![]() |
@---> Jak powinno być ??? <---@
!!!Cześć wszytskim!!!
***** Mam pytanie: ***** Jeżeli oddałem do gwarancji dysk: IBM 60GB ATA-100 7200-RPM bo miał 2gb BadBlocków to powinni mi wymienić na nowy czy oddać stary, jeżeli udało im się naprawić ??? Dostałem inny dysk, ale nie nowy, serwisowany ??? (( Powinni przedłużyć gwarancję o termin rklamacji czy od nowa 3 lata od momentu dostania mowego - używangego HDD. Co o tym myśłicie? HDD był zakupiony bezpośrednio w ACTION we Wrocławiu. Oni IBM-y odsyłają do fabryki / serwisu IBM-a :) Dodam, że dysk dostałem zapakowany w folli anystatycznej, wygladał jak nowy fabrycznie. Na nalepce na folii było napisane: made in philippines (made for IBM), a bezpośredni nadruk na folii (kolor żółty) mówił: made in (chyba) thailand. |
Witaj, o ile dobrze pamietam, to przy takiej okazji powinieneś dostać dysk fabrycznie nowy, a dla tego dysku gwarancja leci od nowa. Najlepiej szczegóły związane z gwarancją wyjaśni Ci ktoś z ochrony konsumentów. Możesz też poszukać w treści gwarancji od czegoś innego, jak sprawy mają się , gdy chodzi o wymianę sprzętu na nowy, wolny od usterek.
Miłego dnia. No i niech wyjdzie na Twoje. |
W przypadku kiedy awaria dysku nastapila tuz przy jeggi kupnie dostaniesz nowy dysk, ale jak po np. polroku uzytkowania no to masz serwisowany... tak jest w IMBie i pewnie w innych firmach tez
pozdrawiam:) |
Witam !
Co do gwarancjji to jśli np dysk ma 3 lata gw bo IBM ma , a walnął Ci w 2 roku i serwice go trzymał przez miesiac to przedłuzają Ci gw tylko o okres bycia dysku na gw nie zaleznie d tego Czy wymienili Ci go na nówkę czy naprwili / tak było z moim piecykiem walnął miesiąc przed końcem gw trzymali miesiac to dodali mi miesiac gw + rękojmia tak apropos to jak naprawić dysk , podejrzewamże dostałeś nówkę !:) |
Jak naprawić, dla nich to jest łatwe. Otwierają taki HDD w sterylnym pomieszczeniu. Wymieniaja talerz / talerze i po bólu (w przypadku BadBlocków).
Mnie tylko w****ia, że dostałem dyskmocno porysowany, a ja jestem uczulony na punkcie wyglądu komponentów :) Idę do domu, jestem chory, muszę zagraćw coś... |
Cytat:
Witam ! Znam ten ból człowieku jak zrobiła mi się ryska na monitorze to przez miesiac płakalem:'( :'( a jak mi mamusia zalała nagrywarkę i cdromasłodziutką herbatą to przez 2 tygodnie się do niej nie odzywalem / wyszło na to ze cd ka sprzedałem a nagrywarka się posypała i wymienili mi na gw na nówkę naszczęscie nic więcej się nie zalało ! Na obudowę poszła ćwiartk spiryta żeby ja doczyscić a po zabiegu była czystsza niż nowa ! Co do dysku to trzeba było się kłócić oddajesz sprzęt w stanie idealnym / wygląd / a oni Ci oddają jakiegoś dyska po przejscieach ... |
Cytat:
Postaraj się powalczyć jednak w sklepie o nowy dysk. W końcu kto, jak nie sami klienci są w stanie zmienić podejście producenta do nas. Pozdrawiam |
Cytat:
ja mi wypałek padł to dostałem nowy i na nowy gwarancję / jak płyta to tak samo /a płyt juz tak dostałem 3 :)/ gwarancja odnosi się do elementu a jeśli masz nowy to i nowa gwarancja a jesli naprawiany to tylko o okres przetrzymywania w serwisie jest / toć tpo cagle ten sam element tylko naprawiony/ |
Czesc lewap mam troche doswiadczenia z takimi rzeczami wiec ci wytlumacze. Dysk na gwarancji jest reklamowany, sklep zobowiazany jest do wypelnienia jej w sposob wymiany sprzetu na nowy lub naprawy go. Do wymainy sporzetu na nowy masz prawo po trzeciej nieudanej probie naprway. Te bad blocki ktore ci powstaly z tego co powiedziales wnioskuje byly tylko programowe, w serwisach usuwaja takie bad blocki majac pewien program od producenta dyskow. A co do przedluzenia gwarancji to jest ona przedluzona o czas pobytu w serwisie, nie od nowa.
|
Cytat:
|
Dokladnie jak Druss, dostales naprawiany dysk i przedluzenie gwarancji o czas naprawy! (mozna reklamowac wade fizyczna obudowy!)
Rysy swiadcza o nie fachowej obsludze! |
Przeważnie treść gwarancji lub rękojmi jest sformułowana w ten sposób:
1. Naprawa w czasie nie przekraczającym (np. 14 dni kalendarzowych) i gwarancja przedłużona o czas naprawy. 2. W przypadku 3 napraw lub niemożliwości naprawy - wymiana na sprzęt równoważny bozbawiony wad (niekoniecznie nowy) - w tym przypadku gwarancja powinna biec od nowa. |
Re: @---> Jak powinno być ??? <---@
Cytat:
Cytat:
jak naprawili to powinny byc dokladnie takie same jezeli natomiast naprawili a numerki sa inne to robia cie w konia i na twoim miejscu domagalbym sie nowego dysku Cytat:
a jak byl w naprawie i udalo sie go naprawic to moim zdaniem powinni Ci przedluzyc gwarancje o kilka dni jak chcesz dokladnie wiedziec jakie masz prawa to polecam http://www.benchmark.pl/porady.html tam jest wszystko opiosane przez prawnika |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 13:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.