Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Pamięć przenośna, pendrive, karty pamięci, dyski USB (https://forum.cdrinfo.pl/f115/)
-   -   Skorzystanie z Kingston Lifetime Warranty (https://forum.cdrinfo.pl/f115/skorzystanie-kingston-lifetime-warranty-94122/)

Patrix 06.01.2015 21:50

Skorzystanie z Kingston Lifetime Warranty
 
Mam kartę 32GB Micro SDHC class 4, zakupioną przez internat, która ma już 2 lata i jeden miesiąc :sciana:
Szlag ją trafił z tego co obecnie widzę.

Jak ją reklamować? Sklep się raczej na mnie wypnie, bo 2 lata już minęły, zatem jak uderzyć do kingstona? Mają jakiś system RMA? Znam zasadę tego producenta z tym Lifetime, ale ta karta jest jeszcze w produkcji z tego co widze...

Dzięki za pomoc.

andy 06.01.2015 21:59

http://www.kingston.com/pl/company/warranty#procedures

misiozol 06.01.2015 21:59

Bezposrednio do producenta maja rma ;)

Patrix 06.01.2015 22:02

Cytat:

Po uzyskaniu numeru RMA od firmy Kingston należy w ciągu trzydziestu (30) dni wysłać produkt na adres Kingston Technology Europe Co LLP, Kingston Court, Brooklands Close, Sunbury on Thames, Middlesex, TW16 7EP, UK. Użytkownik ponosi koszty ubezpieczenia i transportu zwracanych produktów.
Powaliło ich chyba? Gdzie jakiś polski przedstawiciel?

M@X 06.01.2015 22:08

Nie ma. Normalne dzialanie by nie oplacalo Ci sie korzystac z LifeTime Warranty ;-).

revolver0 06.01.2015 22:15

kiedyś był, ale się zmył.... Nawet na maila nie odpowiedzieli...

andy 06.01.2015 22:40

Karta teraz kosztuje ile? 40zł ? :D Za wysyłkę w te i wewte zapłacisz przynajmniej 1/2 ceny nowej karty :D

revolver0 06.01.2015 22:42

Ciekawe czy kartę pamięci można przy zakupie ubezpieczyć...

Patrix 06.01.2015 22:42

andy... właśnie wiem i to jest smutne.... :P czyli dwa latka popracowała :P niesmak pozostał, myślałem, że mają coś w PL :P

misiozol 06.01.2015 23:26

trzeba bylo kupic verbatim bo u nich oni placa za koszt wysylki .

loki7777 07.01.2015 01:44

Placisz w 1 strone, odsylaja za free - wciaz 2x zl w kieszeni. Ja jutro odsylam penka do Holandii za 6-7euro a penek wart ok 110z.

Patrix 09.01.2015 20:36

Oni są jacyś niekonkretni...

Cytat:

PLEASE NOTE:
This service is only available within the U.S.A. due to export/import restraints. Product outside the U.S.A. must be returned through the agent from which it was purchased.
https://shop.kingston.com/web_rma/default.asp

Nie ma formularza po wybraniu Europe... :sciana:

misiozol 09.01.2015 20:53

no jak nie ma , piszesz do nich na mail i dostajesz RMA

Europe, Middle East & Africa
https://shop.kingston.com/Web_RMA/images/blank.gif

Dear Customer,

If you believe you have a faulty product that requires replacement, please contact your point of purchase directly for their assistance in handling the warranty on your product.

If you require technical trouble shooting, please Click Here for assistance.

If you have any RMA related questions or your seller is unable to assist you, you can contact us at: eureturns@kingston.eu

We kindly ask you not to send any products directly to Kingston Technology until you have received written authorisation from one of our staff members to do so.

Kind Regards
RMA Department
Kingston Technology Europe Co LLP

Patrix 09.01.2015 21:03

No właśnie, pisanie maila to nie jest dla mnie coś normalnego, oczywiście to nie problem, ale po takiej firmie spodziewałem się formularza.

edit:
Napisane, ładnie pełnym zdaniem z opisem usterki :D

misiozol 09.01.2015 21:14

Jak juz raz zalozysz konto rma to bedzie na zawsze

loki7777 10.01.2015 00:19

Moj penek juz w Holandii jest. Moze za tydzien wroci.

mgit 10.01.2015 00:26

Albo będzie kwitł w serwisie jak moja myszka Logitech :D

loki7777 10.01.2015 11:59

Cisza;)
Cytat:

ATTEMPTED DELIVERY NETHERLANDS 10-Jan-15
03:30 NO ANSWER AT ADDRESS
o 3:30 - pomylilo im sie cos!?

misiozol 10.01.2015 12:01

Oni sie nie myla , dobrze adres wpisales :>

loki7777 10.01.2015 12:07

Wydrukowalem(sami mi linka podali), dzis jest sobota;)
Adres jest poprawny.

Patrix 27.01.2015 16:32

Kingston Lifetime Warranty to 100% prawda, dzisiaj przyszła nówka sztuka :)
Jestem mega zadowolony z firmy.

andy 27.01.2015 19:16

Ile Cię kosztowało wysłanie uszkodzonego urządzenia?

Patrix 27.01.2015 19:22

Po dokładnym opisaniu, sfotografowaniu i udzielonych odpowiedziach na wszystkie pytania uznali, że nie ma sensu abym ten złom im wysyłał. Szanują przyrodę :) Stara karta pójdzie do utylizacji (jest u nas w robocie taki śmietnik specjalny na tego typu rzeczy). Nie należy tego brać oczywiście za regułę, jeśli będą mieć wątpliwość to będą chcieli kartę zobaczyć sami czyli będziesz musiał wtedy wysłać.

andy 27.01.2015 19:44

Czyli w tym wypadku nic Cię to nie kosztowało :)

Patrix 27.01.2015 19:45

Cytat:

Napisany przez andy (Post 1312065)
Czyli w tym wypadku nic Cię to nie kosztowało :)

captain obvious dziękuję, że mi to wyjaśniłeś k***a


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 14:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.