Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne DVD (https://forum.cdrinfo.pl/f15/)
-   -   Nagrywanie DVD (https://forum.cdrinfo.pl/f15/nagrywanie-dvd-13351/)

mensir67pl 10.01.2005 00:54

Cytat:

Napisany przez skozer
Kupiłem nagrywarkę DVD 12X Super Multi DVD Rewriter, przyznam się że jestem laikiem w nagrywaniu DVD, proszę o pomoc by ktoś wytłumaczył mi co trzeba zrobić w Nero żeby na płytę 4,7GB nagrać dwa razy więcej.

4,7GB nagrać dwa razy więcej NIE ma mozliwosci

8.5 gb DL - dwuwarstwowa - o ile nagrywarka obsluguje tego typu nosnik

9.4 gb - dwustronna

ciavo 10.01.2005 00:45

Cytat:

Napisany przez Alinoe
chyba tylko skleić dwie dvd ze sobą, ale poważnie to nie znam takiego kozaka ani sprzętu króry potrafi nagrać na płytę dvd o pojemności 4,7 DWA RAZY WIECEJ

pozdro, marcin

Cuda sie zdarzajom morze ktos cos kiedys wymysli i nie sondze ze tak szybko to nastompi

Alinoe 09.01.2005 05:01

Cytat:

Napisany przez skozer
Kupiłem nagrywarkę DVD 12X Super Multi DVD Rewriter, przyznam się że jestem laikiem w nagrywaniu DVD, proszę o pomoc by ktoś wytłumaczył mi co trzeba zrobić w Nero żeby na płytę 4,7GB nagrać dwa razy więcej.

chyba tylko skleić dwie dvd ze sobą, ale poważnie to nie znam takiego kozaka ani sprzętu króry potrafi nagrać na płytę dvd o pojemności 4,7 DWA RAZY WIECEJ

pozdro, marcin

ciavo 09.01.2005 01:43

Polecam bardzo latwy w obsludze program (DvDShrink)zkompresuje kazdy rozmiar plyty dvd do 4,464

adax 09.01.2005 00:15

Cytat:

Napisany przez skozer

Napisz o co Ci dokładnie chodzi. :>

adax 09.01.2005 00:08

Cytat:

Napisany przez splowa
Kupilem nagrywarke Pioneer 105
Zrobilem kopie bezpieczenstwa programem dvd decrypter oraz dvd cloner
Nie wiem dlaczego film przegrany clonerem widza wszystkie odtwarzacze a dvd decrypter'em tylko nieliczne.
Prosze tez o informacje na temat dzielenia filmow

Do dzielenia filmów polecam DVDFab 2.56 program po polsku prosty w obsłudze.

skozer 09.01.2005 00:04