.

http://polskalokalna.pl/wiadomosci/s...2,1872149,3321

A podobno peron we Włoszczowej to była zbrodnia, dzisiaj nie wyjadą 92 pociągi, ale to tylko wiadomość lokalna.

A wracając do Włoszczowej...

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarz...jowej-cmk.html

To dla lemingów co nie czytają nic dłuższego niż 160 znaków.

Cytat:

Jak jednak DGP pisał już w kwietniu, przystanek PKP okazał się sukcesem. Jeśli w 2009 r. PKP Intercity sprzedawało we Włoszczowie 133 bilety miesięcznie, dziś ich liczba wzrosła do prawie 4 tys., czyli 30-krotnie. Według Przewozów Regionalnych zainteresowanie pasażerów podróżami z Włoszczowy wzrosło w 2011 r. o 11 proc. w stosunku do 2010 r.

demek 12.12.2012 19:20

@edziu

koleje slaskie nie sa spolka pkp...

ale to pewnie wiedziales....


ale masz racje do jednego, KŚ pokazuja, ze sie da...pokazac, ze rozbicie pkp bylo glupota...

pali 12.12.2012 19:57

Mówiłem, że tak będzie, w tym temacie, jak jeszcze nikt nie słyszał o Kulejach Śląskich :)

Nie tyle samo rozbicie, bo podział da się zrealizować - ale kompletnie inaczej.

KŚ prowadzą konduktor i niedoszły ksiądz. Im się wydaje, razem z pajacem Nowakiem, że pociąg to jest taki samochód na glajzach. A to jest system. Pociąg, szyny, dworzec i bilety to jest jedno urządzenie. W kwestii finansowania to nie jest autobus na torach, to jest infrastruktura publiczna taka sama jak latarnie, chodniki, baseny, szkoły i żłobki. Jak chodnik będzie rentowny, to niech głupek Nowak mówi o rentowności pociągów.

Był jeden w kolejnictwie mądry człowiek, który wcale nie był kolejarzem a menedżerem od Heinekena. Jacek Prześluga. Wyrzucili go.

Liberadzki też niegłupi, ale nikt się go nie słucha.

demek 12.12.2012 21:22

a ty nie masz pojecia o czym mowisz.

pali 12.12.2012 21:26

Uległem pod siłą argumentów.

demek 12.12.2012 21:32

sila argumentow jest to, ze nie masz pojecia o KŚ. pierw sprawdz co to jest a pozniej pisz

ed hunter 12.12.2012 21:39

Demek, wiem świetnie, ale to było PKP i za komuny dało się dojechać do każdej wiochy, która tory miała, teraz jest kompletny upadek.

pali 12.12.2012 21:39

Co mam niby sprawdzić i gdzie?

To jest cyrk na kółkach. Pierwszy na świecie kolejowy przewoźnik autobusowy.

Ale ja się demek nie czepiam tylko KŚ. Tak wygląda cała kolej w tym kraju.

Niedługo po dwudziestu latach będzie słynne Pendolino. Tak, te same co przyjechało w 1994 roku - starsi muszą kojarzyć.
Jakoś udało się PO wyciszyć, że kupili bez głupota Pendolino bez tilta. I to nie była żadna pomyłka, cała wierchuszka PKP pitoliła że kupili z tiltem (wychylne pudła wagonów) aż producent powiedział, że przecież ani słowa o tilcie nie było :) To się tylko w Polsce mogło zdarzyć.

No i jak wylicza R. Wyszyński na swoim blogu czas przejazdu Wawa - Trójmiasto wyjdzie w najlepszym przypadku ~ 2:45.
Starsi zapewne sobie przypomną, że w 1990 również było 2:45 (rozkładowo 3 godziny, ale leciały szybciej).
Dlaczego tak jest? Nie ma jednego powodu. Powodów jest wiele. Bo pociąg to nie jest autobus na szynach.

czary2mary 13.12.2012 08:50

Najfajniejsze że na prezesa KŚ powołano faceta ||który ma sprawy w sądach i biegli lekarze orzekli że "nie mógł on w pełni świadomie i swobodnie wyrażać woli i podejmować decyzji". :rotfl::haha::haha:
Wcześniej inny sąd - w sprawie cywilnej - też brał pod uwagę taką opinię w sprawie Woracha. Chodziło o roszczenia jego byłych pracowników. Przez wiele miesięcy od ich wynagrodzeń nie odprowadzano składek ZUS. Zgodnie z prawem pracownicy chcieli je ściągnąć z majątku szefów firmy. Z uwagi na ograniczoną świadomość Woracha sąd oddalił ich powództwo.

Dokonania na odcinku sportu prezesa ||
http://www.sport.pl/sport/1,67926,75...z_Bukowej.html

Na wzór urzędu urzędasy zrobiły kolej żelazną|| jako stworzenie struktury administracyjnej do pracy gabinetowej ? narad,
posiedzeń, szkoleń, zleceń zewnętrznych opracowań, analiz itp. itd. Tabor? Dopuszczenia do
eksploatacji? Maszyniści? Drużyny konduktorskie? Warsztaty utrzymaniowe? To zawracanie głowy! To się
zrobi samo, tak jak samo się błyska i samo grzmi;)

grzeniu 13.12.2012 09:07

Powiedzcie mi, jak tacy ludzie dostają się na takie stołki? k***a

Prezesik 13.12.2012 09:50

No jak to jak? :>
Z polecenia :D
A miałem się tu nie wypowiadać, bo nie kopie się leżącego :sciana:

demek 13.12.2012 11:28

tylko, ze KŚ maja tyle wspolnego z pkp...ze WYNAJMUJA od nich tabor a nie sa ich tworem...

taka subtelna roznica...to jak sie ta spolke prowadzi to zupelnie INNA kwestia.

ed hunter 13.12.2012 12:30

Tory i stacje też wybudowali?

demek 13.12.2012 12:35

placa to uzywaja - widzisz w tym jakis problem ?

placa za wynajem taboru, prad, wynajem torow i peronow a i tak swiadcza uslugi taniej niz pkp a mniej sie do nich doplaca za pociagokilometr...

ed hunter 13.12.2012 12:44

Tak, taniej, o 92 pociągi. :haha:

demek 13.12.2012 12:52

linie nie zlikwidowano. przeroslo ich to. teraz wiedza...

swietnie sie komentuje komus z daleka...a sami zainteresowani przyjeli na klate bo dobrze wiedza jak sie poprawilo od roku. najwiecej do powiedzenia maja osoby nie uzywajace pociagow...

ale to norma w tym kraju, ze najwiecej do powiedzenia i plakania maja niezainteresowani

ed hunter 13.12.2012 13:01

Muszę poprosić mamę, żebyśmy gdzieś pociągiem pojechali, bo nigdy nie jechałem.

demek 13.12.2012 13:41

a ty dalej swoje...faktycznie jezdzisz po slasku i wiesz jak wygladalo za czasow tylko pkp w latach ostatnich a jak po wejsciu na tory KŚ...

ktos pokazal, ze mozna koleja jezdzic LEPIEJ i taniej niz u pkp pod kazdym tworem. zaczeli od paru linii i dzialalo. to co sie stalo w tym tygodniu to smiech na sali I SIE Z TYM ZGADZAM. mieli wielkiego pecha bo wszelkie plagi spadly na nich w jednym momencie...ale to ich do konca nie tlumaczy.

na chwile obecna sie dogadano i oddano 5 tras PR. zobaczymy co bedzie teraz...

woitas 14.12.2012 05:05

Gdzie Ty widzisz lepiej. Nie dość, że pociągi dalej wloką się tak jak się wlokły, to jeszcze strach jechać samemu wieczorem, bo można dostać wpi***ol.
Płaczą, że mało pasażer***243;w... Kiedy pociąg z Wodzisławia do Katowic człapie się po torach 1,5h...

ed hunter 14.12.2012 14:21

Kolejny dzień zdawania egzaminu przez KŚ, przypomnę, spółkę należącą do samorządu rządzonego przez koalicję PO, RAŚ. :]

demek 14.12.2012 15:53

aa aa to dlatego tak placzesz. nie pomyslalem wczesniej.

ed hunter 14.12.2012 16:16

Nie dla tego, ale dziwnym trafem prawie wszystko w tym kraju tak działa, na stanowiska powoływani ludzie ze sprawami sądowymi, wyrokami, żółtymi papierami, nic nie potrafiący prócz prymitywnego kombinowania, ale wierni partii. :]

M@X 14.12.2012 23:18

Wystartuj! Skoros taki "rycerz prawdy" na pewno pokonasz ich wszystkich!

Prezesik 12.02.2013 09:09

W dalszym ciągu brakuje Ci 4 postów.

ed hunter 12.02.2013 09:18

O dziwach piszesz, a jest jeden najdziwniejszy dziw, partia złodziei i nieudaczników wygrała wybory po raz drugi. Pozdrawiamy ruskie serwery.

Teraz główny szpec od pociągów opowiada w telewizji o żargonie kolejarskim, tak chce udowodnić, że się zna na kolei, zupełnie jak gość ze żłobka nauczy się odzywek przedszkolaków.

Polska była cała "zaszynowana", zamiast to wykorzystać, to zmarnowano.

Gdyby w Warszawie nie było TYLE torów, to jak by jazda samochodem/autobusem wyglądała (mapę zobaczyć)? Tak jest kilka wąskich przesmyków przecinających tory i samochody stoją w korkach, to do k nędzy, te tory trzeba wykorzystać, ale nie, bufetowa metro buduje, bo w Londynie widziała. A za te pieniądze byłaby szybka kolej miejska na tych wszystkich torach i dodatkowe przejazdy. Jeszcze by zostało na ogromne premie i na reklamówki z kapustą.

czary2mary 26.02.2013 09:18

Sławomir Nowak tworzy dziesiątki urzędniczych stanowisk w PKP

Dyrektor projektu współpracy z organami centralnymi czy dyrektor projektu ochrony przed hałasem. W PKP PLK Sławomir Nowak utworzył wiele niepotrzebnych, a dobrze opłacanych etatów dyrektorskich.
Dyrektor projektu ds. koordynacji i integracji strumieni projektowych, zarządzania komunikacją wewnętrzną, koordynacji procesu wymiany informacji, ds. monitorowania funkcji wsparcia zarządu. To tylko kilka z 82 stanowisk dyrektorskich w samej spółce PKP PLK.

Co istotne, stanowiska dyrektorskie oznaczają pensje będące wielokrotnością średniej krajowej. Same PKP, ustami swojego prezesa Jakuba Karnowskiego, poinformowały w zeszłym tygodniu, że PKP PLK ma 700 mln zł strat za 2012 r. Karnowski jednak też utworzył w swojej centrali więcej departamentów, niż jest w całym Ministerstwie Transportu.:rotfl:

http://niezalezna.pl/38879-slawomir-...zych-stanowisk

Zetoxa 26.02.2013 10:29

i tak niedługo będziemy jeździć Deutsche Bahnem :>

ed hunter 26.02.2013 10:36

Przecież nie ukrywali, że będzie inaczej, w haśle wyborczym to mieli...

woitas 27.02.2013 05:20

Odp: Kolej w Polsce
 
Szykuje się afera z Pendolino i podejrzanym pośpiechem przy finalizacji umowy.
A tymczasem polskie zakłady tworzą bardzo udane konstrukcje, które z powodzeniem mogłyby ciągnąć składy 200km/h...


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 09:56.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.