Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Hardware (https://forum.cdrinfo.pl/f105/)
-   -   Połączenie FTP PC - PS3 po kablu (https://forum.cdrinfo.pl/f105/polaczenie-ftp-pc-ps3-po-kablu-95255/)

Bartek^ 23.12.2015 20:23

Połączenie FTP PC - PS3 po kablu
 
Hej,

Nawiązałem połączenie między PS3 i PC. Skonfigurowałem klienta (Filezilla) i przy transferze, po około 20 minutach wszystko się rozłącza:
"Polecenie: PORT 192,168,2,12,230,166
Odpowiedź 451 Error
Polecenie: PASV
Odpowiedź 451 Error"

Wcześniej transfer jest bardzo powolny. Klient za każdym razem ustawia transfer, przesyła i docelowo tak ponad 20 tys razy. :-D Jak temu zaradzić?

Trilu 23.12.2015 20:37

Wyłączyłeś w ps3 oszczędzanie energii ,czy jak to tam się zwało ;P Jak padem nie trybisz to wyłącza ftp .

Bartek^ 23.12.2015 20:38

Tak. Nawet usuwanie via FTP całych katalogów to koszmar. Zajmuje to koszmarnie dużo czasu i często zrywa połączenie. :/

Trilu 23.12.2015 20:47

To podaj jak tam wyglądają Twoje ustawienia sieciowe ,ja używam FlashFxp i wsio działa,transfer 28Mb/s :)

Bartek^ 23.12.2015 20:59

PS3:
Szybkość i dupleks: 1000BASE-T Full-Duplex
IP Address 192.168.1.13
Subnet Mask 255.255.255.0
Defualt Router 192.168.1.1
Primary DNS 1.0.0.0
Secondary DNS 0.0.0.0
MTU: Auto
Proxy: don't use
UPnP: Niedostępne
Typ NAT: Niepowodzenie (?)

PC (tutaj utworzyłem nowe połączenie przewodowe IPv4):
Adres IP: 192.168.1.12
Subnet Mask 255.255.255.0
Brama domyślna: nic
Preferowany DNS: 1.0.0.0
Alternatywny DNS: 1.1.1.1

Filezilla:
Serwer: 192.168.1.13
Połączenie: FTP
Szyfrowanie: Jeśli dostępne...
Typ logowania: Normalne

Zakładka Opcje przesyłania:
Typ transferu: Aktywny
Maksymalna liczba połączeń: 1 (zaznaczony checkbox "Ogranicz liczbę jednoczesnych połączeń)

BTW: Istnieje możliwość konfiguracji dwóch połączeń w PS3? Jedno przewodowe do FTP, a drugie bezprzewodowe do łatek?

mgit 23.12.2015 21:08

Ilość załączników: 1
Hmm a masz zaznaczony odpowiednik polecenia NOOP w Filezilla?

Bartek^ 23.12.2015 21:15

Cytat:

Napisany przez mgit (Post 1345919)
Hmm a masz zaznaczony odpowiednik polecenia NOOP w Filezilla?

Zaznaczyłem, coś co się zowie "Wysyłaj polecenia podtrzymania połączenia FTP". Zaraz sprawdzę, czy zadziała.

Berion 23.12.2015 21:20

Z przykrością stwierdzam, że wszystkie serwery FTP na PS3 są dziadowskie, a jeszcze jakby tego było mało, sprawę dobijają fw od bodajże 4.11 gdzie CellOS opóźnia operacje systemu plików i do tej pory Sony nie kwapi się tego naprawić (i już raczej nigdy nie naprawi... chyba że to taki ficzer miał być...).

Podstawowe pytanie jakiego serwera FTP używasz. Różne, różnie działają. U mnie (CECHL04) najlepiej radził sobie OpenFTP Server v1.2, ale to już antyk. Obecnie używam tego z webmana wbudowanego w Rebuga z poziomu VSH. Ujdzie w tłoku, ale jak go obciążysz pierdylionem plików to zerwie połączenie... M.in dlatego warto używać *.iso a nie gołych ripów z płyty.

Cytat:

BTW: Istnieje możliwość konfiguracji dwóch połączeń w PS3? Jedno przewodowe do FTP, a drugie bezprzewodowe do łatek?
Nie, choć coś mi się kojarzy że DEX fw miały możliwość konfiguracji dwóch osobnych połączeń dla kabla i wifi (nie tak jak obecnie w CEX fw, że są dwa ale używać naraz można tylko jednego). Ale pamiętam to jak przez mgłę, być może nawet mi się tylko przyśniło. :D

Trilu 23.12.2015 21:24

Dokładnie ,jak już słać to ISO ,albo PKG ,piertyriald plików może się kopiować w nieskończoność :P

Bartek^ 23.12.2015 21:29

OK, chyba rozumiem swojego faila. Otóż właśnie przesyłam 20 tys plików (20000 plików) na dysk konsoli. Do tej pory ripowałem z nośnika lub za pomoca FTP przesyłałem jeden lub kilka dużych plików. Czas rozejrzeć się za czymś w rodzaju "PKG Maker". Istnieje taka aplikacja?

Berion 23.12.2015 21:46

Nie istnieje. Masz dwa wyjścia albo użyć jakiegoś toolkita co przerabia zawartość i typ NPDRM na "paczkomat" albo zrobić z tego obraz *.iso (ja robię iso z poziomu multiMANa ale na Windows jest bardzo dobry ps3makeiso Hermesa, wystarczy przesunąć katalog z grą na exeka i robią się unicorns ;]) i jak obywatel świata montować by grać (webman + kobra). ;)

Trilu 23.12.2015 21:56

Się znaczy PS3 ISO Tools ? Ja używam Cobra ODE GenPS3iso :)

Berion 23.12.2015 22:08

Nie, to bloatware. A ten drugi to chyba robi ISO z zaszyfrowanymi kontenerami, więc bezużyteczny dla kobry.

Trilu 23.12.2015 22:13

Jaśniej ,bo dziś jestem ciężko kumaty :P Perła Export ;)
Używam drugiego i Cobra z takimi ISO sobie radzi bardzo dobrze ;)
PS3 ISO Tools to śmieć ,wszędzie to chwalą k***a

Bartek^ 24.12.2015 11:14

Wnioski z wczorajszych prób są takie:
- FTP nadaje się do przesyłania tylko dużych plików (~17 MB/s),
- tworzenie ISO wyszło mi za pomocą PS3 ISO Tools (bez dźwięku, ale może to wina braku kompatybilności przy tworzeniu obrazu).

Berion 26.12.2015 02:38

Nie używajcie PS3 ISO Tool ponieważ temu GUI nie można ufać, potrafi nie podać wszystkich plików narzędziom których używa.

@Trilu
EBOOT.BIN to kontener na podpisane pliki wykonywalne (*.self/*.sprx).

Oryginalne gry na PS3 wydawane są na dwuwarstwowym BD-ROM. W obszarze nieczytelnym dla napędów w PC znajduje się stały klucz, którym zaszyfrowane są kontenery i podpisane pliki wykonywalne. Tylko z takich płyt napęd potrafi odczytać gry. Na tym zresztą polegało zabezpieczenie pierwszych TrueBlue: payload dongle'a deszyfrował pliki zaszyfrowane ich wymyślonym kluczem na pirackich płytach (ponieważ BD-R i BD-RE nie mają takiej struktury jak BD-ROM i nie da się domową nagrywarką nagrać klucza tam gdzie znajduje się na oryginalnych grach). Później zmienili "model biznesowy" i dongle deszyfrował udostępnione EBOOTy.

Np. gry na GameCube'a i Wii są całe szyfrowane i na PC można sczytać takie gry z cache'u nagrywarki (dlatego to trwa tak długo i nie ma żadnego systemu korekcji, a więc trzeba kilkakrotnie odczytać płytę aby mieć pewność, że obraz jest poprawny). Klucz był statyczny dla wszystkich gier i nie było go na płycie - w jakiś sposób scena weszła w jego posiadanie (prawdopodobnie konsola sama go zdradziła). W przypadku gier na PS3, klucz jest statyczny dla gry lub serii gier (deweloper ustala).

Cobra ODDE, czyli emulator napędu optycznego udaje oryginalny dlatego też potrzebuje aby gry były zaszyfrowane w taki sposób jak w oryginale. I to robi ich program.

A więc możesz mieć trzy rodzaje *.iso gier na PS3 i wszystkie są niepełne:

1. Kopia 1:1 widocznych danych dla PC (zrobiłem poradnik jak ją uzyskać i prawie nikogo nie zainteresował ^^").
http://konsole.cdrinfo.pl/artykuly/ps3-kopiowanie-gier/
2. Kopia danych z płyty sklejona do *.iso (też można to zrobić z poziomu PC i też odczyta ją ODDE).
3. Kopia danych z płyty, z deszyfrowanymi plikami, sklejona do *.iso (to robi np. multiMAN przy wyłączonym DDA). Tylko taką odczytują managery gier, tylko takie są montowane w XMB.
4. Kopia 1:1 całej płyty niemożliwa do uzyskania (a tam niemożliwa ;]) i nic jej obecnie nie obsługuje.

Bartek^ 26.12.2015 09:39

@Berion czy możesz podać link do programu, o którym pisałeś (ps3makeiso Hermesa)? Szukałem go, ale nic sensownego nie namierzyłem. Wszyscy namiętnie podają, że PS3 ISO Tools jest najlepszy i basta.

Trilu 26.12.2015 10:31

@Bartek,ja używam genps3iso ,jeszcze nie miałem z takimi ISO problemu .
@Berion,ale wena o drugiej w nocy :P

Berion 26.12.2015 12:47

Przecież masz go w katalogu "tools" ("makeps3iso.exe") tego GUI jakim jest "PS3 ISO Tools". :P Przeciągasz na niego folder z grą i zacznie robić obraz w miejscu w którym znajduje się owa gra.

Cytat:

Wszyscy namiętnie podają, że PS3 ISO Tools jest najlepszy i basta.
Ponieważ nikt się teraz na niczym nie zna. Dasz przeciętnemu Kowalskiemu program CLI i powie "że się nie uruchamia" albo w najlepszym razie będzie robił jak małpa to samo co kolega powiedział, że u niego działa. I tak jest ze wszystkim, nie tylko z IT i nie tylko na tzw. scenie. Ludzie są w tych czasach wyłącznie konsumentami, twórczość zanika, a razem z nią jakiekolwiek przejawy kreatywności, myślenia abstrakcyjnego. Ludzi się teraz hoduje.

A tak swoją drogą to (prawie) wszystkie te programy dla PS3 i stworzone z myślą o PS3 są amatorskie, niedopracowane i toporne. Scena umiera.


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 17:51.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.