Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Komputery - oprogramowanie i sprzęt (https://forum.cdrinfo.pl/f113/)
-   -   skaner-text odręczny (https://forum.cdrinfo.pl/f113/skaner-text-odreczny-10441/)

Yuroichi 24.02.2008 16:21

O jakiego kreatora chodzi bo jestem zielona;P Kupi***322;am sobie tablet i dowiedzia***322;am si***281; ze jest taka mo***380;liwo***347;***263; ***380;eby on przerabia***322; tekst pisany na drukowany... Czy mo***380;e mi kto***347; powiedzie***263;(o ile wie) jaki do tego s***322;u***380;y program...

tomgoo 14.09.2002 08:45

Cytat:

Laser napisa***322;(a)

Witam !

"Patch" czeka w kszynce !

thanks laser za "patcha":)
dzieki wszystkim za odpowiedzi problem rozwiązany
trzeba było popatrzeć w tych opcjach zawansowanych (w usb scanner) i wyłączyć (cośtakiego jak zrzut ekranu w małym oknie:) ) po tym wszystko poszło gładko.:) ;)

Laser 14.09.2002 08:29

Cytat:

tomgoo napisa***322;(a)
ps. do plusteka dodali finereadera 6.0 ale działa tylko 30 dni.
a może jest ***** do niego . jak jest to dawajcie na maila. I nie umieszczajcie na forum:)

Witam !

"Patch" czeka w kszynce !

tomgoo 14.09.2002 07:40

no tak ale u mnie uporczywie włącza się ten program plustek usb scaner . a w tym programie nie ma żadnej opcji zapisz ani żeby przeniosło do finereadera.
ps. do plusteka dodali finereadera 6.0 ale działa tylko 30 dni.
a może jest ***** do niego . jak jest to dawajcie na maila. I nie umieszczajcie na forum:)

TeacMan 14.09.2002 00:42

Skanowałem już trochę i przerabiałem teksty ale muszę przyznać że chciaż Fineraider jest najlebszym progsem jakiego używałem to z tekstem pisanym ręcznie sobie nie poradzi. Ja piszę normalnie drukowanymi (niewyobrażasz sobie jaka jadka wychodzi po przerobieniu w progsie, więcej roboty niż to warte).
Co do obsługi to tak jak pisała Zetoxa, osobiście preferuje zeskanować tekst do bmp i dopiero potem otwierać go progsem do przerabiania (taki nawyk).