![]() |
Połączenie FTP PC - PS3 po kablu
Hej,
Nawiązałem połączenie między PS3 i PC. Skonfigurowałem klienta (Filezilla) i przy transferze, po około 20 minutach wszystko się rozłącza: "Polecenie: PORT 192,168,2,12,230,166 Odpowiedź 451 Error Polecenie: PASV Odpowiedź 451 Error" Wcześniej transfer jest bardzo powolny. Klient za każdym razem ustawia transfer, przesyła i docelowo tak ponad 20 tys razy. :-D Jak temu zaradzić? |
Wyłączyłeś w ps3 oszczędzanie energii ,czy jak to tam się zwało ;P Jak padem nie trybisz to wyłącza ftp .
|
Tak. Nawet usuwanie via FTP całych katalogów to koszmar. Zajmuje to koszmarnie dużo czasu i często zrywa połączenie. :/
|
To podaj jak tam wyglądają Twoje ustawienia sieciowe ,ja używam FlashFxp i wsio działa,transfer 28Mb/s :)
|
PS3:
Szybkość i dupleks: 1000BASE-T Full-Duplex IP Address 192.168.1.13 Subnet Mask 255.255.255.0 Defualt Router 192.168.1.1 Primary DNS 1.0.0.0 Secondary DNS 0.0.0.0 MTU: Auto Proxy: don't use UPnP: Niedostępne Typ NAT: Niepowodzenie (?) PC (tutaj utworzyłem nowe połączenie przewodowe IPv4): Adres IP: 192.168.1.12 Subnet Mask 255.255.255.0 Brama domyślna: nic Preferowany DNS: 1.0.0.0 Alternatywny DNS: 1.1.1.1 Filezilla: Serwer: 192.168.1.13 Połączenie: FTP Szyfrowanie: Jeśli dostępne... Typ logowania: Normalne Zakładka Opcje przesyłania: Typ transferu: Aktywny Maksymalna liczba połączeń: 1 (zaznaczony checkbox "Ogranicz liczbę jednoczesnych połączeń) BTW: Istnieje możliwość konfiguracji dwóch połączeń w PS3? Jedno przewodowe do FTP, a drugie bezprzewodowe do łatek? |
Ilość załączników: 1
Hmm a masz zaznaczony odpowiednik polecenia NOOP w Filezilla?
|
Cytat:
|
Z przykrością stwierdzam, że wszystkie serwery FTP na PS3 są dziadowskie, a jeszcze jakby tego było mało, sprawę dobijają fw od bodajże 4.11 gdzie CellOS opóźnia operacje systemu plików i do tej pory Sony nie kwapi się tego naprawić (i już raczej nigdy nie naprawi... chyba że to taki ficzer miał być...).
Podstawowe pytanie jakiego serwera FTP używasz. Różne, różnie działają. U mnie (CECHL04) najlepiej radził sobie OpenFTP Server v1.2, ale to już antyk. Obecnie używam tego z webmana wbudowanego w Rebuga z poziomu VSH. Ujdzie w tłoku, ale jak go obciążysz pierdylionem plików to zerwie połączenie... M.in dlatego warto używać *.iso a nie gołych ripów z płyty. Cytat:
|
Dokładnie ,jak już słać to ISO ,albo PKG ,piertyriald plików może się kopiować w nieskończoność :P
|
OK, chyba rozumiem swojego faila. Otóż właśnie przesyłam 20 tys plików (20000 plików) na dysk konsoli. Do tej pory ripowałem z nośnika lub za pomoca FTP przesyłałem jeden lub kilka dużych plików. Czas rozejrzeć się za czymś w rodzaju "PKG Maker". Istnieje taka aplikacja?
|
Nie istnieje. Masz dwa wyjścia albo użyć jakiegoś toolkita co przerabia zawartość i typ NPDRM na "paczkomat" albo zrobić z tego obraz *.iso (ja robię iso z poziomu multiMANa ale na Windows jest bardzo dobry ps3makeiso Hermesa, wystarczy przesunąć katalog z grą na exeka i robią się unicorns ;]) i jak obywatel świata montować by grać (webman + kobra). ;)
|
Się znaczy PS3 ISO Tools ? Ja używam Cobra ODE GenPS3iso :)
|
Nie, to bloatware. A ten drugi to chyba robi ISO z zaszyfrowanymi kontenerami, więc bezużyteczny dla kobry.
|
Jaśniej ,bo dziś jestem ciężko kumaty :P Perła Export ;)
Używam drugiego i Cobra z takimi ISO sobie radzi bardzo dobrze ;) PS3 ISO Tools to śmieć ,wszędzie to chwalą k***a |
Wnioski z wczorajszych prób są takie:
- FTP nadaje się do przesyłania tylko dużych plików (~17 MB/s), - tworzenie ISO wyszło mi za pomocą PS3 ISO Tools (bez dźwięku, ale może to wina braku kompatybilności przy tworzeniu obrazu). |
Nie używajcie PS3 ISO Tool ponieważ temu GUI nie można ufać, potrafi nie podać wszystkich plików narzędziom których używa.
@Trilu EBOOT.BIN to kontener na podpisane pliki wykonywalne (*.self/*.sprx). Oryginalne gry na PS3 wydawane są na dwuwarstwowym BD-ROM. W obszarze nieczytelnym dla napędów w PC znajduje się stały klucz, którym zaszyfrowane są kontenery i podpisane pliki wykonywalne. Tylko z takich płyt napęd potrafi odczytać gry. Na tym zresztą polegało zabezpieczenie pierwszych TrueBlue: payload dongle'a deszyfrował pliki zaszyfrowane ich wymyślonym kluczem na pirackich płytach (ponieważ BD-R i BD-RE nie mają takiej struktury jak BD-ROM i nie da się domową nagrywarką nagrać klucza tam gdzie znajduje się na oryginalnych grach). Później zmienili "model biznesowy" i dongle deszyfrował udostępnione EBOOTy. Np. gry na GameCube'a i Wii są całe szyfrowane i na PC można sczytać takie gry z cache'u nagrywarki (dlatego to trwa tak długo i nie ma żadnego systemu korekcji, a więc trzeba kilkakrotnie odczytać płytę aby mieć pewność, że obraz jest poprawny). Klucz był statyczny dla wszystkich gier i nie było go na płycie - w jakiś sposób scena weszła w jego posiadanie (prawdopodobnie konsola sama go zdradziła). W przypadku gier na PS3, klucz jest statyczny dla gry lub serii gier (deweloper ustala). Cobra ODDE, czyli emulator napędu optycznego udaje oryginalny dlatego też potrzebuje aby gry były zaszyfrowane w taki sposób jak w oryginale. I to robi ich program. A więc możesz mieć trzy rodzaje *.iso gier na PS3 i wszystkie są niepełne: 1. Kopia 1:1 widocznych danych dla PC (zrobiłem poradnik jak ją uzyskać i prawie nikogo nie zainteresował ^^"). http://konsole.cdrinfo.pl/artykuly/ps3-kopiowanie-gier/ 2. Kopia danych z płyty sklejona do *.iso (też można to zrobić z poziomu PC i też odczyta ją ODDE). 3. Kopia danych z płyty, z deszyfrowanymi plikami, sklejona do *.iso (to robi np. multiMAN przy wyłączonym DDA). Tylko taką odczytują managery gier, tylko takie są montowane w XMB. 4. Kopia 1:1 całej płyty niemożliwa do uzyskania (a tam niemożliwa ;]) i nic jej obecnie nie obsługuje. |
@Berion czy możesz podać link do programu, o którym pisałeś (ps3makeiso Hermesa)? Szukałem go, ale nic sensownego nie namierzyłem. Wszyscy namiętnie podają, że PS3 ISO Tools jest najlepszy i basta.
|
@Bartek,ja używam genps3iso ,jeszcze nie miałem z takimi ISO problemu .
@Berion,ale wena o drugiej w nocy :P |
Przecież masz go w katalogu "tools" ("makeps3iso.exe") tego GUI jakim jest "PS3 ISO Tools". :P Przeciągasz na niego folder z grą i zacznie robić obraz w miejscu w którym znajduje się owa gra.
Cytat:
A tak swoją drogą to (prawie) wszystkie te programy dla PS3 i stworzone z myślą o PS3 są amatorskie, niedopracowane i toporne. Scena umiera. |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 17:51. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.