![]() |
Skorzystanie z Kingston Lifetime Warranty
Mam kartę 32GB Micro SDHC class 4, zakupioną przez internat, która ma już 2 lata i jeden miesiąc :sciana:
Szlag ją trafił z tego co obecnie widzę. Jak ją reklamować? Sklep się raczej na mnie wypnie, bo 2 lata już minęły, zatem jak uderzyć do kingstona? Mają jakiś system RMA? Znam zasadę tego producenta z tym Lifetime, ale ta karta jest jeszcze w produkcji z tego co widze... Dzięki za pomoc. |
|
Bezposrednio do producenta maja rma ;)
|
Cytat:
|
Nie ma. Normalne dzialanie by nie oplacalo Ci sie korzystac z LifeTime Warranty ;-).
|
kiedyś był, ale się zmył.... Nawet na maila nie odpowiedzieli...
|
Karta teraz kosztuje ile? 40zł ? :D Za wysyłkę w te i wewte zapłacisz przynajmniej 1/2 ceny nowej karty :D
|
Ciekawe czy kartę pamięci można przy zakupie ubezpieczyć...
|
andy... właśnie wiem i to jest smutne.... :P czyli dwa latka popracowała :P niesmak pozostał, myślałem, że mają coś w PL :P
|
trzeba bylo kupic verbatim bo u nich oni placa za koszt wysylki .
|
Placisz w 1 strone, odsylaja za free - wciaz 2x zl w kieszeni. Ja jutro odsylam penka do Holandii za 6-7euro a penek wart ok 110z.
|
Oni są jacyś niekonkretni...
Cytat:
Nie ma formularza po wybraniu Europe... :sciana: |
no jak nie ma , piszesz do nich na mail i dostajesz RMA
Europe, Middle East & Africa https://shop.kingston.com/Web_RMA/images/blank.gif Dear Customer, If you believe you have a faulty product that requires replacement, please contact your point of purchase directly for their assistance in handling the warranty on your product. If you require technical trouble shooting, please Click Here for assistance. If you have any RMA related questions or your seller is unable to assist you, you can contact us at: eureturns@kingston.eu We kindly ask you not to send any products directly to Kingston Technology until you have received written authorisation from one of our staff members to do so. Kind Regards RMA Department Kingston Technology Europe Co LLP |
No właśnie, pisanie maila to nie jest dla mnie coś normalnego, oczywiście to nie problem, ale po takiej firmie spodziewałem się formularza.
edit: Napisane, ładnie pełnym zdaniem z opisem usterki :D |
Jak juz raz zalozysz konto rma to bedzie na zawsze
|
Moj penek juz w Holandii jest. Moze za tydzien wroci.
|
Albo będzie kwitł w serwisie jak moja myszka Logitech :D
|
Cisza;)
Cytat:
|
Oni sie nie myla , dobrze adres wpisales :>
|
Wydrukowalem(sami mi linka podali), dzis jest sobota;)
Adres jest poprawny. |
Kingston Lifetime Warranty to 100% prawda, dzisiaj przyszła nówka sztuka :)
Jestem mega zadowolony z firmy. |
Ile Cię kosztowało wysłanie uszkodzonego urządzenia?
|
Po dokładnym opisaniu, sfotografowaniu i udzielonych odpowiedziach na wszystkie pytania uznali, że nie ma sensu abym ten złom im wysyłał. Szanują przyrodę :) Stara karta pójdzie do utylizacji (jest u nas w robocie taki śmietnik specjalny na tego typu rzeczy). Nie należy tego brać oczywiście za regułę, jeśli będą mieć wątpliwość to będą chcieli kartę zobaczyć sami czyli będziesz musiał wtedy wysłać.
|
Czyli w tym wypadku nic Cię to nie kosztowało :)
|
Cytat:
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 14:24. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.