![]() |
Chilltris
Ilość załączników: 5
Mam nadzieję że nie obrazicie się za reklamę mojego mini studio dev i swojej pierwszej wydanej aplikacji "po jasnej stronie mocy". :D
Chilltris to gra o zrzucaniu klocków i układaniu z nich linii. To co wyróżnia ją od innych gier tego typu to przede wszystkim pole działania rozszerzone na cały ekran telefonu i sterowanie oparte na gestach, a nie wirtualnych przyciskach. Każdy z czterech poziomów posiada też warstwy które przesłaniają ekran (np. liście, chabazie) i reagują na czujnik grawitacji (można to wszystko wyłączyć w opcjach jeśli kogoś nadto rozprasza). Gracz może też wczytać ze swojego telefonu dowolne zdjęcie, które posłuży za tło, a nawet własną muzykę odgrywaną w tle jeśli komuś nie spodoba się utwór Tara Putry. Można użyć też obrazu z przedniej lub tylnej kamery (niestety przełączanie surfaceview nie działa poprawnie na wszystkich telefonach, zeszło się nam nad tym sporo czasu, ale nie udało się uzyskać 100% kompatybilności ze wszystkimi kamerami). Gra jest zarówno w języku polskim jak i angielskim. Domyślnie język ustawia się względem ustawionego w systemie. Sam charakter gry jest lekki i raczej niezobowiązujący. Zrezygnowaliśmy więc z systemu punktów na rzecz systemu rewardsów (otrzymywanych za wykonanie określonych zadań). Wszystkie są proste, do zrobienia w jeden wieczór i oczywiście nieobowiązkowe. Uprawnienia: Całkiem sporo i proszę się nie przerażać. Niektóre wymusza system reklam, inne są uzależnione od funkcji gry (np. dostęp do kamery po to aby można było użyć jej w grze - no ale to mam nadzieję logiczne). Wsparcie: Jeśli podoba się Wam program i chcecie wesprzeć autorów zbierających na jabłka ;] to proszę nie blokować reklam, a nawet czasem w nie łupnąć. Za jakiś czas będzie też wersja płatna, więc jeśli ktoś nie znosi reklam będzie mógł przysłużyć się ludzkości pozbywając kilku złotych z wirtualnego portfela i w taki sposób. Było by też super jakbyście zostawili opinię i ocenę gry w sklepie. Aplikacja dostępna póki co tylko w Google Play i tylko w wersji darmowej: https://play.google.com/store/apps/d...onia.chilltris PS: Prosiłbym też o raportowanie na których telefonach działa obraz z kamery. Na Samsung Galaxy GIO jest czarny ekran. Działa na Sony Xperii J, HTC Desire Z i Samsung Galaxy S2. |
Cytat:
Podaj na PW numer konta (albo nawet i tu) to cos przeleje - cel wspomniany w cytacie jest szczytny :-)! |
Chciałem sprawdzić czy działają te kamery na Xperii P, ale napotkałem problem - gdzie je włączyć? oraz nie mogę zatrzymać gry przytrzymuję palucha u góry ekranu i przesuwam na dół ale nie działa... :P
|
@ M@X
O, dzięki! Planujemy jeszcze założyć firmowego paypala i podpiąć pod to donate. @ Gallus Kamera powinna być do wyboru w menu z resztą poziomów, Samouczka i zdjęć. Ikonka kółka z taśmą. Jeśli gra nie wykryje kamery tylnej i/lub przedniej to nie pokazuje tej "karty", ale nie spotkaliśmy się jeszcze z sytuacją w której nie wykrywa kamery, którą widzi Android. Może za długo trzymasz? Smyrnąć trzeba. Tak jakbyś chciał wywołać centrum powiadomień. Na przykład na Samsung Galaxy S3 razem z pauzą się ono wysuwa (diabli wiedzą czemu, pewnie tak działa tam launcher samsungowy, który olewa naszą blokadę). |
Wszystko opanowane - faktycznie wystarczy "smyrnąć", a kamery działają obydwie :)
|
Ufff :czar:
|
;)
Nexus 7 - działają obie kamery. Mam jednak drobne problemy ze sterowaniem: żeby przesunąć klocek na skraj ekranu muszę kilka razy przeciągnąć przez ekran, a jak klocki lecą trochę szybciej jest to trudne. W menu pauzy dałbym możliwość powrotu do menu głównego, a sam sposób wywołania menu pauzy w kitkacie ściąga też systemowego bara, co nie jest IMO fortunnym wyborem sposobu. |
Cytat:
|
@Reetou
Ten systemowy bar powinien być zablokowany, czyli nigdy nie pojawiać się i nie być możliwym do wywołania podczas działania gry. Jeśli dzieje się inaczej to jest to błąd w implementacji po naszej stronie i/lub działania launchera (w KitKacie Google chyba zmieniło na jakiś nowy, ale na razie nie mamy nic na co można by to wgrać i przetestować). Jeśli chodzi o przesuwanie to dodamy w opcjach czułość na suwaku albo kilka predefiniowanych jak przy np. prędkości opadania. @Misiozol Za mało klientów docelowych. Na Androidzie będzie bardzo trudno na tym zarobić (większość osób nigdy nie włącza internetu albo od razu przepuszcza to przez patcher który usuwa reklamy :|), a co dopiero na Symbianie. Tak mi się przynajmniej wydaje. Widzisz, nie robimy tego dla samej zabawy, chcielibyśmy tak zarabiać pieniądze. ;) |
Wlasnie w bledzie jestes ludzie majacy symbian sa zblizona grupa docelowa jak (nie wierze ze to pisze ) produkty apple , nie ma tam syfu jak na android , aplikacje sa w miare sprawdzane i jest to gropa docelowa ktora posiada kase co najwazniejsze , sa nowe telefony ktore kosztuja krocie i nikt nie pakuje tam syfu ;) , ale fakt grupa sie kurczy po tym jak M$ wykupil nokie szkoda wskazany marsz pogrzebowy a nie mendelsona z polaczenia i zaslubin partnerow w tym momencie .
Odnosnie zarabiana kasy to ciezko bedzie przebic sie aplikacja w oceanie innych , mozecie utonac w darmowych aplikacjach napisanych przez pasjonatow ;) |
Nasza też jest darmowa. ;) Monetyzacja z reklam. Tak przynajmniej pokazują statystyki, mało kto kupuje aplikacje na Androida. Chociaż dla mnie to niepojęte, przecież to tylko kilka zł, w porywach kilkanaście. Jak można mieć na telefon, opłacanie rachunków, a nie móc pozwolić sobie na aplikację na telefon?
Nikt z nas nie ma telefonu z Symbianem. Został porzucony przez wszystkich producentów już dawno temu, chyba nawet wcześniej niż Maemo/Meego. Baza użytkowników do dnia dzisiejszego jest chyba niewielka. Nie wiem, zgaduję, nie mam zielonego pojęcia o tym systemie, a tym bardziej o jego społeczności. Ale wydaje mi się, że to byłby kiepski interes. |
Cytat:
Cytat:
Nie wszystkim się chce mieć w/w rzeczy, innym nie są potrzebne, bo służyłyby tylko do tego + jeszcze koszt przewalutowania (a ile tych aplikacji kupi jedna osoba? Odp. Mizernie mało). Jedyne uproszczenie mają abonenci Playa (dopisanie do rachunku). Sam nigdy nic nie kupiłem w google play i raczej nie kupię, jeśli to nie będzie jeszcze prostsze. Szukam zawsze darmowych rozwiązań. PS Powodzenia z projektem :) |
Cytat:
|
Masz racje mysl gdzies mi uciekla i wyszlo ze sie raduje a nic bardziej omylnego , ale naprawilem juz posta :spoko:
|
Cytat:
Cytat:
Cytat:
|
Cytat:
Cytat:
i nie ma ich w trakcie pełnienia podstawowej funkcji przeznaczenia aplikacji. Tzn mam Kindla z reklamami i reklamę mam w menu i na wygaszaczu, nie ma żadnych reklam przy czytaniu/zmianie stron ebooka. Obawiałem się tych reklam na wygaszaczu, ale amazon na szczęście w miarę dba o ich artystyczną jakość, co sprawia, że mi nie przeszkadzają, a ich treść generalnie olewam. Nie wywalałem jeszcze reklam z androidowych apek- widać nie trafiłem na taką co by mnie wpieniała (w ogóle mało instaluję). |
Dałoby radę zrobić taką grę na windowsa? Wtedy chętnie wpłacę parę złotych.
|
A nawet na Linuksa. Ze względu na Javę do której port byłby niemal bezbolesny.
|
Wydaliśmy wersję 1.1:
- od tej pory, Samouczek jest nieobowiązkowy - doszła opcja kontroli czułości przesuwania klocka - doszła opcja resetująca ustawienia do domyślnych - klocki można teraz wozić od ściany do ściany jednym ruchem palca - bloki można teraz obracać dwukrotnie szybciej - obracanie odbywa się przez pojedyncze 'tapnięcie' ekranu - gracz może samemu ściągnąć klocek na dół - naprawionych trochę bugów Jeśli u kogoś na telefonie, sklep nie znajduje aplikacji, proszę o kontakt, a damy link do *.apk (można zainstalować z poziomu managera plików lub przez program adb ("adb install *.apk") - wymagane włączenie "instalacji z nieznanych źródeł" i dodatkowo w drugim przypadku "debugowanie po USB"). |
Cytat:
Kupiłem tylko dlatego że były tanie. Ale w ogóle w nie nie gram. Takie gry mnie już nie bawią, nie mam czasu, a przede wszystkim na dotykowym ekranie gra się po prostu do dupy w coś bardziej złożonego. Dlatego więcej nic raczej nie kupie. Ale z drugiej strony nic mnie tak nie wnerwia jak reklamy. Wole zapłacić i ich nie oglądać. Jedyna rzecz która wnerwia mnie bardziej to mikropłatności. Obie kamerki działają na gSmart G1362 :) |
Ilość załączników: 1
Ja też, ale większość ludzi o dziwo woli cieszyć się z darmowych gier, ale z reklamami. Cóż.
Dzięki za raport. - - - Jeśli komuś tak prościej, kod QR do Google Play: http://forum.cdrinfo.pl/attachments/...illtris_qr.png |
Bardzo podoba mi się klimat tej gry.
Nienachalny, muzyka w tle przypomina modułki z dawnych lat. Świetna robota, gratuluje :) Na minus rozmiar, na 40MB to na oko za dużo, ale oczywiście nie mam pojęcia co tam się dzieje pod maskę :) |
Siedem teł 800x1280 24bit, do tego kilkanaście 32bit rewardsów które są niewiele mniejsze i to samo dla 480x800. Plus oczywiście muzyka (blisko 10MB, to dość długi utwór, a nie chcieliśmy go ani ciąć ani zmniejszać jakości).
Za dwa tygodnie następna. :taktak: I tak się zastanawiam czy dla kolejnych projektów po prostu nie robić dwóch wersji, HD i zwykłej. Sporo osób narzeka na rozmiar. PS: Zapomniałem o jeszcze jednej rzeczy w 1.1, znieśliśmy blokadę przenoszenia aplikacji na kartę pamięci. |
Ilość załączników: 2
Dospamuję jeszcze: ;]
Wrzuciliśmy na SlideMe i Amazon, a w drodze jest też SamsungApps. http://slideme.org/application/chilltris http://forum.cdrinfo.pl/attachment.p...1&d=1390829904 http://www.amazon.com/Anzonia-Chillt...qid=1390823438 http://forum.cdrinfo.pl/attachment.p...1&d=1390829904 I taka ciekawostka: Google w ogóle nie przeprowadza żadnej weryfikacji, natomiast pozostałe e-sklepy jak najbardziej. Szczególnie trzeba pochwalić SamasungApps, który robi to naprawdę szczegółowo i profesjonalnie! Wysyła filmy, kompleksowe log-i, podsumowania etc. Dlaczego Google, twórca swojego OS-u i sklepu tak nie robi? Niepojęte dla mnie. |
Można mnożyć teorie, ale żadna nie stawia Google w dobrym świetle.
|
Osobiście mi się wydaje że lecą na żywioł aby nazbierać jak najwięcej aplikacji jak najmniejszym kosztem. Co by ładnie słupki wyglądały. ;)
|
A mi się wydaje, że bezpieczeństwo użytkowników-owiec nie jest czymś za co warto dodatkowo płacić.
Tym bardziej, że od firm produkujących antywirusy też na pewno mają jakieś zyski. |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 00:20. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.